Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Frozenboys vs Vets!

3 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Frozenboys vs Vets! Empty Frozenboys vs Vets!

Indlæg  Gade Søn Sep 05, 2010 2:31 pm

Så er årets 64 bowl spillet, og med afbud fra GM Thorup's hold, så bestod finalen af Frozenboys og sidste års mestre fra Vestegnen Vets.

Selve optakten til finalen var hektisk for Frozenboys. 6 ud rosterens 9 mand var questionable due to alcohol related injuries og der ud over dukkede holdets dyrt indkøbte amerikaner Rocky ikke op til morgenmad, og med en slukket mobil var gode råd dyre. Det lykkedes dog kort inden kampen at få fat i spilleren og Frozenboys kunne stille op med fuld roster. Noget som ikke virkede sandsynligt bare 2 timer før kickoff.
På den anden side virkede det som Vestegnen Vets var velforberedte og fuldstændig i harmoni med sig selv. Alle mødte til tiden, og spiste kun 1 rundstykke efter ordre fra anfører Worsøe. Kaffe var heller ikke tilladt, og det eneste man kunne høre fra det lukkede selskab, var taktik og små anekdoter fra de afholdte træningssamlinger. De virkede skræmmende velforberedte. Efter en kort gennemgang af reglerne fra dommeren, så fik de to hold hvert et kvarter til at snakke taktik og varme op. Frozenboys spillere lyttede koncentreret når Coach Morten Sørensen fortalte om holdets offence og defence-muligheder og det var tydeligt at det var en af de helt store træner-kapaciteter, som Frozenboys havde tilknyttet.

Kl. 10.19 blev kampen sparket igang. Kampens første angrebsserie endte med den første af mange interceptions fra QB Worsøe. Dette kunne Frozenboys dog ikke udnytte til scoring, da de efter 4 forsøg måtte aflevere bolden retur til Vets. Det var tydeligt at Frozenboys var et hold som var rustne og havde brug for at spille sig varme. De viste dog skræmmende defence, og der gik ikke mange spil før de igen havde bolden. Denne gang var det meste af rusten spillet væk, og kampens første scoring var en kendsgerning, da QB Sebber (kampens MVP) fandt en helt uopdækket Bagge i endzone. 6-0 til Frozenboys!!

Det ville Vets dog ikke have siddende på sig, og på næste angrebsserie startede de ud med et godt langt løbespil. På næste down kastede QB Worsøe dog endnu en interception, og så var det pludselig Frozenboys med en god mulighed for scoring. Den lod ikke vente på sig længe, for på 3 forsøg fandt QB Sebber TE Morten Rasmussen som sikkert greb bolden og bragte Frozenboys på 12-0!! Til trods for en god lang angrebsserie fra vets i de sidste 2 min. af 1.halvleg endte det dog uden flere scoringer i 1.halvleg.

2. halvleg startede godt for Frozenboys. En succesfuld angrebsserie med mange fantastiske offensive spil, endte endnu engang med et TD, da QB Sebber fandt WR Thomas Rasmussen, som sikkert greb bolden i endzone. På den efterflg. ekstra point conversion var det TE Morten Rasmussen som greb bolden for 2 ekstra point, og stillingen var nu 20-0 til Frozenboys!!

Nu måtte Vets ty til løbespil, og det virkede udemærket, og de fik flere gange 5-7 yards på disse. Desværre gik det helt galt for dem, når de forsøgte sig med kast. Denne gang var det CB Gadegaard, som havde læst endnu et halvskidt kast fra QB Worsøe, og Vets måtte igen aflevere bolden. Endnu en gang var det som at Frozenboys gjorde hvad der passede dem på offence og stående på egen 25 yard linie, kom nu absolut dagens flotteste spil. QB sebber gav bolden til RB Rocky, som faker reversen til RB Kaus, og den hopper hele Vets defensiv på, og Rocky kan nemt finde godt spillende WR Boysen med et lang kast og han kunne spadsere i endzone til den ydmygende føring 26-0!!
med godt 7 min. igen var gode råd dyre for Vets, og det virkede nu som at de bare prøvede at begrænse nederlaget. I hvert fald løb de nu næsten hele tiden bolden. Det virkede dog også, de kom ned på Frozenboys banehalvdel for første gang i flere angrebsserier. De stod dog nu med 4 down og 2 to go. På 4.down valgte de endnu en gang løbet, men den havde CB Gadegaard læst og han fik tacklet Vets' RB bag line of scrimmage. På Frozenboys næste angrebsserie var det tydeligt at sejren var hjemme, og de prøvede mange trickplays, såsom double reverse, fleaflicker m.m. Det resulterede dog i en interception fra Vets, som havde en 2 min. til at pynte på resultatet. Det lykkedes med en Hail Mary, hvor Frozenboys virkede lettere ukoncentrerede. Mere blev det ikke til i årets 64 Bowl, som endte med en fuld fortjent vinder, ien kamp som fra start til slut blev domineret af de sortklædte Frozenboys. Både på offence og defence var de Vets overlegne og det var hurtigt for enhver på sidelinjen at det kun var et spørgsmål om sejrens størrelse.

Efter kampen fejrede spillerne sejren på 64 og her blev det til et par korte kommentarer fra nogle af Frozenboys spillere. "Til trods for mange skader og mange tvivlsomme spillere, så var det ikke til at se, at vi ikke havde forberedt os ordentligt. Vores rookier spillede outstanding, og på hele linjen var der overbevisende indsatser, og når vi spiller sådan, så er vi altså flere niveauer over Vets" udtaler WR Gadegaard.

Coach Sørensen var tydeligt en stolt mand efter sin første sejr i spidsen for Frozenboys. "Jeg er stolt af gutterne, som jeg synes præsterede på et højt niveau over hele linjen, og når man ser nogle af de spil, som jeg brugt flere nætter på at forberede, virke i den grad som i dag, så er det lige før man kniber en tåre. Super indsats af drengene, jeg er virkelig stolt af dem"

Vi forsøgte også at få en kommentar fra bl.a. QB Worsøe, men han var så skuffet over sin egen og sit holds indsats, at han ikke ville interviewes. Vi fik dog en kort kommentar fra WR Kim Rasmussen, som sagde flg: "Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg var skuffet over ikke at blive draftet af Frozenboys, og at jeg dermed endte på Vestegnen Vets. Det er jo ikke et sjovt hold at spille på som WR, når man har en QB, som spiller som Rex Grossman på en dårlig dag. Der er ingen tvivl om at Frozenboys er et meget bedre hold end os, og jeg har virkelig mine tvivl og jeg vil være at finde på rosteren hos Vets næste år" En spydig kommentar rettet mod QB Worsøe som nok leverede dagens dårligste præstation, og det var tydeligt at mærke hos de resterende spillere hos Vets. Disse holdt møde efter at Worsøe havde forladt sejrsfesten som første mand og det bliver spændende at se hvad der kommer til at ske hos Vets i fremtiden.





Gade
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frozenboys vs Vets! Empty Sv: Frozenboys vs Vets!

Indlæg  bagge Søn Sep 05, 2010 6:08 pm

Vil blot takke for en god dag, og specielt takke coach Sorensen for "Believe in me".

Bagge - med 6 rec på 7 tar - 1 td og 1 def intercept

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Frozenboys vs Vets! Empty Sv: Frozenboys vs Vets!

Indlæg  A-town Søn Sep 05, 2010 6:12 pm

Fantastisk dag på bane 23, frozen drengene spillede uhyre effektivt og alt lykkedes en fryd af et hold og være træner for :-)

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Frozenboys vs Vets! Empty Sv: Frozenboys vs Vets!

Indlæg  Gade Søn Sep 05, 2010 6:25 pm

Bliver rigtigt spændende om der kommer en udmelding fra Vets organisation efter spillermødet tidligere i dag. Har resten af holdet mistet tilliden til QB Worsøe, eller får han endnu en chance??

Gade
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frozenboys vs Vets! Empty Sv: Frozenboys vs Vets!

Indlæg  Vets Man Sep 06, 2010 5:19 am

Jeg har påtaget mig det fulde ansvar for det skuffende nederlag. Vi holdt ikke det taktiske oplæg. Vi lod reglerne flyde, som det passede vores modstander. Vi var ikke disciplinerede nok. Derfor har jeg valgt at træde tilbage som HC.

Jeg står klar til rosteren for en evt ny HC, men kan i sagens natur ikke kende dennes planer og dermed heller kommentere på min egen situation.


Sidst rettet af Vets Man Sep 06, 2010 6:10 pm, rettet i alt 2 gange

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Frozenboys vs Vets! Empty Sv: Frozenboys vs Vets!

Indlæg  A-town Man Sep 06, 2010 4:57 pm

Henrik det vigtigste er at du nu træder tilbage med æren i behold i ikke ender det hele i en serie stor tuderi og skyde skylden på alle andre end dig selv, dacapo for det!

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Frozenboys vs Vets! Empty Sv: Frozenboys vs Vets!

Indlæg  VHS2 Man Sep 06, 2010 8:09 pm

Henrik er ikke traadt mere tilbage end Anders Bjerregaard er fra Broendby. Han leder holdet i 2011 - vaer sikre paa det! Basketball

VHS2
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Frozenboys vs Vets! Empty Sv: Frozenboys vs Vets!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum