Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tyndt med trades ... hvorfor?

3 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Tyndt med trades ... hvorfor? Empty Tyndt med trades ... hvorfor?

Indlæg  bagge Ons Nov 03, 2010 11:30 am

Hvorfor er der indtil videre kun blevet leveret 2 trades?

Er det fordi folk er blevet forelskede i sine spillere?

Er det for svage bud, der bliver afgivet?

Er det taktisk?

Respekt for Torben at vaere en del af begge trades

Bagge

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tyndt med trades ... hvorfor? Empty Sv: Tyndt med trades ... hvorfor?

Indlæg  Blitzers Ons Nov 03, 2010 12:06 pm

Jeg synes også det har været tyndt med antallet af trades i år - og jeg tror det har flere årsager.

Spillerne er meget svingende. Reelt er der 5-10 spillere, der leverer hver gang - spillere som Roddy White, Adrian Peterson, Frank Gore, Peyton Manning osv. De bliver ikke traded. Niveauet lige under dem er så svingende, at det ikke er til at forudsige, om en trade kan svare sig eller ej - hvis man for eksempel vil trade sig til spillere som Jahvid Best, Greg Jennings, Brandon Marshall, Tom Brady osv. er det svært at forudsige, om de vil præstere eller floppe - eller bare spille godt hver anden uge og elendigt den næste.

Derudover tror jeg også, at der bliver kastet usandsynligt dårlige tilbud afsted - jeg har i hvertfald selv modtaget en del. Hvis man har en urealistisk forventning om at forbedre sine startopstilling ved at sende en 3. rangs spiller fra reservebænken den anden vej, så kommer der ikke mange trades. Selvfølgelig vil man gerne have maksimalt ud af sin trade (og hvem vil ikke gerne lande Arian Foster for Joey Galloway...) men man er nødt til, at gøre det klart, hvad man er nødt til at ofre for at forstærke sit hold - ideen med trades er jo, at begge hold ønsker at forstærke sig, som det reelt har været tilfældet i begge de trades, der er foretaget indtil nu.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tyndt med trades ... hvorfor? Empty Sv: Tyndt med trades ... hvorfor?

Indlæg  VHS2 Ons Nov 03, 2010 2:07 pm

Jeg vil lige påpege, at jeg efter daglange kampe faktisk fik tre fornuftige bud på Ryan Torain (Santonio Holmes, Kenny Britt og Hines Ward) så det kan lade sig gøre.

Et trade er jo en fantastisk måde at styrke sig selv (og en modstander på). Man trader selvfølgelig kun, hvis begge parter bliver forstærket, og det betyder, at det skal fx skal være et WR-tungt hold, der bytter med et RB-tungt. Hvis alle hold er balancerede kommer der ingen trades. For så er alle forelskede i deres egne startere.

Men på bunlinjen tror jeg det skyldes, at folk er bange for at brænde nallerne. Det lider jeg også selv under, selv om jeg har tradet hvert år.

VHS2
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tyndt med trades ... hvorfor? Empty Sv: Tyndt med trades ... hvorfor?

Indlæg  Vets Ons Nov 03, 2010 4:44 pm

Det er umuligt at Trade hvis der ikke engang bliver responderet på Trade forslag. Om tilbuddene ikke er gode nok må ejerne vurdere men det kan da i det mindste være svaret så.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tyndt med trades ... hvorfor? Empty Sv: Tyndt med trades ... hvorfor?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum