Tudetråd 2011
+5
Oldies
VHS
Copenhagen Juden
Blitzers
A-town
9 deltagere
:: NFL1964
Side 2 af 3
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Tudetråd 2011
Nederlag til rundens næst laveste score tak Daniel Thomas
THansen- Antal indlæg : 56
Ja det er svært at vinde med rundens laveste scoreTHansen skrev:Nederlag til rundens næst laveste score tak Daniel Thomas
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Jeg gir op!
PS: Nogen der vil give mig en Running Back, der kan blive skadet og koste mig sejren i næste uge. Det er nemlig fedt når det sker.
PS: Nogen der vil give mig en Running Back, der kan blive skadet og koste mig sejren i næste uge. Det er nemlig fedt når det sker.
VHS- Antal indlæg : 1002
Lavede Foster ikke point for 2-3 Running backs?! Den falder klart tilbage på træneren, der havde en mere end klar Hines Ward på bænken. Uforståeligt - Auri til 'Slappers nu!VHS skrev:Jeg gir op!
...men bittert med en skade under opvarmningen. Tilgengæld slap du for at have en spiller i verdens sløjeste kamp. 3-6 WTF!?
Blitzers skrev:Lavede Foster ikke point for 2-3 Running backs?! Den falder klart tilbage på træneren, der havde en mere end klar Hines Ward på bænken. Uforståeligt - Auri til 'Slappers nu!VHS skrev:Jeg gir op!
...men bittert med en skade under opvarmningen. Tilgengæld slap du for at have en spiller i verdens sløjeste kamp. 3-6 WTF!?
Uge 6: Felix
Uge 7: Lynch
Uge 8: Foster?
2-11 here we go!
Blitzers skrev:Lavede Foster ikke point for 2-3 Running backs?! Den falder klart tilbage på træneren, der havde en mere end klar Hines Ward på bænken. Uforståeligt - Auri til 'Slappers nu!VHS skrev:Jeg gir op!
Jeg havde skam en spiller i denne kamp...
Hvorfor lader du også dine modstandere score så mange point?! Det er totalt meget nemmere at vinde, når de scorer under 100.VHS skrev:
2-11 here we go!
Blitzers skrev:Hvorfor lader du også dine modstandere score så mange point?! Det er totalt meget nemmere at vinde, når de scorer under 100.VHS skrev:
2-11 here we go!
Enig. Jeg tror bare Fantasy-guderne straffer mig for sidste års bronzemedaljer. Jeg forstår så bare ikke, at Nutcrackers ikke bliver straffet hårdere for de to gange guld...
Fortjent.VHS skrev:Enig. Jeg tror bare Fantasy-guderne straffer mig for sidste års bronzemedaljer.
Åge works in mysterious ways...VHS skrev:Jeg forstår så bare ikke, at Nutcrackers ikke bliver straffet hårdere for de to gange guld...
Blitzers skrev:Fortjent.VHS skrev:Enig. Jeg tror bare Fantasy-guderne straffer mig for sidste års bronzemedaljer.Åge works in mysterious ways...VHS skrev:Jeg forstår så bare ikke, at Nutcrackers ikke bliver straffet hårdere for de to gange guld...
Er Åge Fantasy-Guden?
Det tror jeg han bliver ret tilfreds med at høre. På den anden side har han jo også vundet, hver gang han har været aktiv i ligaen...
"Åge" vinder altid - uanset forudsætningerne - og kan, efter sigende, få samtlige NFL spillere til at gøre som han lyster. Derudover er der ingen, der har set ham, selvom der er gamle historier om, at han engang har gået iblandt os.VHS skrev:Blitzers skrev:Fortjent.VHS skrev:Enig. Jeg tror bare Fantasy-guderne straffer mig for sidste års bronzemedaljer.Åge works in mysterious ways...VHS skrev:Jeg forstår så bare ikke, at Nutcrackers ikke bliver straffet hårdere for de to gange guld...
Er Åge Fantasy-Guden?
Det tror jeg han bliver ret tilfreds med at høre. På den anden side har han jo også vundet, hver gang han har været aktiv i ligaen...
Blitzers skrev:"Åge" vinder altid - uanset forudsætningerne - og kan, efter sigende, få samtlige NFL spillere til at gøre som han lyster. Derudover er der ingen, der har set ham, selvom der er gamle historier om, at han engang har gået iblandt os.VHS skrev:Blitzers skrev:Fortjent.VHS skrev:Enig. Jeg tror bare Fantasy-guderne straffer mig for sidste års bronzemedaljer.Åge works in mysterious ways...VHS skrev:Jeg forstår så bare ikke, at Nutcrackers ikke bliver straffet hårdere for de to gange guld...
Er Åge Fantasy-Guden?
Måske Åge havde besat Kims sjæl i årene 2009 og 2010? Det ville forklare en del...
Jeg er ude i noget far/søn teori... Det er også set før.VHS skrev:Måske Åge havde besat Kims sjæl i årene 2009 og 2010? Det ville forklare en del...
/Åge har engang vundet en kamp udelukkende med spillere i bye.
Blitzers skrev:Jeg er ude i noget far/søn teori... Det er også set før.VHS skrev:Måske Åge havde besat Kims sjæl i årene 2009 og 2010? Det ville forklare en del...
/Åge har engang vundet en kamp udelukkende med spillere i bye.
Vets har engang vundet en kamp udelukkende med spillere, der ikke var i bye!
No wai!! Det er jo lige så sandsynligt som, at Berg går igennem en hel sæson uden at starte folk i bye-week.VHS skrev:
Vets har engang vundet en kamp udelukkende med spillere, der ikke var i bye!
Lidt tuderi på Torbens vegne, sjældent har man set et hold blive mere sprængt i stykker, skader til Britt, Austin, Johnson den giftigste WR trio i ligaen og den ene skade for the season. Austin kommer tilbage men har været en skygge af sig selv, Johnson venter vi stadig på skal komme tilbage og om han kan levere igen. Derudover ryger ernest Graham efter at have leveret 1,5 point denne uge, godt man ikke holder med Heathouse.
Jeg vil foreslå ikke at komme for tæt på Torben, både for at sikre uheldet ikke smitter af, men også fordi den mindste nævnelsen af Fantasy efter sigende kan få manden til at gå amok...
Og så lige en opsang til hans division rivaler: hvordan fanden kan manden få lov til at være nr 1 i jeres division med den mængde skader?
Jeg vil foreslå ikke at komme for tæt på Torben, både for at sikre uheldet ikke smitter af, men også fordi den mindste nævnelsen af Fantasy efter sigende kan få manden til at gå amok...
Og så lige en opsang til hans division rivaler: hvordan fanden kan manden få lov til at være nr 1 i jeres division med den mængde skader?
A-town- Antal indlæg : 316
En lille Update til min forrige besked om torbens hold: Graham og hightower out for the season
Ouch.A-town skrev:En lille Update til min forrige besked om torbens hold: Graham og hightower out for the season
A-town skrev:En lille Update til min forrige besked om torbens hold: Graham og hightower out for the season
Sygt at A-Town har så meget medgang, at de må benytte Torben til at få adgang til tudetråden...
Fantasy-guderne slår de samme hold i hovedet over and over.
PS: Bemærk at Nutcrackers igen er at finde i playoffs - jeg tror de vinder lortet!
Nå A-town har da også selv lidt modgang, men jeg tør jo ikke skrive herinde af frygt for repressalier, tudetråden er jo tabernes legeplads ;-)
Beanie Wells og willis mcgahee blev begge skadet i weekenden så A-town skal nok spille mod Tebow med to rookies og Jonathan Stewart :-(
Beanie Wells og willis mcgahee blev begge skadet i weekenden så A-town skal nok spille mod Tebow med to rookies og Jonathan Stewart :-(
I et år hvor der pt. er fire (4!) hold ud af 12, der har en winning record er det her den sløjeste tudetråd nogensinde!
Vi er way beyond tuderi. Fantasy-guderne har været for onde i år...
Hvis du opretter en opgivende-tråd, så vil vi være mange, der flokkes til den!
Hvis du opretter en opgivende-tråd, så vil vi være mange, der flokkes til den!
Blitzers skrev:I et år hvor der pt. er fire (4!) hold ud af 12, der har en winning record er det her den sløjeste tudetråd nogensinde!
Men så er det godt at der bliver tudet over det...
Crackers- Antal indlæg : 69
Geografisk sted : Vestegnens perle
Arghh.
Crackers er projected til en 136-122,5 sejr over Frozenboys. Det hele er meget nemmere, når man er projected til at få røv og alle er indforstået med et Crackers nederlag. Nu skal man gå hele søndagen og være irriteret på guruen over at han ikke fatter det....
Crackers er projected til en 136-122,5 sejr over Frozenboys. Det hele er meget nemmere, når man er projected til at få røv og alle er indforstået med et Crackers nederlag. Nu skal man gå hele søndagen og være irriteret på guruen over at han ikke fatter det....
Crackers- Antal indlæg : 69
Geografisk sted : Vestegnens perle
Jeg var aldrig i tvivl om at Michael Bush ville få 242 yards i denne uge. Tak Fantasy. Tak Bolts.
Vets- Antal indlæg : 340
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
:: NFL1964
Side 2 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum