Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Cracker winning streak endelig slut

3 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Cracker winning streak endelig slut Empty Cracker winning streak endelig slut

Indlæg  VHS Man Sep 19, 2011 6:03 am

18 kampe. Så mange kampe i træk vandt Fantasy-historiens heldigste hold, Vallensbæk Nutcrackers, før de omsider løb ind i en modstander, der kunne sætte dem på plads.

Modstanderen var selvfølgelig de forsvarende bronzevindere fra Vallensbæk Happy Slappers. GM Peter Thorup jubler over skalpen:

"Med Mannings skade krævede det ikke megen fantasi at forestille sig en 0-13-sæson for VHS. Men vores drenge var så determinerede på at ordne Nutcrackers én gang for alle. Det kunne især aflæses på vores nye QB Ryan Fitzpatrick, der spillede sig gevaldigt op i 2. halvleg."

Happy Slappers håber nu, at Nutcrackers fremover vil deltage i ligaen på lige fod med de andre hold:

"Forhåbentlig er deres heldige stime slut nu, så også de kan mærke, hvor smertefuldt en sport vi deltager i."

cheers




VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Cracker winning streak endelig slut Empty Sv: Cracker winning streak endelig slut

Indlæg  Crackers Tors Sep 22, 2011 7:47 pm

Ja de gode gamle dage er langt væk.
Men du har modtaget straffen! - Siden du slog dem der ikke må slås, har du været syg og været sendt på aftenvagt. Så er andre advaret...

Crackers

Antal indlæg : 69
Join date : 21/09/09
Age : 44
Geografisk sted : Vestegnens perle

Tilbage til toppen Go down

Cracker winning streak endelig slut Empty Sv: Cracker winning streak endelig slut

Indlæg  VHS Tors Sep 22, 2011 7:52 pm

Crackers skrev:Ja de gode gamle dage er langt væk.
Men du har modtaget straffen! - Siden du slog dem der ikke må slås, har du været syg og været sendt på aftenvagt. Så er andre advaret...

Og du har da også lige smidt et par skader efter mig. Pludselig er Arian Foster helt ude til søndag og pludselig er Dallas Clark dukket op på injurie rapporten. Og for det ikke skal være løgn røg Dominik Hixon for sæsonen. Ja, man skal sgu tage sig i agt, når man møder CurseCrackers...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Cracker winning streak endelig slut Empty Sv: Cracker winning streak endelig slut

Indlæg  Hasse Søn Sep 25, 2011 7:50 am

Så har jeg tydeligvis en god søndag i vente...

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Cracker winning streak endelig slut Empty Sv: Cracker winning streak endelig slut

Indlæg  VHS Søn Sep 25, 2011 8:19 am

Hasse skrev:Så har jeg tydeligvis en god søndag i vente...

Hasse, du fik det at mærke i finalen sidste år. Så vidt jeg erindrer fik CurseCrackers taget Tolbert ud af kampen tidligt. I semifinalen tog de Austin Collie ud, fordi han havde scoret to TD's på ét quarter...

Jeg ønsker dig held og lykke - og godt helbred!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Cracker winning streak endelig slut Empty Sv: Cracker winning streak endelig slut

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum