Jubeltråd 2008
5 deltagere
:: NFL1964
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Jubeltråd 2008
Hey...
Du redigerer i forummet, jeg redigerer i resultaterne. Det virker fair!
Du redigerer i forummet, jeg redigerer i resultaterne. Det virker fair!
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
VHS fører med 22 point over Frozenboys inden monday night. Tilbage har VHS WR Marvin Harrison og Frozenboys har TE Dallas Clark. Og det skulle da vel ikke være muligt for en TE at lave 22 point mere end en WR i en kamp.
Og ganske rigtigt. Dallas Clark blev spist af med 21 point og Marvin Harrison fik 1 point. Dermed gik sejren sikkert til VHS
Og ganske rigtigt. Dallas Clark blev spist af med 21 point og Marvin Harrison fik 1 point. Dermed gik sejren sikkert til VHS
VHS- Antal indlæg : 1002
A-town nu alene i front i sin division, fandeme på tide ;-)
NFL kamp live på Wembley ROCKS, hvis man så bare skulle til USA og se et par kampe i nær fremtid...
NFL kamp live på Wembley ROCKS, hvis man så bare skulle til USA og se et par kampe i nær fremtid...
A-town- Antal indlæg : 316
3rd in a row
Så blev også Happy Slappers lagt ned i Bullies forrygende comeback, der endnu engang understreger at manden, der skabte problemer i klubben var Romo!!!
Desværre er jeg placeret i ligaens bedste division og må se langt efter en slutspilsplads.
Desværre er jeg placeret i ligaens bedste division og må se langt efter en slutspilsplads.
Gæst- Gæst
Bøsserøv.
Skader på 1. og 3. pick er for meget selv for et storhold som Happy Slappers.
Slutspillet er desværre langt væk nu, da VHS står foran et storspillende A-Town Roosters-hold...
Skader på 1. og 3. pick er for meget selv for et storhold som Happy Slappers.
Slutspillet er desværre langt væk nu, da VHS står foran et storspillende A-Town Roosters-hold...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stor tak til Bryant, der i sand Slaton stil præsterede langt over evne, da det gjaldt
Stor tak til Bryant, der i sand Slaton stil præsterede langt over evne, da det gjaldt
Gæst- Gæst
Kæft, jeg glæder mig til min Julebryg. Måske den 23?
Ærgerligt Bagge ikke valgte at bestikke mig. Hvem kunne have anfægtet, at Jamal Lewis havde startet i stedet for Hightower. At Romo havde startet i stedet for Thigpen. At Hixon havde startet i stedet for Bryant.
INGEN!
Happy Slappers-spillerne er nu løst fra deres kontrakter. I mellemtiden nyder manageren, at det alligevel lykkedes ham at sætte et aftryk på sæsonen
BAGGE RAUS!
Ærgerligt Bagge ikke valgte at bestikke mig. Hvem kunne have anfægtet, at Jamal Lewis havde startet i stedet for Hightower. At Romo havde startet i stedet for Thigpen. At Hixon havde startet i stedet for Bryant.
INGEN!
Happy Slappers-spillerne er nu løst fra deres kontrakter. I mellemtiden nyder manageren, at det alligevel lykkedes ham at sætte et aftryk på sæsonen
BAGGE RAUS!
Side 2 af 2 • 1, 2
:: NFL1964
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum