Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fantasy-finalen kolliderer med juleaften...

+7
Oldies
Crackers
Hasse
A-town
Copenhagen Juden
Blitzers
VHS
11 deltagere

 :: NFL1964

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Fantasy-finalen kolliderer med juleaften... - Page 3 Empty Sv: Fantasy-finalen kolliderer med juleaften...

Indlæg  VHS Tirs Nov 15, 2011 4:05 pm

Blitzers skrev:
A-town skrev:Tjeneren? Mener du ham den 12 årige der blev totalt nervøs nå man kiggede på ham?
Hvordan kiggede du på ham Morten?!

A-town skrev:Grøn Matcha te kan også arrangeres har en bøtte med det fine pulver.
Nu er jeg forvirret. Hvad er grøn te præcist et øgenavn for?! Shocked Anywho: Mmmmmm... Grøn te!

Grøn the på Vesterbro... Mmmmm!

Morten, jeg vil gerne prøve en kop denne dag. Om ikke andet, så for at nå op på dit cosmopolitiske niveau jocolor

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Fantasy-finalen kolliderer med juleaften... - Page 3 Empty Sv: Fantasy-finalen kolliderer med juleaften...

Indlæg  A-town Tirs Nov 15, 2011 4:58 pm

Blitzers skrev:
A-town skrev:Tjeneren? Mener du ham den 12 årige der blev totalt nervøs nå man kiggede på ham?
Hvordan kiggede du på ham Morten?!

A-town skrev:Grøn Matcha te kan også arrangeres har en bøtte med det fine pulver.
Nu er jeg forvirret. Hvad er grøn te præcist et øgenavn for?! Shocked Anywho: Mmmmmm... Grøn te!

Tjeneren kom med min grønne te og da fire fuldvoksne mænd ved mit bord på den ellers pæne restaurant MASH begyndte at råbe og skrige noget om at kun bøsser drikker grøn te og tog billeder af min te kande, begyndte tjeneren at grine lidt forlegent. Da jeg så kiggede på ham helt normalt tror jeg han blev nervøs for at jeg troede han grinede af mig og så lidt skræmt ud, hvor efter jeg måtte fortælle ham det ikke generede mig.

Matcha te er en grøn te der laves på de fineste af te bladene som pulveriseres, pulveret hældes i vand ved en bestemt temperatur og røres i med et lille piskeris og til sidst fjerner man boblerne på overfladen af teen. Derfor det fine pulver.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Fantasy-finalen kolliderer med juleaften... - Page 3 Empty Sv: Fantasy-finalen kolliderer med juleaften...

Indlæg  Hasse Ons Nov 30, 2011 7:00 am

For at komme tilbage til emnet, kan jeg afsløre at menuen står på byg-selv flæskestegssandwich med masser af tilbehør og surt....

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Fantasy-finalen kolliderer med juleaften... - Page 3 Empty Sv: Fantasy-finalen kolliderer med juleaften...

Indlæg  Blitzers Ons Nov 30, 2011 9:15 am

Hasse skrev:For at komme tilbage til emnet, kan jeg afsløre at menuen står på byg-selv flæskestegssandwich med masser af tilbehør og surt....
Mmmmm... surt!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Fantasy-finalen kolliderer med juleaften... - Page 3 Empty Sv: Fantasy-finalen kolliderer med juleaften...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum