QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!
+4
Blitzers
Hasse
Copenhagen Juden
VHS
8 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!
Jeg lægger ud med det kedelige og forudsigelige bud: A-Town Roosters
VHS- Antal indlæg : 1002
Frederiksberg Oldies
Copenhagen Juden- Antal indlæg : 191
Kontroversielt at Smovsen peger på sin ærkerival efter de seneste dages hån og stikpiller her for forummet.
A-town er det åbenlyse og ganske rigtigt lidt kedelig valg. Run DMC holder ikke hele sæsonen, og Best må også gå ned på et tidspunkt, så jeg tror ikke at Oldies holder hele vejen. Men det bliver spændende at følge deres kamp i weekenden.
Jeg tror det bliver Bagges år, og at Shitpusheres tager titlen.
A-town er det åbenlyse og ganske rigtigt lidt kedelig valg. Run DMC holder ikke hele sæsonen, og Best må også gå ned på et tidspunkt, så jeg tror ikke at Oldies holder hele vejen. Men det bliver spændende at følge deres kamp i weekenden.
Jeg tror det bliver Bagges år, og at Shitpusheres tager titlen.
Hasse- Antal indlæg : 175
Geografisk sted : KBH B.
A-Town Roosters må være favoriter.
Boblere:
Shitpushers
Happy Slappers
Boblere:
Shitpushers
Happy Slappers
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
mine favoritter er pt. Blitzers
bagge- Antal indlæg : 192
Slappers (over Vets)
Vets- Antal indlæg : 340
De bønne elskende røde haner
Crackers- Antal indlæg : 69
Geografisk sted : Vestegnens perle
Jeg holder stadig på Roosters som favoriter, men har nu Codiacs som stærk outsider til titlen! De har lavet MANGE point de sidste par kampe og ser ud til at holde formen hele vejen til play-offs.
CHOK: Blackbirds storfavoritter til titlen!
Hvem havde set den komme? Efter at have været i pulje med de to højest scorende hold og videre i play-off på et yderligt mandat er Brooklyn Blackbird nu storfavoritter til sejren i årets NFL 1964 Fantsy liga. Det eneste, der er mere sikkert end mine heldige sejre er, at Morten vinder draften og kickere vinder mesterskaber!
Hvem fører så pt. listen over bedste kicker for sæsonen? - David Akers! Den tidligere Eagle, og nuværende Blackbird, har hos 49'ers sparket 129 point på tavlen i år og fører dermed den titelafgørende liste foran Roosters' og Cowboys' (er det ikke samme hold?) Dan Bailey, der har lavet 118 point indtil videre.
Tillykke med favoritrollen til Brooklyn Blackbirds!
PS: Undskyld Jinx'et
Hvem fører så pt. listen over bedste kicker for sæsonen? - David Akers! Den tidligere Eagle, og nuværende Blackbird, har hos 49'ers sparket 129 point på tavlen i år og fører dermed den titelafgørende liste foran Roosters' og Cowboys' (er det ikke samme hold?) Dan Bailey, der har lavet 118 point indtil videre.
Tillykke med favoritrollen til Brooklyn Blackbirds!
PS: Undskyld Jinx'et
Jeg har altså stadig Kim som favorit. Jeg tror, at hans held er stærkt nok til, at nfl.com laver reglerne for slutspillet om, så han kommer med og vinder. Så Kim må være favorit foran Hasse...
Ingen tvivl om, at Kims held er stærkt - MEN, det er altså Kicker-teorien han er oppe imod!VHS skrev:Jeg har altså stadig Kim som favorit. Jeg tror, at hans held er stærkt nok til, at nfl.com laver reglerne for slutspillet om, så han kommer med og vinder. Så Kim må være favorit foran Hasse...
Blitzers skrev:Det eneste, der er mere sikkert end mine heldige sejre er, at Morten vinder draften
Får man rangliste point for at vinde draften ;-)
Blitzers skrev:Dan Bailey, der har lavet 118 point indtil videre.
Desværre fik Cowboys coaching staff endegyldigt ødelagt Dan Baileys selvsikkerhed ved at ice deres egen kicker med en timeout på det afgørende field goal - tak coaching staff!!!
A-town- Antal indlæg : 316
uden teorier eller noget, er jeg saa den eneste der syntes Carlson begynder se staerk ud
bagge- Antal indlæg : 192
bagge skrev:uden teorier eller noget, er jeg saa den eneste der syntes Carlson begynder se staerk ud
Når hjemmebanenfordelen er clinchet, så vil Packers gå ned i tempo. Og dermed vil Carlsson være chanceløs i uge 15 og 16. Åge led også til slut under Bradys perfect season, men klarede skærene, fordi han mødte mig i semifinalen
Så jeg holder fast i, at Kim vinder!
Bestemt ikke! Så det er heldigt, Morten sørgede for, at du skal møde Blackbirds i semi'en - bare pas på Akers!bagge skrev:uden teorier eller noget, er jeg saa den eneste der syntes Carlson begynder se staerk ud
bagge skrev:uden teorier eller noget, er jeg saa den eneste der syntes Carlson begynder se staerk ud
Begynder at se stærk ud? Er du ikke lige 5-6 uger for sent på den med den udtalelse og hans 124 point kan da ikke være skræmmende for dine 140...
Som Jon siger så har jeg med mit 3 points sejr over Hasse (der burde have været en 9 points sejr) sikret mig muligheden for at lege med Carlsson i Semi'en så må vi se om Rodgers er til at lege med i uge 15.
A-town- Antal indlæg : 316
Lignende emner
» Hvem vinder finalen?
» Hvem vinder Semifinale 1?
» Hvem vinder Semifinale 2?
» Hvem vinder hele lortet?
» Hvem vinder Wild Card-kamp 1?
» Hvem vinder Semifinale 1?
» Hvem vinder Semifinale 2?
» Hvem vinder hele lortet?
» Hvem vinder Wild Card-kamp 1?
:: NFL1964