Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

+4
Blitzers
Hasse
Copenhagen Juden
VHS
8 deltagere

 :: NFL1964

Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  VHS Tors Okt 06, 2011 8:14 am

STEM FOR HELVEDE

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  VHS Tors Okt 06, 2011 8:15 am

Jeg lægger ud med det kedelige og forudsigelige bud: A-Town Roosters

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  Copenhagen Juden Tors Okt 06, 2011 8:30 am

Frederiksberg Oldies

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  Hasse Tors Okt 06, 2011 9:14 am

Kontroversielt at Smovsen peger på sin ærkerival efter de seneste dages hån og stikpiller her for forummet.

A-town er det åbenlyse og ganske rigtigt lidt kedelig valg. Run DMC holder ikke hele sæsonen, og Best må også gå ned på et tidspunkt, så jeg tror ikke at Oldies holder hele vejen. Men det bliver spændende at følge deres kamp i weekenden.
Jeg tror det bliver Bagges år, og at Shitpusheres tager titlen.

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  Blitzers Tors Okt 06, 2011 9:24 am

A-Town Roosters må være favoriter.

Boblere:
Shitpushers
Happy Slappers

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  bagge Søn Okt 09, 2011 1:47 pm

mine favoritter er pt. Blitzers Very Happy

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  Vets Man Okt 10, 2011 5:43 am

Slappers (over Vets)

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  Crackers Man Okt 10, 2011 6:02 pm

De bønne elskende røde haner

Crackers

Antal indlæg : 69
Join date : 21/09/09
Age : 44
Geografisk sted : Vestegnens perle

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 15, 2011 1:46 pm

Jeg holder stadig på Roosters som favoriter, men har nu Codiacs som stærk outsider til titlen! De har lavet MANGE point de sidste par kampe og ser ud til at holde formen hele vejen til play-offs.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty CHOK: Blackbirds storfavoritter til titlen!

Indlæg  Blitzers Man Dec 05, 2011 9:39 am

Hvem havde set den komme? Efter at have været i pulje med de to højest scorende hold og videre i play-off på et yderligt mandat er Brooklyn Blackbird nu storfavoritter til sejren i årets NFL 1964 Fantsy liga. Det eneste, der er mere sikkert end mine heldige sejre er, at Morten vinder draften og kickere vinder mesterskaber!

Hvem fører så pt. listen over bedste kicker for sæsonen? - David Akers! Den tidligere Eagle, og nuværende Blackbird, har hos 49'ers sparket 129 point på tavlen i år og fører dermed den titelafgørende liste foran Roosters' og Cowboys' (er det ikke samme hold?) Dan Bailey, der har lavet 118 point indtil videre.

Tillykke med favoritrollen til Brooklyn Blackbirds!


PS: Undskyld Jinx'et Wink

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  VHS Man Dec 05, 2011 9:59 am

Jeg har altså stadig Kim som favorit. Jeg tror, at hans held er stærkt nok til, at nfl.com laver reglerne for slutspillet om, så han kommer med og vinder. Så Kim må være favorit foran Hasse...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  Blitzers Man Dec 05, 2011 10:13 am

VHS skrev:Jeg har altså stadig Kim som favorit. Jeg tror, at hans held er stærkt nok til, at nfl.com laver reglerne for slutspillet om, så han kommer med og vinder. Så Kim må være favorit foran Hasse...
Ingen tvivl om, at Kims held er stærkt - MEN, det er altså Kicker-teorien han er oppe imod!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  A-town Man Dec 05, 2011 12:25 pm

Blitzers skrev:Det eneste, der er mere sikkert end mine heldige sejre er, at Morten vinder draften

Får man rangliste point for at vinde draften ;-)

Blitzers skrev:Dan Bailey, der har lavet 118 point indtil videre.

Desværre fik Cowboys coaching staff endegyldigt ødelagt Dan Baileys selvsikkerhed ved at ice deres egen kicker med en timeout på det afgørende field goal - tak coaching staff!!!

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  bagge Man Dec 05, 2011 1:56 pm

uden teorier eller noget, er jeg saa den eneste der syntes Carlson begynder se staerk ud pig

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  VHS Man Dec 05, 2011 2:01 pm

bagge skrev:uden teorier eller noget, er jeg saa den eneste der syntes Carlson begynder se staerk ud pig

Når hjemmebanenfordelen er clinchet, så vil Packers gå ned i tempo. Og dermed vil Carlsson være chanceløs i uge 15 og 16. Åge led også til slut under Bradys perfect season, men klarede skærene, fordi han mødte mig i semifinalen jocolor

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  VHS Man Dec 05, 2011 2:02 pm

Så jeg holder fast i, at Kim vinder!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  Blitzers Man Dec 05, 2011 7:06 pm

bagge skrev:uden teorier eller noget, er jeg saa den eneste der syntes Carlson begynder se staerk ud pig
Bestemt ikke! Så det er heldigt, Morten sørgede for, at du skal møde Blackbirds i semi'en - bare pas på Akers!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  A-town Tirs Dec 06, 2011 7:04 am

bagge skrev:uden teorier eller noget, er jeg saa den eneste der syntes Carlson begynder se staerk ud pig

Begynder at se stærk ud? Er du ikke lige 5-6 uger for sent på den med den udtalelse Laughing og hans 124 point kan da ikke være skræmmende for dine 140...

Som Jon siger så har jeg med mit 3 points sejr over Hasse (der burde have været en 9 points sejr) sikret mig muligheden for at lege med Carlsson i Semi'en så må vi se om Rodgers er til at lege med i uge 15.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM! Empty Sv: QUICK POLL: Hvem vinder ligaen? STEM!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum