Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jinx anno 2009

+4
Blitzers
Copenhagen Juden
Hasse
VHS
8 deltagere

 :: NFL1964

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  VHS Ons Sep 19, 2012 4:58 pm

Blitzers skrev:... Whats the fuss about!?! Jinx findes ikke i virkeligheden alligevel!

Jøden kaldte den obligatoriske "tillykke med sejren" efter Randall Cobb havde bragt ham bagud med ødelæggende 4,5 point - lige lidt hjalp det.

/Blitzers - vi knepper den Jinx!



Respekt for dit mod!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  VHS Ons Sep 19, 2012 4:59 pm

A-town skrev:
VHS skrev:
A-town skrev:
VHS skrev:Ja ja, vi skriver nu 2012, men der bliver stadig jinxet på livet løs i ligaen.

Bagge udstillede sig selv med det håbløse jinx mod Slappers. Der blev dog slået hårdt igen med et ANTI JINX, og det virkede over al forventning. Bagge kom lige knap over de 60 point.

Men se så, hvad der skete i dag.

Tirsdag den 18. september kl. 17.15. Sms fra Henrik Berg:

"Jamen, du har jo vundet på søndag, tillykke med sejren! Du er jo også storfavorit til den samlede titel. "

En helt og aldeles skruppelløs besked, der kan måle sig med Armstrongs dopingforbrug. En ANTI JINX-sms blev fluks sendt af sted, men for god ordens skyld må vi hellere gøre det her også:

JINX ALERT JINX ALERT cherry JINX ALERT JINX ALERT cherry JINX ALERT JINX ALERT cherry JINX ALERT JINX ALERT cherry JINX ALERT JINX ALERT cherry JINX ALERT JINX ALERT cherry

Jeg kan forstå dit behov for anti jinx, men kunne det holdes til en enkelt række? Det er temmelig belastende at læse trådene igennem, også på mobile enheder med de mange rækker jinx alerts.

Med venlig hilsen

Forum administratoren

Synes du skal skælde jinxerne ud i stedet! De er de sande skurke!

Nu lyder du snart som ballademagerne i mellemøsten, fordi nogen idioter laver en dårlig film (og de vælger at lave sig provokere) er der jo ingen grund til at gå amok og genere alle os andre...

så fordi nogen vælger at jinxe dig (eller du vælger at forstå alt som jinx) behøver du jo ikke genere alle os andre...

Som sagt er det ikke et forsøg på at forhindre dig i at anti jinxe, men det kan måske gøres på mindre plads og derved på mindre destruktiv facon for os andre.

Med venlig hilsen

Forum administratoren

Jeg jinxer den hat, som jeg vil! pirat

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  VHS Fre Sep 21, 2012 12:29 pm

Fuck var var det fryd for Berg, da min undraftede tight end bankede hans førstepick Cam Newton i nat. FRYD!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  Blitzers Fre Sep 21, 2012 12:43 pm

(Apropos Bradshaw...) Bankede din waiver-RB på bænken ikke også Super-Cam godt og grundigt? (og Martellus for den sags skyld). Godt pick-up - også skarpt set af Bagge på sin scouting tur til staterne, at Mr. No-name WR ville gå amok.


Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  bagge Fre Sep 21, 2012 3:32 pm

Var så fedt at sidde og se tnf og mit sats bare lyser fra start. Allerede på 2. Play kaster eli til Ramses og dermed tangerer han Colstons point fra week 2! Havde Eli blot haft lidt mere præcision da han kastede efter ham i end zone havde han haft en perfekt kamp. Endelig lidt at smile af hos os på shitpushers! Ugens forventning er en smal sejr:)

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  VHS Fre Sep 21, 2012 3:43 pm

bagge skrev:Var så fedt at sidde og se tnf og mit sats bare lyser fra start. Allerede på 2. Play kaster eli til Ramses og dermed tangerer han Colstons point fra week 2! Havde Eli blot haft lidt mere præcision da han kastede efter ham i end zone havde han haft en perfekt kamp. Endelig lidt at smile af hos os på shitpushers! Ugens forventning er en smal sejr:)

One week wonder. Men ja, godt set Bagge. Bennett er dog 3. WR i Giants. Punktum!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  bagge Fre Sep 21, 2012 4:08 pm

Det er vi helt enige om og jeg havde nok ikke startet ham hvis jeg havde haft andre valgmuligheder som jeg stolte 100% på, det har jeg ikke pt. Bennett har virkelig imponeret mig i de 2 Giants kampe jeg har set i denne uge. Sikre hænder og forholdvis hurtig! Kan godt vise sig at være en 10+ td mand du har der!

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  VHS Fre Sep 21, 2012 5:34 pm

bagge skrev:Det er vi helt enige om og jeg havde nok ikke startet ham hvis jeg havde haft andre valgmuligheder som jeg stolte 100% på, det har jeg ikke pt. Bennett har virkelig imponeret mig i de 2 Giants kampe jeg har set i denne uge. Sikre hænder og forholdvis hurtig! Kan godt vise sig at være en 10+ td mand du har der!

Så var det nok derfor Roosters rådede mig til ikke at samle ham op scratch

Uanset hvad er det altid svært at starte en TE, der er tydeligt bag to WR. Men måske er der point nok i NYG til dem alle. Owen Daniels er fx nummer 2 i Houston, men der er hverken nok til ham eller til nummer 1 Andre Johnson...

Lige nu er Bennett førende tight end i ligaen, så det nyder vi, sålænge det varer (til søndag vel)

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  A-town Fre Sep 21, 2012 11:44 pm

VHS skrev:
Så var det nok derfor Roosters rådede mig til ikke at samle ham op scratch

Tag og se seneste Hard Knocks sæson med Dallas Cowboys, så ville du ikke røre Martellus, de siger det samme på www.nfl.com/fantasy/live

Men selvfølgelig hvis manden er hot kan man jo ligeså godt køre med ham...

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  VHS Søn Sep 30, 2012 6:26 pm

Meget uventet kunne GayCrackers' coach Kim Rasmussen vente helt til klokken 20.19 med at sende sit første ynkelige jinxforsøg pr. sms: "Du har jo vundet nu". Arrogant skrevet af en mand, der fortsat er favorit på guruen. Jeg har rådgivet Kim Rasmussen til at tage sine sene spillere ud af kampen, hvis han har opgivet. Lad os se, om han tager imod det råd.

Svanselisten so far:
Week 2: Bagge
Week 3: Berg
Week 4: Kim

Kun Torben i uge har spillet Fantasy som en mand. Hatten af for det cheers

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  A-town Søn Sep 30, 2012 6:33 pm

VHS skrev:Meget uventet kunne GayCrackers' coach Kim Rasmussen vente helt til klokken 20.19 med at sende sit første ynkelige jinxforsøg pr. sms: "Du har jo vundet nu". Arrogant skrevet af en mand, der fortsat er favorit på guruen. Jeg har rådgivet Kim Rasmussen til at tage sine sene spillere ud af kampen, hvis han har opgivet. Lad os se, om han tager imod det råd.

Svanselisten so far:
Week 2: Bagge
Week 3: Berg
Week 4: Kim

Kun Torben i uge har spillet Fantasy som en mand. Hatten af for det cheers

Er Peter imod jinx eller har jinx Masteren 2011 (og 3-0 for sæsonen) fundet en ny og smartere måde at jinxe sine modstandere i 2012? rendeer

Der er lidt voodoo følelse over at det hele foregår i en jinx 2009 tråd...

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  VHS Søn Sep 30, 2012 6:37 pm

Tråden er fra 2011. Pointen er bare at folk jinxer som var det 2009...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  VHS Søn Sep 30, 2012 6:39 pm

A-town skrev:
VHS skrev:Meget uventet kunne GayCrackers' coach Kim Rasmussen vente helt til klokken 20.19 med at sende sit første ynkelige jinxforsøg pr. sms: "Du har jo vundet nu". Arrogant skrevet af en mand, der fortsat er favorit på guruen. Jeg har rådgivet Kim Rasmussen til at tage sine sene spillere ud af kampen, hvis han har opgivet. Lad os se, om han tager imod det råd.

Svanselisten so far:
Week 2: Bagge
Week 3: Berg
Week 4: Kim

Kun Torben i uge har spillet Fantasy som en mand. Hatten af for det cheers

Er Peter imod jinx eller har jinx Masteren 2011 (og 3-0 for sæsonen) fundet en ny og smartere måde at jinxe sine modstandere i 2012? rendeer

Der er lidt voodoo følelse over at det hele foregår i en jinx 2009 tråd...

Jeg er imod vattede managers man kun hører fra, når de kan mande sig op til et "tillykke med sejren". Deltag dog lidt mere aktivt i ligaen og skriv nogle ting, der interessante at svare på. Fantasy er faktisk sjovt at snakke om, hvis bare folk gider at switche deres hjerner på "on"...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  Crackers Søn Sep 30, 2012 9:20 pm

Ok. Så forklar mig lige hvordan Garcon kan få 14 pts for en fum rec til TD

Og er der ikke en, der gider flytte ovenstående indlæg til tudetråden...

Crackers

Antal indlæg : 69
Join date : 21/09/09
Age : 44
Geografisk sted : Vestegnens perle

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  Blitzers Søn Sep 30, 2012 9:50 pm

Crackers skrev:Ok. Så forklar mig lige hvordan Garcon kan få 14 pts for en fum rec til TD
Det virker fair! drunken

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  VHS Søn Sep 30, 2012 10:10 pm

Crackers skrev:Ok. Så forklar mig lige hvordan Garcon kan få 14 pts for en fum rec til TD

Og er der ikke en, der gider flytte ovenstående indlæg til tudetråden...

Det var en fejl, der er rettet. Men du nåede da at få fældet et par tårer på den konto .... Laughing

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  Crackers Man Okt 01, 2012 5:00 am

Ja for pokker!!
Og mht. Jinx på så tidligt et tidspunkt: whatever is takes...

Crackers

Antal indlæg : 69
Join date : 21/09/09
Age : 44
Geografisk sted : Vestegnens perle

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  Blitzers Man Okt 01, 2012 7:08 am

VHS skrev:Det var en fejl, der er rettet.
De kagede lidt rundt i tingene i går. Jeg så Packers-Saints og jublede, da Brees kastede den første TD til Colston, hvorefter NFL kaldte den som et 19 yard løb af Sproles Question drunken

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Jinx anno 2009 - Page 2 Empty Sv: Jinx anno 2009

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum