ÅRETS JINXMASTER
2 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
ÅRETS JINXMASTER
Håber alle, der stemte på andre end Morten har dårlig smag i munden. Se hvad han gjorde ved Packers i går. Skam jer!
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: ÅRETS JINXMASTER
Jeg er nu stadig ikke sikker på at det var mine jinx evner Peter, men dine garantier om at jeg nok skulle slå carlsson, det har du gjort tidligere på sæsonen hvor det har virket. Ikke til at vide.
Uanset hvis det er, så er det imponerende at kunne ødelægge packers perfekt season run via en fantasy jing - respekt.
Hvad angår skam så var det vist klart at titlerne skulle gives for hvad der var sket i den normale sæson og vel også derfor der var deadline før slutspillet begyndte ;-) derfor svært at skamme sig efter slutspils jinx.
Uanset hvis det er, så er det imponerende at kunne ødelægge packers perfekt season run via en fantasy jing - respekt.
Hvad angår skam så var det vist klart at titlerne skulle gives for hvad der var sket i den normale sæson og vel også derfor der var deadline før slutspillet begyndte ;-) derfor svært at skamme sig efter slutspils jinx.
A-town- Antal indlæg : 316
A-town skrev:Jeg er nu stadig ikke sikker på at det var mine jinx evner Peter, men dine garantier om at jeg nok skulle slå carlsson, det har du gjort tidligere på sæsonen hvor det har virket. Ikke til at vide.
Du har skam også været masteren i regular season. Folk ved det bare ikke.
VHS- Antal indlæg : 1002
Jeg vidste det heller ikke selv, og det har i hvert fald ikke været på mine egne kampe, der har jeg meget bevidst holdt mig meget tavs.
A-town- Antal indlæg : 316
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum