Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ÅRETS JINXMASTER

2 deltagere

 :: NFL1964

Go down

ÅRETS JINXMASTER Empty ÅRETS JINXMASTER

Indlæg  VHS Man Dec 19, 2011 8:38 am

Håber alle, der stemte på andre end Morten har dårlig smag i munden. Se hvad han gjorde ved Packers i går. Skam jer!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

ÅRETS JINXMASTER Empty Sv: ÅRETS JINXMASTER

Indlæg  A-town Man Dec 19, 2011 11:03 pm

Jeg er nu stadig ikke sikker på at det var mine jinx evner Peter, men dine garantier om at jeg nok skulle slå carlsson, det har du gjort tidligere på sæsonen hvor det har virket. Ikke til at vide.

Uanset hvis det er, så er det imponerende at kunne ødelægge packers perfekt season run via en fantasy jing - respekt.

Hvad angår skam så var det vist klart at titlerne skulle gives for hvad der var sket i den normale sæson og vel også derfor der var deadline før slutspillet begyndte ;-) derfor svært at skamme sig efter slutspils jinx.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

ÅRETS JINXMASTER Empty Sv: ÅRETS JINXMASTER

Indlæg  VHS Tirs Dec 20, 2011 5:30 am

A-town skrev:Jeg er nu stadig ikke sikker på at det var mine jinx evner Peter, men dine garantier om at jeg nok skulle slå carlsson, det har du gjort tidligere på sæsonen hvor det har virket. Ikke til at vide.

Uanset hvis det er, så er det imponerende at kunne ødelægge packers perfekt season run via en fantasy jing - respekt.

Hvad angår skam så var det vist klart at titlerne skulle gives for hvad der var sket i den normale sæson og vel også derfor der var deadline før slutspillet begyndte ;-) derfor svært at skamme sig efter slutspils jinx.

Du har skam også været masteren i regular season. Folk ved det bare ikke.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

ÅRETS JINXMASTER Empty Sv: ÅRETS JINXMASTER

Indlæg  A-town Tirs Dec 20, 2011 4:52 pm

Jeg vidste det heller ikke selv, og det har i hvert fald ikke været på mine egne kampe, der har jeg meget bevidst holdt mig meget tavs.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

ÅRETS JINXMASTER Empty Sv: ÅRETS JINXMASTER

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum