Week 1 - Guruen har kigget i krystalkuglen
+2
Copenhagen Juden
Vets
6 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Week 1 - Guruen har kigget i krystalkuglen
Guruen er ude med monsterscores på de fleste hold - unødvendigt at tilføje er det dog, at Vets er udset til rundens laveste score. Tak til A-Town for din videnskabelige tilgang til vurdering af holdene. Juden - nummer 3 i den ranking - er sat til næstlaveste score jf. guruen.
On a positive note: Guruen plejer at være dårligere til at spå, end jeg er.
Vets- Antal indlæg : 340
Sv: Week 1 - Guruen har kigget i krystalkuglen
Vets skrev:Guruen er ude med monsterscores på de fleste hold - unødvendigt at tilføje er det dog, at Vets er udset til rundens laveste score. Tak til A-Town for din videnskabelige tilgang til vurdering af holdene. Juden - nummer 3 i den ranking - er sat til næstlaveste score jf. guruen.
Hehe, sad netop og stenede over det samme - imponerende så lave scorer, vi er sat til i forhold til de resterende hold...
Copenhagen Juden- Antal indlæg : 191
Gameday countdown: Vets har listet Jones-Drew som Probable og Mendenhall Out.
Vets- Antal indlæg : 340
CHOK: Rygter om at Slappers smider 4th round pick Reggie Bush på bænken til fordel for en undrafted spiller???
VHS- Antal indlæg : 1002
Kolde vinde fra tundraen indikerer at Frozenboys har bænket den højeste draftede kicker David Akers til fordel for Houston's kicker Shayne Graham. Vi har fået en kommentar fra GM Gadegaard om dette:
"Det er korrekt at vi har hentet Shayne in fra waiveren. Om han kommer til at spiller kan jeg på nuværende tidspunkt ikke kommentere, det må tiden vise."
Kilder i det kolde nord, mener at grunden ikke har at gøre med utilfredshed med David Akers, men skulle skyldes at vinden og den hårde modstander på Lambeau, kunne give en del sværere vilkår for David Akers end tilfældet er med Shayne Graham. Der kunne derfor også med stor sandsynlighed være tale om en kontrakt for Shayne Graham på kun en enkelt uge...
"Det er korrekt at vi har hentet Shayne in fra waiveren. Om han kommer til at spiller kan jeg på nuværende tidspunkt ikke kommentere, det må tiden vise."
Kilder i det kolde nord, mener at grunden ikke har at gøre med utilfredshed med David Akers, men skulle skyldes at vinden og den hårde modstander på Lambeau, kunne give en del sværere vilkår for David Akers end tilfældet er med Shayne Graham. Der kunne derfor også med stor sandsynlighed være tale om en kontrakt for Shayne Graham på kun en enkelt uge...
Gadegaard- Antal indlæg : 64
VHS skrev:CHOK: Rygter om at Slappers smider 4th round pick Reggie Bush på bænken til fordel for en undrafted spiller???
Dejligt med en fornuftig beslutning for engangs skyld...
VHS- Antal indlæg : 1002
Gadegaard skrev:Kolde vinde fra tundraen indikerer at Frozenboys har bænket den højeste draftede kicker David Akers til fordel for Houston's kicker Shayne Graham. Vi har fået en kommentar fra GM Gadegaard om dette:
Ingen kan være overrasket over, at en bænket kicker i vores liga sætter et 63 yard FG...
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Blitzers skrev:Gadegaard skrev:Kolde vinde fra tundraen indikerer at Frozenboys har bænket den højeste draftede kicker David Akers til fordel for Houston's kicker Shayne Graham. Vi har fået en kommentar fra GM Gadegaard om dette:
Ingen kan være overrasket over, at en bænket kicker i vores liga sætter et 63 yard FG...
Tied longest i NFLs historie, og så rammer den underlæggeren, en mm kortere og den havde røget ud af målet istedet for ind.
A-town- Antal indlæg : 316
Lignende emner
» Guruen er Gud
» Guruen elsker os
» Week 7 of death - the injury week
» What to look for - week 13
» LMS, week 1, NFL
» Guruen elsker os
» Week 7 of death - the injury week
» What to look for - week 13
» LMS, week 1, NFL
:: NFL1964