Start 'Em and Sit 'Em - week 4 (1964 picks)
5 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Start 'Em and Sit 'Em - week 4 (1964 picks)
Myhomaniacs at Annihilators
The good news is Mythomaniacs will play against the Annihilators this week despite last week's beating against De Rasende Slagtere. The bad news is Mythomaniacs will play with a sore and hurt team, so they won't be 100 percent. In three games, Annihilators has only allowed 180 passing yards and one touchdown with four interceptions and seven sacks. The Annihilators are going to come after Mythomaniacs, who was sacked eight times last week.
The good news is Mythomaniacs will play against the Annihilators this week despite last week's beating against De Rasende Slagtere. The bad news is Mythomaniacs will play with a sore and hurt team, so they won't be 100 percent. In three games, Annihilators has only allowed 180 passing yards and one touchdown with four interceptions and seven sacks. The Annihilators are going to come after Mythomaniacs, who was sacked eight times last week.
Vets- Antal indlæg : 340
Sv: Start 'Em and Sit 'Em - week 4 (1964 picks)
Det går ikke så godt indtil videre...
A-town- Antal indlæg : 316
Fedt at drille...
Så kan du lære ikke længere at ligge nr 1 i vores division...
Er du kommet ovenpå igen efter at være gået i 'Hasse-tude-mode' på liga-chaten søndag?
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
;-) jeg kørte stor stilet jinx mod Bagge, og det virkede jo fænomenalt, så jeg er helt sikkert ovenpå igen.
Ikke mere "Hasse-tuderi" mode...før næste kamp
Hvor er Hasse til gengæld henne? Jeg havde glædet mig til ægte stor tuderi efter hans første nederlag.
Ikke mere "Hasse-tuderi" mode...før næste kamp
Hvor er Hasse til gengæld henne? Jeg havde glædet mig til ægte stor tuderi efter hans første nederlag.
Jeg er sikker på at Fantasy week 4 ryger ind i samme 'uheld' som vores Forum picks week 3.
Enig. Jeg savner Hasse, nu jeg ikke selv har noget at tude over
VHS- Antal indlæg : 1002
Det mest positive ved at tabe, er den bajer du jinxede mig med!!... Er psykisk nede over fantasy! .. Jeg er jo ligeså ustabil som Brøndby, - Taber hver 2. gang!!!! Skidt jeg ikke kunne motivere mig selv til en svag modstander..!
bagge- Antal indlæg : 192
Svag og svag, et hold med overskud til at smide en 45 point QB på bænken er vel ikke så skidt endda ;-)
Loo hoo see heer!
Loo hoo see heer!
Touché!
... og Bagge, hvis du alligevel ikke bruger ham Slaton, så kan jeg da godt overtage ham
PS: Hasse var i øvrigt på forkant med situationen. Både nederlag og manglende internet forbindelse var forudset og der blev derfor tudet på forhånd over det kommende nederlag til Frozenboys i tudetråden! Ingen over, ingen ved siden af!
... og Bagge, hvis du alligevel ikke bruger ham Slaton, så kan jeg da godt overtage ham
PS: Hasse var i øvrigt på forkant med situationen. Både nederlag og manglende internet forbindelse var forudset og der blev derfor tudet på forhånd over det kommende nederlag til Frozenboys i tudetråden! Ingen over, ingen ved siden af!
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Har også lige genopdaget hans indlæg fra den 23. Ægte Grand Master Stor Tuder når man kan pre tude!!!
Lignende emner
» Week 4, Start'em, Sit'em
» NFL Elimination Picks - Week 9
» NFL Elemination Picks - Week 15
» NFL Elemination Picks - Week 14
» NFL Elemination Picks - Week 13
» NFL Elimination Picks - Week 9
» NFL Elemination Picks - Week 15
» NFL Elemination Picks - Week 14
» NFL Elemination Picks - Week 13
:: NFL1964