Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

OBS! Nye regler for IR Injury Reserve

3 deltagere

 :: NFL1964

Go down

OBS! Nye regler for IR Injury Reserve Empty OBS! Nye regler for IR Injury Reserve

Indlæg  A-town Tors Sep 27, 2012 1:07 pm

Vær opmærksom på NFL har lavet nye regler for IR Injury Reserve. Spilleren er nu ikke længere nødvendigvis ude for sæsonen.

spilleren kan noteres som possible to return på IR listen, det betyder i praksis at han er låst i 8 uger men så frit kan vende tilbage til holdet og spille igen, hvis skaden ellers er gået over :-)

8 uger er jo ikke en sjov periode, men hvis det er ens stjerne first round pick kan det være man alligevel skal finde en plads på bænken til en mulig returnering senere på sæsonen.

Se eventuelt mere på spilleren Beanie Wells, lige nu på min bænk.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

OBS! Nye regler for IR Injury Reserve Empty Sv: OBS! Nye regler for IR Injury Reserve

Indlæg  Blitzers Tors Sep 27, 2012 1:17 pm

A-town skrev: [...] men hvis det er ens stjerne first round pick [...] spilleren Beanie Wells, [...]
Nu synes jeg, du taler Beanie en smule op... Laughing (der tages forbehold for fri, og meget løs, omgang med citater)

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

OBS! Nye regler for IR Injury Reserve Empty Sv: OBS! Nye regler for IR Injury Reserve

Indlæg  A-town Tors Sep 27, 2012 2:18 pm

Blitzers skrev:
A-town skrev: [...] men hvis det er ens stjerne first round pick [...] spilleren Beanie Wells, [...]
Nu synes jeg, du taler Beanie en smule op... Laughing (der tages forbehold for fri, og meget løs, omgang med citater)

Jeg regnede med det stod klart at Beanie ikke var eksempel på en spiller man skulle gemme når jeg sagde stjerne first round pick king

Men fucked up hvis han kommer tilbage i uge 12 og er monster stjerne...

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

OBS! Nye regler for IR Injury Reserve Empty Sv: OBS! Nye regler for IR Injury Reserve

Indlæg  VHS Tors Sep 27, 2012 2:33 pm

A-town skrev:
Blitzers skrev:
A-town skrev: [...] men hvis det er ens stjerne first round pick [...] spilleren Beanie Wells, [...]
Nu synes jeg, du taler Beanie en smule op... Laughing (der tages forbehold for fri, og meget løs, omgang med citater)

Jeg regnede med det stod klart at Beanie ikke var eksempel på en spiller man skulle gemme når jeg sagde stjerne first round pick king

Men fucked up hvis han kommer tilbage i uge 12 og er monster stjerne...

NEVER GONNA HAPPEN rabbit

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

OBS! Nye regler for IR Injury Reserve Empty Sv: OBS! Nye regler for IR Injury Reserve

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum