OBS! Nye regler for IR Injury Reserve
3 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
OBS! Nye regler for IR Injury Reserve
Vær opmærksom på NFL har lavet nye regler for IR Injury Reserve. Spilleren er nu ikke længere nødvendigvis ude for sæsonen.
spilleren kan noteres som possible to return på IR listen, det betyder i praksis at han er låst i 8 uger men så frit kan vende tilbage til holdet og spille igen, hvis skaden ellers er gået over :-)
8 uger er jo ikke en sjov periode, men hvis det er ens stjerne first round pick kan det være man alligevel skal finde en plads på bænken til en mulig returnering senere på sæsonen.
Se eventuelt mere på spilleren Beanie Wells, lige nu på min bænk.
spilleren kan noteres som possible to return på IR listen, det betyder i praksis at han er låst i 8 uger men så frit kan vende tilbage til holdet og spille igen, hvis skaden ellers er gået over :-)
8 uger er jo ikke en sjov periode, men hvis det er ens stjerne first round pick kan det være man alligevel skal finde en plads på bænken til en mulig returnering senere på sæsonen.
Se eventuelt mere på spilleren Beanie Wells, lige nu på min bænk.
A-town- Antal indlæg : 316
Sv: OBS! Nye regler for IR Injury Reserve
Nu synes jeg, du taler Beanie en smule op... (der tages forbehold for fri, og meget løs, omgang med citater)A-town skrev: [...] men hvis det er ens stjerne first round pick [...] spilleren Beanie Wells, [...]
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Blitzers skrev:Nu synes jeg, du taler Beanie en smule op... (der tages forbehold for fri, og meget løs, omgang med citater)A-town skrev: [...] men hvis det er ens stjerne first round pick [...] spilleren Beanie Wells, [...]
Jeg regnede med det stod klart at Beanie ikke var eksempel på en spiller man skulle gemme når jeg sagde stjerne first round pick
Men fucked up hvis han kommer tilbage i uge 12 og er monster stjerne...
A-town- Antal indlæg : 316
A-town skrev:Blitzers skrev:Nu synes jeg, du taler Beanie en smule op... (der tages forbehold for fri, og meget løs, omgang med citater)A-town skrev: [...] men hvis det er ens stjerne first round pick [...] spilleren Beanie Wells, [...]
Jeg regnede med det stod klart at Beanie ikke var eksempel på en spiller man skulle gemme når jeg sagde stjerne first round pick
Men fucked up hvis han kommer tilbage i uge 12 og er monster stjerne...
NEVER GONNA HAPPEN
VHS- Antal indlæg : 1002
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum