Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Flot Berg...

4 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Flot Berg... Empty Flot Berg...

Indlæg  Copenhagen Juden Man Okt 22, 2012 6:37 am

Stiller op med kicker i bye week....

Skal man tro tidligere års rivaliseringsafstemninger, er mødet med undertegnede sæsonens vigtigste dyst, kampen hvor alle goblens nazitendenser bryder ud i fuld flor...

Og det er jo ikke fordi, manden er uvidende om hvad der sker.. - jeg fik seføli' det gabende kedelige 'tillykke med sejren' allerede inden start, efterfulgt af 'Tabe til smovsen og BIF tævet i Parken. Hvilken søndag det vil være'

Hvordan fanden lader det sig gøre at stille med spiller i bye, når man ovenikøbet møder sin påståede værste fjende..? Han havde endda muligheden helt frem til søndag nat, hvor holdets anden kicker (!?) møder Bengals...

Smovsen er rystet...

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  VHS Man Okt 22, 2012 7:02 am

Copenhagen Juden skrev:- jeg fik seføli' det gabende kedelige 'tillykke med sejren' allerede inden start, efterfulgt af 'Tabe til smovsen og BIF tævet i Parken. Hvilken søndag det vil være'

GAAAAAAAAAAAAAAB. Men lidt fedt at manden kører videre med den strategi, selv om den åbenlyst ikke virker. Det var jo Berg, der satte Chris Johnson i gang!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  VHS Tors Okt 25, 2012 6:21 am

Først gennemprygler du manden - og så trade raper du ham bagefter. Fuck, du må have haft dig en griner. lol!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  Copenhagen Juden Tors Okt 25, 2012 6:33 am

VHS skrev:Først gennemprygler du manden - og så trade raper du ham bagefter. Fuck, du må have haft dig en griner. lol!

Hehe, du kan evt. høre Charlotte ved lejlighed, jeg var pænt smadret af grin, da jeg skulle fortælle hende det ...

I denne forbindelse skal lyde en stor tak til Morten for at komme op med begrebet trade rape, det gjorde ikke grineren mindre Laughing

Nu mangler så bare, at VJ bli'r skadet for sæsonen og Freddy går amok, så er det nok tykke, der ler sidst...

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  VHS Tors Okt 25, 2012 7:24 am

Copenhagen Juden skrev:
VHS skrev:Først gennemprygler du manden - og så trade raper du ham bagefter. Fuck, du må have haft dig en griner. lol!

I denne forbindelse skal lyde en stor tak til Morten for at komme op med begrebet trade rape, det gjorde ikke grineren mindre Laughing


For the record et det det gængse udtryk i Fantasy Football for en handel hvor den ene tager røven på den anden. Og et godt udtryk må man sige. Henrik Worsøe har mærket det en del på egen krop gennem årene afro

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  Blitzers Tors Okt 25, 2012 2:16 pm

Hvis i mobber videre bliver det da helt umuligt at lave trades med Oldies i fremtiden - manden er jo konstant bange for at blive snydt. Er Jackson for Jackson virkelig så ulige? Jeg er nok farvet af, at have haft VJ sidste år - jeg synes, han er alt for ustabil. Han har rigtig gode kampe, men kan lige så ofte være helt væk. Prøv at se hans modstandere i de bedste af hans kampe i år.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  VHS Tors Okt 25, 2012 4:43 pm

Blitzers skrev:Hvis i mobber videre bliver det da helt umuligt at lave trades med Oldies i fremtiden - manden er jo konstant bange for at blive snydt. Er Jackson for Jackson virkelig så ulige? Jeg er nok farvet af, at have haft VJ sidste år - jeg synes, han er alt for ustabil. Han har rigtig gode kampe, men kan lige så ofte være helt væk. Prøv at se hans modstandere i de bedste af hans kampe i år.

Han læser ikke med på forum, så tror mobningen går han næse forbi. Selve handlen - spiller for spiller - er fair nok. Der problemet opstår er, at Freddie Jackson ikke umiddelbart er bedre end hans to nuværende RBs, mens han nu har tyndet sig ud på WR-pladserne. Så for mig at se har Berg købt sig til en stærkere bænk...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  Copenhagen Juden Fre Okt 26, 2012 6:08 am

VHS skrev:
Blitzers skrev:Hvis i mobber videre bliver det da helt umuligt at lave trades med Oldies i fremtiden - manden er jo konstant bange for at blive snydt. Er Jackson for Jackson virkelig så ulige? Jeg er nok farvet af, at have haft VJ sidste år - jeg synes, han er alt for ustabil. Han har rigtig gode kampe, men kan lige så ofte være helt væk. Prøv at se hans modstandere i de bedste af hans kampe i år.

Han læser ikke med på forum, så tror mobningen går han næse forbi. Selve handlen - spiller for spiller - er fair nok. Der problemet opstår er, at Freddie Jackson ikke umiddelbart er bedre end hans to nuværende RBs, mens han nu har tyndet sig ud på WR-pladserne. Så for mig at se har Berg købt sig til en stærkere bænk...

Med til det 'sjove' hører også, som jeg skrev til Morten, at jeg slet ikke havde spottet Turner på hans bænk.. Mit hovedargument til manden var, at han så meget skidt ud på RB og derfor var mit trade forslag guld værd... Miine hensigter var således rene som et jomfruskød drunken
Og så imponerede VJ ikke ligefrem i sin debut..

Men som alle ved, kickers win fantasy, så er pænt tilfreds med mit waiverswap Barth for Walsh...

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  Blitzers Fre Okt 26, 2012 7:17 am

VHS skrev:Han læser ikke med på forum, så tror mobningen går han næse forbi. Selve handlen - spiller for spiller - er fair nok. Der problemet opstår er, at Freddie Jackson ikke umiddelbart er bedre end hans to nuværende RBs, mens han nu har tyndet sig ud på WR-pladserne. Så for mig at se har Berg købt sig til en stærkere bænk...
Det er nok rigtigt, men Lynch har været usædvanligt ustabil, så jeg forstår godt begge parter. Nu vi snakker trade-rapes, så prøv at se Roosters seneste offer... Auch!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  Vets Fre Okt 26, 2012 1:41 pm

Blitzers skrev:
VHS skrev:Han læser ikke med på forum, så tror mobningen går han næse forbi. Selve handlen - spiller for spiller - er fair nok. Der problemet opstår er, at Freddie Jackson ikke umiddelbart er bedre end hans to nuværende RBs, mens han nu har tyndet sig ud på WR-pladserne. Så for mig at se har Berg købt sig til en stærkere bænk...
Det er nok rigtigt, men Lynch har været usædvanligt ustabil, så jeg forstår godt begge parter. Nu vi snakker trade-rapes, så prøv at se Roosters seneste offer... Auch!

Nævn ikke offers og Roosters i samme sætning!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  Blitzers Fre Okt 26, 2012 2:39 pm

Vets skrev:Nævn ikke offers og Roosters i samme sætning!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Que?! scratch

Jeg mener: Se hvem Roosters senest har trade-rapet (læs: Bagge!) Hvem helvede trader sig TIL Santana Moss drunken
Bagge: Du kunne have fået så meget mere - dog ikke Cobb.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  Vets Fre Okt 26, 2012 2:47 pm

Roger Goddell kigger ind i en, for Fantasy sporten, uværdig sag omkring Roosters. Jeg kan ikke udtale mig yderligere for nærværende.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  VHS Fre Okt 26, 2012 3:24 pm

Smovs opgiver Hakeen Nicks for middelmådig tight end - og en midlertidig løsning på RB. Det må svare til at tisse i bukserne for at holde varmen...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Flot Berg... Empty Sv: Flot Berg...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum