Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

3 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_lcap33%Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_rcap 33% 
[ 2 ]
Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_lcap17%Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_lcap0%Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_lcap50%Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_rcap 50% 
[ 3 ]
Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_lcap0%Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_lcap0%Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 6
 
 

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Empty Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

Indlæg  VHS Ons Okt 24, 2012 7:26 pm

Lad os da lige tage pulsen på, hvilke hold der gør mere ondt at tabe til end andre.

Vi stemmer i hhv East/West & North/South og koger det til sidst ned til en finale.

STEM (Det er multiple choice).


Sidst rettet af VHS Fre Okt 26, 2012 7:40 am, rettet 1 gang

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Empty Sv: Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

Indlæg  Blitzers Tors Okt 25, 2012 2:25 pm

Der er ingen her, det gør mere ondt at tabe til, end den almindelige uendelige (5-6 dage - red.) smerte, der er forbundet med et nederlag i Fantasy.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Empty Sv: Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

Indlæg  VHS Tors Okt 25, 2012 4:45 pm

Gad vide, hvem der har stemt på Nutcrackers... Twisted Evil

Utroligt I andre kan tåle at tabe til den heldige mand!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Empty Sv: Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

Indlæg  Copenhagen Juden Fre Okt 26, 2012 5:20 am

Det har nok også noget at gøre med, at denne afstemning ikke var multichoice...

Jeg havde klart sat et kryds ud for Kims navn ...

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Empty Sv: Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

Indlæg  VHS Fre Okt 26, 2012 5:30 am

Shit, det var jeg slet ikke klar over.

Du får chancen for at stemme på Kim i finalen jocolor

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Empty Sv: Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

Indlæg  VHS Fre Okt 26, 2012 7:38 am

Uuhhh, tre stemmer på Slappers. Håber jeg har gjort livet surt for nogle mennesker i år. Cool

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Empty Sv: Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

Indlæg  Copenhagen Juden Fre Okt 26, 2012 7:46 am

VHS skrev:Uuhhh, tre stemmer på Slappers. Håber jeg har gjort livet surt for nogle mennesker i år. Cool

Også 3 stemmer til jøderne, men jeg har ikke gjort livet surt for ret mange i år Laughing

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Empty Sv: Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

Indlæg  VHS Fre Okt 26, 2012 7:55 am

Copenhagen Juden skrev:
VHS skrev:Uuhhh, tre stemmer på Slappers. Håber jeg har gjort livet surt for nogle mennesker i år. Cool

Også 3 stemmer til jøderne, men jeg har ikke gjort livet surt for ret mange i år Laughing

Nej, du har været en sand engel...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West) Empty Sv: Hvem kan du ikke tåle at tabe til? (East/West)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum