Lyserødt?!
3 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Lyserødt?!
Er det bare mig, eller er forummet blevet lyserødt?! Hvis det ikke bare er mig, der har taget de forkerte piller til morgen, kan vi så ikke godt få den blå farve tilbage?
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Sv: Lyserødt?!
Blitzers skrev:Er det bare mig, eller er forummet blevet lyserødt?! Hvis det ikke bare er mig, der har taget de forkerte piller til morgen, kan vi så ikke godt få den blå farve tilbage?
Det må være noget med cancer awareness...
VHS- Antal indlæg : 1002
Men vi har også fået et fint logo, så mon ikke Morten har været inde og pifte siden lidt op? Det er bare enormt svært at se, hvor der er nye indlæg nu.
Tak!
Thank you M.O.R.T.E.N.!!!
Morten bliver nok forvirret over al den palaver og efterfølgende ros, eftersom det er mig der har leget
Tilbage er nu kun at få et Fantasylogo på, men det er åbenbart lettere sagt end gjort.
Tilbage er nu kun at få et Fantasylogo på, men det er åbenbart lettere sagt end gjort.
Peter - du har fået frataget dine redigeringsprivillegier så mange gange, at det burde være åbenlyst, at du var ansvarlig for at farve forummet lyserødt.
Blitzers skrev:Peter - du har fået frataget dine redigeringsprivillegier så mange gange, at det burde være åbenlyst, at du var ansvarlig for at farve forummet lyserødt.
Hallo, dommerne kaster med lyserøde flag i denne uge i NFL. Så kan du vel også godt magte at se på et lyserødt forum i en uges tid
Mit forum er bittert og konservativt - det er stadig blåt!
Hasse- Antal indlæg : 175
Geografisk sted : KBH B.
Det er fordi jeg ændrede det tilbage hurtigt
Det lyserøde var flot, men uoverskueligt.
Det lyserøde var flot, men uoverskueligt.
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum