Hvem kan du ikke tåle at tabe til?
5 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Pushers og Hotheads er taget ud af ligningen baseret på tidligere afstemninger. Berg har fået et wild card til finalen.
STEM - DET ER MULTIPLE CHOICE!
Du er velkommen til at uddybe på skrift...
STEM - DET ER MULTIPLE CHOICE!
Du er velkommen til at uddybe på skrift...
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: Hvem kan du ikke tåle at tabe til?
The Brøndbyvester Rivalry. Nok sagt.
Vets- Antal indlæg : 340
The Vallensbæk - Albertslund Rivalry - nok sagt!
Altså... jeg kan ikke tåle at tabe til NOGEN. Overhovedet. Som udgangspunkt er det værst at tabe til divisionsrivaler. Derudover skal jøderne slås, som evig vendetta for det usle finalenederlag. Egentlige rivaler har jeg vel ikke, bortset fra en slags gentleman-dyst med Blackbirds om at være det bedste (tidligere) Brønshøj hold og måske en NFC-East dyst med Roosters, der også foregår i en sober tone med fairplay og sportsmanship.
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Blitzers skrev:Altså... jeg kan ikke tåle at tabe til NOGEN. Overhovedet. Som udgangspunkt er det værst at tabe til divisionsrivaler. Derudover skal jøderne slås, som evig vendetta for det usle finalenederlag. Egentlige rivaler har jeg vel ikke, bortset fra en slags gentleman-dyst med Blackbirds om at være det bedste (tidligere) Brønshøj hold og måske en NFC-East dyst med Roosters, der også foregår i en sober tone med fairplay og sportsmanship.
Du er så vild en gentleman. Kan du ikke bare hade nogen, som jeg hader Albertslund Nutcrackers!!!
Jo. Steve Slaton.VHS skrev:Blitzers skrev:Altså... jeg kan ikke tåle at tabe til NOGEN. Overhovedet. Som udgangspunkt er det værst at tabe til divisionsrivaler. Derudover skal jøderne slås, som evig vendetta for det usle finalenederlag. Egentlige rivaler har jeg vel ikke, bortset fra en slags gentleman-dyst med Blackbirds om at være det bedste (tidligere) Brønshøj hold og måske en NFC-East dyst med Roosters, der også foregår i en sober tone med fairplay og sportsmanship.
Du er så vild en gentleman. Kan du ikke bare hade nogen, som jeg hader Albertslund Nutcrackers!!!
Ellers ikke - I'm a lover, not a fighter. (Bortset fra, når stat-corrections stjæler en sejr, så er jeg meget rasende i en times tid. Får jeg helt uretfærdigt stjålet mit fortjente mesterskab i finalen, er jeg rasende for evigt.)
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
10 stemmer på Kim!!!!
Copenhagen Juden- Antal indlæg : 191
Copenhagen Juden skrev:10 stemmer på Kim!!!!
Lyder som om du fik en god potion Kim-Jinx i går?
Næh, dog ikke. Er bare så fucking træt af manden
Copenhagen Juden- Antal indlæg : 191
Copenhagen Juden skrev:Næh, dog ikke. Er bare så fucking træt af manden
Han bankede dig også ud af taberslutspillet i sidste sæson. Men jeg hævnede dit nederlag på behørig vis...
Copenhagen Juden skrev:Næh, dog ikke. Er bare så fucking træt af manden
CP 36 . Need i say more?
Kan hverken li' at tabe til jøder eller glade klaskere - Bonde klaskerne er dog værst...
Crackers- Antal indlæg : 69
Geografisk sted : Vestegnens perle
Crackers skrev:Copenhagen Juden skrev:Næh, dog ikke. Er bare så fucking træt af manden
CP 36 . Need i say more?
Kan hverken li' at tabe til jøder eller glade klaskere - Bonde klaskerne er dog værst...
Hva satan, han kan engelsk...
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum