Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Odds på 2013-sæsonen

+3
THansen
A-town
VHS
7 deltagere

 :: NFL1964

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  VHS Ons Jul 24, 2013 7:52 am

Vinder:

A-Town Roosters 5
Vallensbæk Happy Slappers 7
Vallensbæk Nutcrackers 8
Brooklyn Blackbirds 10
Hvidovre Blitzers 18
Shitpushers IF 36
Vestegnen Vets 40
Frozenboys 46
Carlsson Codiacs 70
Copenhagen Juden 70
Heathouse Hotheads 80
Frederiksberg Oldies 250

Hvor sætter I jeres penge?

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  A-town Tirs Jul 30, 2013 9:12 am

Damn, hvad har jeg gjort for at være favorit, er det min draft placering?

Jeg ville sætte mine penge på oldies til odds 250, det er football alt kan ske.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  VHS Ons Jul 31, 2013 3:52 pm

Du begået den store fejl at være stabilt med i toppen hvert år. Dumt!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  THansen Ons Jul 31, 2013 6:13 pm

VHS skrev:Du begået den store fejl at være stabilt med i toppen hvert år. Dumt!

Mon ikke at samme stabilitetsprincip også forklarer oddsene på mig.

Tror i år bliver mit år Rolling Eyes 

THansen

Antal indlæg : 56
Join date : 04/09/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  Blitzers Tors Aug 29, 2013 7:51 am

THansen skrev:Tror i år bliver mit år Rolling Eyes 
Efter draften er jeg tilbøjelig til at give dig ret! Top 3-4 draft fra Hotheads.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  VHS Tors Sep 19, 2013 7:15 am

Så er der friske odds fra BET365:

A-Town Roosters 5 (Solid start, næstmest scorende)
Vallensbæk Happy Slappers 7 (Peyton Manning)
Brooklyn Blackbirds 7 (Komplet hold, god start)
Heathouse Hotheads 12 (Ser stærk ud, nu med Trent i Colts)
Copenhagen Juden 30 (Ser bedre ud end ventet - især på RB)
Hvidovre Blitzers 35 (Jævn start)
Frederiksberg Oldies 45 (Overraskende godt hold, mest scorende)
Frozenboys 50 (Stærk på WR/TE. Svag på RB/QB)
Vestegnen Vets 50 (Jævn start)
Vallensbæk Nutcrackers 50 (Dårlig start, men afskriv ikke mandens held)
Shitpushers IF 100 (Skidt start)
Carlsson Codiacs 250 (Ser ikke godt ud i år)



Oddsene før draften:
A-Town Roosters 5
Vallensbæk Happy Slappers 7
Vallensbæk Nutcrackers 8
Brooklyn Blackbirds 10
Hvidovre Blitzers 18
Shitpushers IF 36
Vestegnen Vets 40
Frozenboys 46
Carlsson Codiacs 70
Copenhagen Juden 70
Heathouse Hotheads 80
Frederiksberg Oldies 250

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  A-town Tors Sep 19, 2013 8:58 am

Godt jeg satte mine penge på Oldies før oddsene faldt ;-)

Gode spring i oddsene, generelt ser mange hold fornuftige ud. Det bliver en spændende sæson.

Og spændende om det Trent traded bliver en game changer.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  Gadegaard Tors Sep 19, 2013 7:32 pm

Jeg synes personligt at odds'ne er helt i skoven...

Det eneste målbare du kan odds-sætte ud fra er point scoret, hvilket vil sige at Frederiksberg Oldies p.t. er det bedste hold. Jeg vil meget gerne høre en rationel forklaring på hvordan Hotheads med 114 point i snit kan give odds 12 og Oldies med 142 point i snit kan give odds 45? På forhånd kan jeg godt afsløre at jeg slet ikke køber T.Richardsons skifte til Colts som et argument. I min verden er der større chance for færre point til T.Rich, da han nu skal dyste med en kompetent QB med kastearm...

Skulle jeg sætte seriøse odds p.t. må de være som følger:

Frederiksberg Oldies - 7
A-Town - 7
Brooklyn Blackbirds - 8
Copenhagen Juden - 9
Vestegnen Vets - 9
Frozenboys - 9
VHS - 9
Blitzers - 9
Hotheads - 12
Shitpushers - 16
Nutcrackers - 16
Codiacs - 30


Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  VHS Tors Sep 19, 2013 8:30 pm

Du sætter odds som du spiller Fantasy = dårligt! Hvis du mener at oddsene udelukkende skal sættes ud fra scoren de første to runder er du da helt væk. Visse managers har det med at være med i toppen. Du er ikke en af dem, og det er Oldies bestemt heller ikke. Fck giver sgu da heller ikke odds 30 selv om de ligger nummer 12. Hotheads har et hold med stort potentiale vurderer jeg. Og det blev ikke mindre med Trent i Colts.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  Gadegaard Fre Sep 20, 2013 7:51 am

Bevares, der er en faktor ud over de scorede point man kan odds sætte ud fra og det er held.....

Hvis du eller en af de andre eksperter har kompetencer ud i at forudse skader eller forudse lave scores til modstanderen, så tager jeg hatten af for det.... !!

Ellers må du gerne forklare mig argumenterne for at du er en bedre manager, hvis du efter sæsonen har lavet færre point,men alligevel er sluttet højere i tabellen!

Din 2-0 record og den heldige sejr sidste år må have steget dig til hovedet.... som en lille bonusinfo kan jeg fortælle dig at du havde været 0-2 hvis din schedule havde heddet Hotheads-Frozenboys istedet for Frozenboys-Hotheads, men det er jo bare godt tænkt af dig...... Rolling Eyes 

Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  VHS Fre Sep 20, 2013 8:02 am

Vildt at du alligevel er så blank på Fantasy. Det havde jeg sgu ikke ventet, men det forklarer dine resultater over de seneste seks år: 1 semifinaleoptræden er hvad det er blevet til. Du kan sgu da ikke måle styrkeforholdet efter to kampe. Det gælder i alle sportsgrene. Du er da nødt til at tage hensyn til de matchups holdene har haft og skal have, yngre spilleres upside, ældre spilleres downside, skader, tilfældigheder og så selvfølgelig held, som du trods alt har med i din simple ligning. Og så skal du selvfølgelig også regne managerens evner med. Sæsonen er lang, og der skal træffes mange beslutninger. Roosters træffer som regel mange rigtige beslutninger, hvor Oldies glemmer at stille hold. Det mener du ikke er en faktor? Eller det er måske det du kalder held? For dit eget vedkommende skal man også regne med, at du giver op, når du har tabt 2-3 kampe i træk. Det sker stort set hvert år. Lidt sørgeligt faktisk.

Jeg er dog enig så langt som at sige, at det bedste hold er det, der har scoret flest point efter 13 kampe. Ikke efter hverken 2, 7 eller 12.

Vh
The Reigning, Defending, Undisputed Fantasy Champs of the World: Vallensbæk Happy Slappers!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  Gadegaard Fre Sep 20, 2013 8:19 am

Ved næsten ikke hvad jeg skal sige.... du får jo næsten Mascha Vang til at virke klog!!!

Det imponerende er dog din overbevisende præsentation af argumenterne.... man bliver næsten helt i tvivl om du ikke selv tror på.... Lidt lige som når man hører Pernille Skipper fra Enhedslisten. Man tænker et øjeblik om det er din oprindelige mening, men så overbeviser man alligevel sig selv om at så blank kan man ikke være.... affraid 

Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  A-town Fre Sep 20, 2013 9:24 am

Ludoman 1 v. Ludoman 2 ;-)

Jeg må dog erklære mig enig med Happy slappers, du er da nødt til at tage andre faktorer end scorede point når du laver fantasy odds. Specielt efter 2 kampe hvor scorede point har været vidt forskellige, heathouse som eksempel scorede 148.5 i week 1 men kun 80 i week 2. Det gør jo scorede point til en af de mindre præcise faktor på nuværende tidspunkt.

Og selvfølgelig er der forskel på managers, og med alle generaliseringer kan der være undtagelser, selv en blind høne kan finde korn.

Så et par faktorer man er nødt til at tælle med:
1) manager aktivitet som i free agency/waiver/trade og generel roster håndtering.
2) Schedule, er det en stærk division holdet er i, svære modstandere der skal mødes to gange?

Og som med alle odds, så kommer de jo til at ændre sig over sæsonen, de viser jo kun et billede af den nuværende situation. Kommer uheldet og skaderne kommer det jo klart til at påvirke oddsene.

Det sagt, så skal jeg ikke sige om de præsenterede odds fra Slappers er mere rigtige end dem fra Frozen eller omvendt, det vil tiden jo vise ;-) Men synes det er fedt i gider lave dem, altid sjovt at følge med i andres vurderinger af power status.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  VHS Fre Sep 20, 2013 9:33 am

Gadegaard skrev:Ved næsten ikke hvad jeg skal sige.... du får jo næsten Mascha Vang til at virke klog!!!

Det imponerende er dog din overbevisende præsentation af argumenterne.... man bliver næsten helt i tvivl om du ikke selv tror på.... Lidt lige som når man hører Pernille Skipper fra Enhedslisten. Man tænker et øjeblik om det er din oprindelige mening, men så overbeviser man alligevel sig selv om at så blank kan man ikke være.... affraid 
Game, Set, Match: Happy Slappers! cheers 

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  Gadegaard Fre Sep 20, 2013 10:28 am

A-Town ødelægger en god bitch-fight med åndssvage ting som fornuft, rationelle meninger og evnen til ikke at vælge side.... rent bla bla bla Rolling Eyes 

Vi vil kun have riv, tilsvininger og ikke mindst los i bollerne.... ellers må du lade Pernille Skipper og de Røde fra Norge kæmpe videre mod Glistrup. Alt i mellem er vattede holdninger. Twisted Evil

Forresten frk. Skipper, når du nu er ekspert og dermed har lavet ekspert-odds, så er her hermed et forslag til dig. Jeg spiller 200 kr. på mit hold hos dig og du spiller 200 kr på dit hold hos mig til de gældende odds?? Det er så her vi finder ud af om klitten er piercet, eller om du spytter??

Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  VHS Fre Sep 20, 2013 12:08 pm

Gadegaard skrev:A-Town ødelægger en god bitch-fight med åndssvage ting som fornuft, rationelle meninger og evnen til ikke at vælge side.... rent bla bla bla Rolling Eyes 

Vi vil kun have riv, tilsvininger og ikke mindst los i bollerne.... ellers må du lade Pernille Skipper og de Røde fra Norge kæmpe videre mod Glistrup. Alt i mellem er vattede holdninger. Twisted Evil

Forresten frk. Skipper, når du nu er ekspert og dermed har lavet ekspert-odds, så er her hermed et forslag til dig. Jeg spiller 200 kr. på mit hold hos dig og du spiller 200 kr på dit hold hos mig til de gældende odds?? Det er så her vi finder ud af om klitten er piercet, eller om du spytter??
Du er meget velkommen til at stå for løbende odds/powerrankings. Det ville jeg rent faktisk sætte pris på. At dine odds udelukkende sættes ud fra antal scorede point gør det kun lettere for dig.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  VHS Fre Sep 20, 2013 12:15 pm

Gadegaard skrev:A-Town ødelægger en god bitch-fight med åndssvage ting som fornuft, rationelle meninger og evnen til ikke at vælge side.... rent bla bla bla Rolling Eyes 
I øvrigt morsomt at du kalder Mortens pointer for rationelle og fornuftige, mens mine er håbløse. Det er jo for helvede de samme argumenter. Du siger at det kun handler om antal scorede point og held. Vi siger at der er en række andre faktorer. Du må virkelig have fået det forkerte ben ud af sengen her til morgen. Op på hesten igen!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  Gadegaard Fre Sep 20, 2013 12:32 pm

Haha, nu bliver det jo ligefrem kedeligt og tøsefornærmet....

De 20 % af mine meninger ytringer, som er seriøse påstår jo bare at det man bliver nødt til at kigge på lige nu for at oddssætte er holdenes evne til at score point. P.t. er der ikke rigtig nogle hold som er ramt af de helt graverende skader (De skal nok komme.....Jinxer hermed P.Manning) og det virker også til at alle managers er forholdsvis lige aktive. Dermed må du kigge på holdene og spillerne og hvordan de har præsteret.... Hvis Oldies glemmer at sætte hold, andre ikke leder efter nye spillere på waiveren osv, så er det klart at der skal oddsreguleres for dette....

Når det er sagt, så er det før set at to hold har præsteret lige mange point over regular season, og det ene er 4-9 og det andet er 9-4..... Da man ikke kan styre hvor mange point ens modstander laver, så er det vel her heldet spiller ind.... Kan du argumentere for andet så løfter jeg på hatten og hylder dig...

Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  VHS Fre Sep 20, 2013 1:10 pm

Så kom du alligevel en smule til fornuft. Dog sørgeligt at vi skal ned på det niveau for at få liv i dette røvsyge Forum. Sleep 

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  A-town Fre Sep 20, 2013 1:15 pm

Gadegaard skrev:A-Town ødelægger en god bitch-fight med åndssvage ting som fornuft, rationelle meninger og evnen til ikke at vælge side.... rent bla bla bla Rolling Eyes 

Vi vil kun have riv, tilsvininger og ikke mindst los i bollerne.... ellers må du lade Pernille Skipper og de Røde fra Norge kæmpe videre mod Glistrup. Alt i mellem er vattede holdninger. Twisted Evil

Forresten frk. Skipper, når du nu er ekspert og dermed har lavet ekspert-odds, så er her hermed et forslag til dig. Jeg spiller 200 kr. på mit hold hos dig og du spiller 200 kr på dit hold hos mig til de gældende odds?? Det er så her vi finder ud af om klitten er piercet, eller om du spytter??
Vind et fantasy mesterskab så kan vi snakke om det...

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  Gadegaard Fre Sep 20, 2013 1:59 pm

Det er jo åbenbart ikke engang nok, for det er jo kun os 3 som er her, og nogle gange Bagge når han skal tude eller juble..... Shocked 

Man kunne jo nærmest love folk gratis ludere eller narko, og der ville ikke være nogen respons....

Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  Gadegaard Tirs Sep 24, 2013 6:57 am

Så er der friske odds fra BET365:

A-Town Roosters 5 (Solid start, næstmest scorende)
Vallensbæk Happy Slappers 7 (Peyton Manning)
Brooklyn Blackbirds 7 (Komplet hold, god start)
Heathouse Hotheads 12 (Ser stærk ud, nu med Trent i Colts)
Copenhagen Juden 30 (Ser bedre ud end ventet - især på RB)
Hvidovre Blitzers 35 (Jævn start)
Frederiksberg Oldies 45 (Overraskende godt hold, mest scorende)
Frozenboys 50 (Stærk på WR/TE. Svag på RB/QB)
Vestegnen Vets 50 (Jævn start)
Vallensbæk Nutcrackers 50 (Dårlig start, men afskriv ikke mandens held)
Shitpushers IF 100 (Skidt start)
Carlsson Codiacs 250 (Ser ikke godt ud i år)


Synes næsten at det må være på sin plads at kigge på ovenstående odds her oven på weekendens resultater....

A-Town Roosters (Odds 5) - Carlsson Codiacs (Odds 250) - Sejr til Codiacs
Vallensbæk Happy Slippers (Odds 7) - Hvidovre Blitzers (Odds 35) Sikker sejr til Blitzers
Brooklyn Blackbirds (Odds 7) - Shitpushers (Odds 100) Sikker sejr til Shitpushers
Heathouse Hotheads (Odds 12) - Frozenboys (Odds 50) Sikker sejr til Frozenboys
Vestegnen Vets (Odds 50) - Vallensbæk Nutcrackers (Odds 50) Sejr til Nutcrackers
Copenhagen Juden (Odds 35) -  Frederiksberg Oldies (Odds 50) Sejr til Juden

Kan vi evt. få en kommentar fra Bet365's mand??

Kan det passe at ligaens 4 store favoritter iflg. Bet365 alle tabte til væsentlig dårligere hold?
Har odds været sat forkert?


Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  A-town Tirs Sep 24, 2013 11:37 am

Sådan er Odds sætning jo. Fuckerne ligger også nr 9 i superligaen men er hos bookmakerne nok stadig i favorit feltet til at vinde ligaen.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  A-town Tirs Sep 24, 2013 11:38 am

Men sindsyg runde, nu har både jøderne og de gamle mænd haft en runde som højest scorende hold. Det er en trist fantasy verden at leve i ;-)

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  Blitzers Tirs Sep 24, 2013 3:02 pm

A-town skrev:Men sindsyg runde, nu har både jøderne og de gamle mænd haft en runde som højest scorende hold. Det er en trist fantasy verden at leve i ;-)
Og endnu mere trist, når man er i pulje med de to svin! pig Det skulle være en ren walk-over pulje...

Heldigvis ser det ud til, at mit held virker i år sunny 

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Odds på 2013-sæsonen Empty Sv: Odds på 2013-sæsonen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum