Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Regelændringer/forbedringer

4 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Regelændringer/forbedringer Empty Regelændringer/forbedringer

Indlæg  VHS Ons Jul 24, 2013 2:59 pm

Jeg er så klar til Fantasy, men det er NFL-spillerne åbenbart ikke scratch 

Jeg smider lige 3 regler op til debat. Byd ind med de holdninger I nu måtte have...

1: Skal forsvarsspillere have point for passes defended? Jeg siger ja. Således belønner vi de gode cornerbacks, der ikke lader receiveren gribe bolden. Du belønner også de linjefolk der fatter, at de skal have armene i vejren, når bolden kastes.

2: Skal vi udvide forsvarsstaben med en flex-forsvarsspiller? Det synes jeg kunne være et nice move for at give forsvaret mere vægt.

3: Skal bænkes udvides fra 6 til 7? Jeg siger ja, så man bedre kan holde på sine talenter og sine skadede spillere. Der findes også en reserve-spot, hvor man kan placere skadede og suspenderede spillere. Den kan være et alternativ.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelændringer/forbedringer Empty Sv: Regelændringer/forbedringer

Indlæg  THansen Man Jul 29, 2013 6:47 pm

Er sgu også ved at være klar - har vel reelt set været det siden nytår..

1) Den kan jeg sagtens tilslutte mig .

2) Synes 3 Def spillere er nok.

3) Synes vi skal holde fast i 6 mand på bænken - der var flere gode spillere der ikke kom i Fantasy kamp og det tror jeg kun bliver værere med en større bænk.


BTW er modstander af vi udelukker en top2 debatør ved at køre facebook - ser helst vi holder det i Forum, hvor alle er.

Og så vil opfordre til større aktivitet på forum fra de eftertænksomme(passive) fantasy managers - naturligvis med Hotheads GM inkluderet.

/Torben

THansen

Antal indlæg : 56
Join date : 04/09/08

Tilbage til toppen Go down

Regelændringer/forbedringer Empty Sv: Regelændringer/forbedringer

Indlæg  A-town Tirs Jul 30, 2013 9:17 am

1) Jeg kan helt sikkert tilslutte mig 0.5 point til et deflected pass matchende hvad du får for en reception.
2) Jeg synes det er passende med en defense spiller fra hver kæde som vi har det nu.
3) Nej tak, jeg så hellere vi gik ned på bænkevarmere, der sidder alt for mange spillere som ikke kommer i kamp allerede. Jeg tror det vil være ødelæggende for Free Agency, og du vil være uden reel mulighed for at kunne løfte eventuelle fejl begået i draften. Mener også der sagtens er plads til unge talenter på de nuværende bænke det er jo bare et spørgsmål om prioritering.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelændringer/forbedringer Empty Sv: Regelændringer/forbedringer

Indlæg  VHS Ons Jul 31, 2013 4:02 pm

Torben, forum lever jo som udgangspunkt videre, så top 2-debattøren er stadig med. Face er bare langt mere belejligt for (de fleste) folk, da de alligevel tjekker ind der flere gange dagligt. Det burde føre til mere fantasy-debat og smalltalk. Vigtige ting kan bare blive meldt ud begge steder. Smile

Håber vi ved at være to steder kan nå ud til alle 12 managers selv om det nok er naivt Wink

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelændringer/forbedringer Empty Sv: Regelændringer/forbedringer

Indlæg  Hasse Ons Aug 14, 2013 10:45 am

Jeg er enig med Torben og Morten.

1) For
2) Imod
3) Imod

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Regelændringer/forbedringer Empty Sv: Regelændringer/forbedringer

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum