TUDETRÅD 2013
4 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
TUDETRÅD 2013
Så er den åben for folket.
Kun til ægte tuderi ;-)
Kun til ægte tuderi ;-)
A-town- Antal indlæg : 316
Sv: TUDETRÅD 2013
Nogen der har nummeret til Colts træner? Synes Hilton er lidt for meget på sidelinien???
Ikke et stort tud herfra, men dog et lille piv over, at Shane Vareen (18,5 point i første runde) er ude med brækket håndled indtil uge 11... Det behøver ikke, være starten på endnu en Blitzer's-curse!
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Havde jeg ikke smidt Windslow som TE havde jeg vundet.. ARG!
bagge- Antal indlæg : 192
Hylder min indskiftning af Antonio Gates på hans helt store dag og stor tuder over at det samtidig kostede Cowboys en sejr. Life is not fair
Arggh Julius Thomas skuffer og jeg må nøjes med 149,5 point.... simpelthen ikke fair:(
Havde han bare spillet op til vanlig standard havde jeg vel fået dobbelt så mange point som Slappers.....lidt lige som sidste uge hvor jeg også var tæt på dette.... Uge 5 må den være der, ellers gider jeg ikke mere.....
Havde han bare spillet op til vanlig standard havde jeg vel fået dobbelt så mange point som Slappers.....lidt lige som sidste uge hvor jeg også var tæt på dette.... Uge 5 må den være der, ellers gider jeg ikke mere.....
Gadegaard- Antal indlæg : 64
Så røg A-town Roosters ud af slutspils feltet, tak for i år.
3 højest scorende og 3 lavest modstand har ikke været nok for en af betting firmaernes favoritter.
A-town Roosters bestyrelsen har påbedt sig betænknings tid for at få lagt en plan for næste sæson. Rygter snakker om nyt logo, måske i et lignende forsøg fra uge 7 modstanderne Heathouse Hotheads.
3 højest scorende og 3 lavest modstand har ikke været nok for en af betting firmaernes favoritter.
A-town Roosters bestyrelsen har påbedt sig betænknings tid for at få lagt en plan for næste sæson. Rygter snakker om nyt logo, måske i et lignende forsøg fra uge 7 modstanderne Heathouse Hotheads.
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum