Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Har folk droppet dette forum??

4 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Har folk droppet dette forum?? Empty Har folk droppet dette forum??

Indlæg  Gadegaard Fre Nov 08, 2013 11:51 am

En lille rundspørge til alle bare for at se om der er nogen grund til at bevare dette forum.

Giv lige lyd fra Jer om I er her og om I synes vi skal fortsætte med have dette forum.

Der går i hvert fald længere og længere tid mellem der sker noget. Sad 

Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har folk droppet dette forum?? Empty Sv: Har folk droppet dette forum??

Indlæg  THansen Fre Nov 08, 2013 12:25 pm

Facebook og Twitter har overtaget..

THansen

Antal indlæg : 56
Join date : 04/09/08

Tilbage til toppen Go down

Har folk droppet dette forum?? Empty Sv: Har folk droppet dette forum??

Indlæg  A-town Lør Nov 09, 2013 4:13 pm

Jeg bruger dette forum, specielt hvis jeg har noget på hjertet. Jeg gider ikke bruge Facebook.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Har folk droppet dette forum?? Empty Sv: Har folk droppet dette forum??

Indlæg  VHS Man Nov 11, 2013 1:05 pm

Dette forum er lige så dødt som jeg frygtede. Der sker stort set ingenting, hvis ikke jeg selv starter noget. Hvor er alle debattørerne blevet af? De er heller ikke på Facebook Wink

Min aktivitet er på Facebook og Twitter. Responsen er bedst på sidstnævnte, men der fører vi jo samtaler mellem 2, 3 og 4 managers. Det er nærmest som at sms'e. Så det er der intet revolutionerede i.

Facebook-forum er umiddelbart lige så dødt som dette forum var sidste år, men det er dog langt mere aktivt end det nuværende forum. Jeg har set svar fra folk som Bagge, Torben, Carlsson, Morten, Kim, Smovs, Berg, Worsøe og Hasse. Det er dog de færreste der kommenterer andet end det der lige vedrører deres eget hold. Og det var desværre også sådan dette forum udviklede sig. Folk kunne ikke overskue mere end eget hold.

Vi bør dog beholde dette forum, hvis der skal meldes noget vigtigt ud til alle 12 managers, tænker jeg. Så er der i hvert fald ikke nogen der kan påstå de ikke har fået info...

Og så skal vi nok bare frem til den erkendelse at Fantasy ikke fylder så meget hos folk, som det har gjort (gælder dog ikke mig selv, hvor det fylder mere end nogensinde). Very Happy 

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Har folk droppet dette forum?? Empty Sv: Har folk droppet dette forum??

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum