Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

A-town Roosters NFL1964 Champions 2013

 :: NFL1964

Go down

A-town Roosters NFL1964 Champions 2013 Empty A-town Roosters NFL1964 Champions 2013

Indlæg  A-town Tirs Dec 24, 2013 10:44 am

Tak for hvad der endte med at blive en fantastisk sæson, og god jul :-)

En speciel tak til dem som var med til at jeg kunne vende et 5-6 hold i uge 11, til mestre i uge 16. Jeg må indrømme jeg på det tidspunkt ikke havde de store forhåbninger, men spillede dog alligevel min chance.

Så lærte klart lektien: Det er aldrig slut på trods af dårlig draft, skader eller skidt start. Med trades, waiver og free agency kan man få stablet sig på benene igen.

Generelt ellers en barsk sæson med mange ubamhjertelige skader, der kan slå pusten af et hvert hold. Der slap Roosters heldigt fra de allerværste, desværre kostede det Shitpushers en del da Doug Martin gik ned ugen efter vores ellers fornuftige trade. Roosters under Shitpushers en god sæson i 2014, men mesterskabet må de slås med os om.

Husk draft 2014 sidste fredag eller lørdag før sæson start - hvilket vil sige 29/30 August - book det i kalenderen.


A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum