Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Grupperne 2009 - WEST

3 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  Blitzers Ons Sep 02, 2009 7:51 pm

Jeg fortsætter gerne gennemgangen af puljerne:

WEST:

Frederiksberg Oldies / Henrik Berg (Profiler: Chris Johnson, Ronnie Brown, Eli Manning)
Carlsson Codiacs / Ulrik Carlsson (Profiler: Peyton Manning, Brian Westbrook, Ryan Grant)
Vallensbæk Nutcrackers / Kim Rasmussen (Profiler: Maurice Jones-Drew, Reggie Wayne, Donovan McNabb)
A-Town Roosters / Morten Sørensen (Profiler: Michael Turner, Kurt Warner, Wes Welker)

Bliver denne pulje en walk-over for Roosters eller kan de to rookier og auto-draft'ende Codiacs bide fra sig? Det ser tæt ud mellem tre af holdene, mens Carlsson får travlt på Waiveren.


1: A-Town Roosters
Jeg lægger favoritværdigheden hos sidste års semi-finale deltager (selvom han ikke selv kan huske det...)
Warner på QB var et hit sidste år, men er den gamle købmand i samme form? Uanset hvad har han stadig Fitz og Boldin at kaste efter, så det kan ikke gå helt galt her. På RB og WR er holdet godt besat på starterpladserne med Boldin/Welker og Turner/Bush samt klasse TE Gonzalez, der i Falcons bliver fodret af sidste års offensive rookie of the year Matt Ryan. På back-up pladserne vil jeg vove at mene, at det ser lidt mere tvivlsomt ud, men der er trods alt navne som Cotchery og Fred Jackson, og Roosters skal nok være med helt fremme i kampen om play-off pladserne i West.

2: Vallensbæk Nutcrackers
Nutcrackers melder sig ind i kampen om herredømmet i Vallensbæk, og der er lagt op til en række ny-klassikere i ligaen med dette hold. På trods af gode råd i sidste øjeblik fra Roosters' manager kom Nutcrackers fornuftigt ud af draften. McNabb kan der ikke siges noget dårligt om og med MJD på RB og Reggie Wayne på WR ser startopstillingen ganske stærk ud. Eneste minus er manglende WR bredde, mens det på RB ser fornuftigt ud med T.Jones og A.Bradshaw. Personligt ser jeg frem til at se hvordan den tidligt draftede TE Marcedes Lewis klarer sig - og så er der altid Biiirooonaaas!

3: Frederiksberg Oldies
Den anden 'nye dreng i klassen'. Kom ikke helt så godt igennem draften som Roosters og Nutcrackers, og ser ud til at skulle leve meget af RB's Chris Johnson og Ronnie Brown og evt. returns fra Sproles. Draftede Eli Manning i 2. runde, hvilket må siges at være sæsonens rookie-move indtil videre.

4: Carlsson Codiacs
Tidsforskellen til Californ-i-a har sat Codiacs gevaldigt bagud fra start. Autodraften var særdeles sparsom med at finde WRs til holdet, der til gengæld har ligaens stærkeste besætning på Special Teams... Der er dog lyspunkter i Peyton Manning, Brian Westbrook (hvis han er skadesfri!) og Ryan Grant (hvis han finder formen fra 2007). Det må være lige på med waiveren og trades fra start, hvis Codiacs skal spænde ben for de øvrige hold i puljen.


Hvad siger folket om styrkeforholdet i West?

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Sv: Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  VHS Tors Sep 03, 2009 7:50 am

Yo.

Først vil jeg slå fast med syvtommersøm, at denne gruppe ligner den suverænt svageste i ligaen. Om det kommer til at holde stik vil tiden vise. Jeg ser også A-Town som storfavorit til at tage førstepladsen, mens de tre andre formentlig må spejde langt efter wild card-pladsen.

1. A-Town Roosters
Jeg ser store muligheder i Michael Turner og Wes Welker. Mere tvlvlsomt er det med Kurt Warner, som man aldrig ved, hvor man har. Sidste år var han dog et kæmpe hit for Roosters. Desuden er Reggie Bush også et lille sats, men mon ikke han nok skal hive gode point hjem via de mange receptions. Man kan heller ikke vide sig sikker på om kæmpen Tony Gonzalez kan fortsætte den flotte produktion. Kan han det, så skal Roosters nok få en fin sæson. Gonzalez RULES!

2. Vallensbæk Nutcrackers
Der kan siges mange dårlige ting om McNabb og der SKAL siges mange dårlige ting om McNabb. Derudiver har Nutcrackers solide folk som MJD, som jeg tror bliver den bedste RB i år, og Reggie Wayne, der ikke længere skal trækkes med den gamle nar Marvin Harrison. Jeg vil dog tillade mig at tvivle på om Thomas Jones kan holde niveuet fra sidste sæson.

3. Carlsson Codiacs

Jeg rater Carlsson Autodrafters højere end Frederiksberg Oldies. Jeg synes autodraften gjorde flere gode ting for Carlsson. Fx hev den både Ryan Grant, Brian Westbrook og Larry Johnson hjem. Samtidig blev holdet krydret med Peyton Manning, som jeg dog ikke har de store forventninger til i år. Carlsson lider derimod på WR, hvor han skal håbe at Bryant kan holde tempoet fra slutningen af sidste sæson og at Santana Moss hiver lidt flere point hjem i år. Endeligt respekt for at Carlson har hevet John Carlson fra Seahawks hjem på TE. De to hører sammen.

4. Valby Oldies
Bergs draft blev spoleret tidligt, da han valgte at drafte Eli Manning i anden runde. Eli har ikke særlig mange gode mål, men man forstår omvent godt at rookier satser på navne de kender. Værdien af Ronnie Brown og Chris Johnson er også tvivlssom. Dels præsterer Brown kun, når man bænker ham og dels skal Johnson dele carries med LenDale White, som tit stjæler hans TD's.
Santonio Holmes havde en dårlig Fantasy-sæson i 08 pga. en svag Big Ben Roethlisberger, så hans succes afhænger naturligvis af hans QB. Hvorvidt T.J. bliver et hit kan også kun tiden vise. Receivere har sjældent succes i Seattle. Det bliver et hårdt år for Oldies.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Sv: Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  Blitzers Tors Sep 03, 2009 11:26 am

Jeg synes, du undervurderer Chris Johnson lidt, men Carlsson kan sagtens ende over 2000 F Oldies - det ser dog sort ud på WR. Hvis nu Brown starter hver gang, er der en chance for at have ham inde, når han laver 4 TDs Wink

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Sv: Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  bagge Tors Sep 03, 2009 12:21 pm

1: A-Town Roosters
Mega FAVORITTER. Roosters havde en lidt anden taktik i forhold til sidste år, men endnu engang lykkedes det at skaffe endnu en soldid offense på papiret, men vi så sidste år folk som B. Edwards, Colston og Plexico underpræstere voldsomt. Men holdet er bestemt ikke uden spørgsmålstegn!! Godt nok stiller ingen spørgsmålstegn ved Warner når han er skadesfri, for med hans super mål i Cardinals skal han nok producere point til holdet fra A-town. Han er dog blevet 38 og har tidl. været sårbar for skader. Backup QB Cutler bliver spændende at følge med Bears, men ingen ved vel hvor han egentlig står. RB Bush har desværre en høj skadesfrekvens, men med point pr. reception, og point for return yards kan han blive Roosters store stjerne hvis han bliver klar og forblir skadesfri. Fred Jackson og Shiancoe kan blive Roosters positive overraskelser...

2: Frederiksberg Oldies
Oldies kan blive den store positive overraskelse i denne pulje, og det er ingen skam at overdrafte en QB som Rookie.(Tog selv Rivers Rivers til +54 sidste år, hvilket viste sig at være en god beslutning:)) Jeg har enorme forventninger til Brown i år, hvor jeg tror han får mere ansvar og dermed også muligheden for at øge hans samlede antal yards. Chris Johnson ser ud til at være et stærkt kort og Sproles har haft en god Preseason, og efter hans inponerende afslutning på sidste sæson, ser det ud til han vil blive brugt en del mere. Ray Rice kan være et super alternativ hos Oldies, da det ser ud til han får langt flere carries i år.

På WR er der potientiale hvis TJ kan finde sammen med tilbagevendte Hasselbeck, kan han gå en stor sæson i møde og det samme gælder Super Bowl MVP Holmes, hvis Big Ben kan holde skulderen i orden. Også Sleeper kandidat Evans og Rookie Harvin kan blive et godt bekendtskab for Oldies

3: Carlsson Codiacs
Tja.. Jeg syntes nu ikke det ser helt skidt ud, hvis man ser bort fra de ligegyldigt autodraftede ST'er. Holdet skal bæres igennem af de 3 spørgsmålstegn på RB. L. Johnson, Westbrook og Grant, men rammer de alle 3 deres topniveau i en runde, kan holdet blive et grumt bekendtskab på dagen. TE Carlson har set godt ud og Manning skal nok "tyre" nogle TD's afsted. Codiacs får nok svært ved at holde i den lange bane, med mindre der bliver fundet nogle scoop til breden.

NB. Crayton er lort!!!Smile

4: Vallensbæk Nutcrackers
Holdets store stjerne er MJD, og han skal bære Nutcrackers igennem sæsonen sammen med R. Wayne og McNabb. Derudover skal Nutcrackers sætte deres lid til DeSean Jackson finder endzone og ikke smider den på 1yard linien. Ellers ser holdet en smule svagt ud i breden på WR men fylder godt op på RB med Jones, Bradshaw og Morris

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Sv: Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  Blitzers Fre Sep 04, 2009 7:58 am

DeSean Jackson finder endzone og ikke smider den på 1yard linien
Løgner! Det var end-zonen, der rykkede sig. Eagles smider ikke TDs væk! (hej hej Westbrook '07...)

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Sv: Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  VHS Fre Sep 04, 2009 11:29 am

Blitzers skrev:
DeSean Jackson finder endzone og ikke smider den på 1yard linien
Løgner! Det var end-zonen, der rykkede sig. Eagles smider ikke TDs væk! (hej hej Westbrook '07...)

Tænker du der på kampen mod Dallas, hvor han lagde sig på et yardlinjen, så Dallas ikke ville få bolden efterfølgende? Det var selvsamme kamp, hvor Romo begyndte at stinke, og han har nærmest stunket lige siden Very Happy

Jeg mødte Åge i semifinalen i den runde, og ganske sensationelt lavede Brady kun 4 point eller noget i den dur. Jeg blev straks storfavorit, men hvad fanden hjælper det, når Romo kun lavede 3 point efterfølgende.

At Eagles lagde sig på 1 yard-linjen gjorde kun tingene værre, da det betød, at Romo ikke fik bolden tilbage. LORTESPIL! Evil or Very Mad

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Sv: Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  Blitzers Fre Sep 04, 2009 12:22 pm

VHS skrev:Tænker du der på kampen mod Dallas, hvor han lagde sig på et yardlinjen, så Dallas ikke ville få bolden efterfølgende? Det var selvsamme kamp, hvor Romo begyndte at stinke, og han har nærmest stunket lige siden Very Happy

Jeg mødte Åge i semifinalen i den runde, og ganske sensationelt lavede Brady kun 4 point eller noget i den dur. Jeg blev straks storfavorit, men hvad fanden hjælper det, når Romo kun lavede 3 point efterfølgende.

At Eagles lagde sig på 1 yard-linjen gjorde kun tingene værre, da det betød, at Romo ikke fik bolden tilbage. LORTESPIL! Evil or Very Mad

Aaahhh... Mærker jeg den varme følelse af en tudetråd, der nærmer sig?! Smile

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Sv: Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  VHS Fre Sep 04, 2009 1:24 pm

Blitzers skrev:
VHS skrev:Tænker du der på kampen mod Dallas, hvor han lagde sig på et yardlinjen, så Dallas ikke ville få bolden efterfølgende? Det var selvsamme kamp, hvor Romo begyndte at stinke, og han har nærmest stunket lige siden Very Happy

Jeg mødte Åge i semifinalen i den runde, og ganske sensationelt lavede Brady kun 4 point eller noget i den dur. Jeg blev straks storfavorit, men hvad fanden hjælper det, når Romo kun lavede 3 point efterfølgende.

At Eagles lagde sig på 1 yard-linjen gjorde kun tingene værre, da det betød, at Romo ikke fik bolden tilbage. LORTESPIL! Evil or Very Mad

Aaahhh... Mærker jeg den varme følelse af en tudetråd, der nærmer sig?! Smile

Ja, men det skal vel næsten være Hasse, der starter den

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Sv: Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  Blitzers Fre Sep 04, 2009 1:39 pm

Det bør det, men jeg startede den faktisk sidste år... Det er iøvrigt god læsning at gå igennem de gamle tudetråde. Bitterheden vil ingen ende tage! Det er utroligt, vi frivilligt spiller fantasy år efter år... Neutral

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Sv: Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  VHS Fre Sep 04, 2009 5:16 pm

Blitzers skrev:Det bør det, men jeg startede den faktisk sidste år... Det er iøvrigt god læsning at gå igennem de gamle tudetråde. Bitterheden vil ingen ende tage! Det er utroligt, vi frivilligt spiller fantasy år efter år... Neutral

Et stort øjeblik opvejer jo de mange smertelige nederlag man går igennem på en sæson.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Grupperne 2009 - WEST Empty Sv: Grupperne 2009 - WEST

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum