Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rygtetråd 2009

+2
VHS
Blitzers
6 deltagere

 :: NFL1964

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  bagge Ons Sep 23, 2009 7:37 pm

Fruities GM Bagge bekræfter at der er foregået forhandlinger mellem de 2 divisions rivaler, men at handlen ikke bliver til noget i denne omgang...

"Alle bud på vore spillere blive nøjet overvejet, alt har sin pris. Dog fortjener alle også at få en fair chance dette gælder også Lynch, som vi ser meget frem til at få tilbage i uge 4. Hightower har udfyldt RB pladsen med stor tilfredshed, men Lynch kan blive manden der kan tilføre holdet det ekstraordinere når vi skal ud og møde nogle af de fantastiske hold fra de andre divisioner"

På spørgsmålet ang. Fruities forhandlinger med Vets ang. Willis kom Bagge med flg. kommentar:

"Vets er åbenlyst ikke interesseret i en god handel"

Det forlyder at Fruities derfor har vendt snuden mod en QB til truppen og her skulle pt skadede McNabb være på banen, men Nutcrackers har endnu ikke reageret på Shitpushers henvendelser...

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Vets Ons Sep 23, 2009 7:56 pm

"Rubbish. Vi har på intet tidspunkt i denne uge fået et konkret tilbud fra Shitpushers. Vi, i Vets, føler, at vi lige nu bruges som pressionsmiddel i et større spil. GM Bagge og jeg taler løst nu og da, men at der skal have været tilbud på bordet bliver jeg nødt til at afvise på det kraftigste," udtaler GM Andersen til CBSSports. Samtidig indikerer han, at GM Bagge ikke har vist interesse i at komme af med offensive spillere, Johnny Knox undtaget. Knox er så sent som i dag hentet gratis fra waiveren.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Vets Tors Sep 24, 2009 7:01 pm

Sources: Andersen's job as Vets GM not safe despite contract
BY Adam Rubin
DAILY NEWS SPORTS WRITER
General manager Henrik Andersen may have gotten votes of confidence two weeks ago, but Andersen may not be untouchable. Sources have indicated to the Daily News that the board's view of Andersen clearly has shifted after recent results. A source recently told The News that Andersen's three-year extension, which runs through 2012 and is believed to be annually worth $1.1 million, would not be an impediment to jettisoning the GM after the season.

There's clearly dysfunction in the organization. One recent example: SI.com reported that the Vets had rejected a proposed deal of Frozenboys' ace Gates for Zach Miller and Gostkowski. If that proposal were accurate, Gadegaard and Andersen would be the laughingstocks of football - one for proposing it, the other for rejecting it.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Vets Fre Sep 25, 2009 12:26 pm

Blitzers, Happy Slappers har stor tiltro til Vets
Det kommer overraskende for mange, efter en skidt start på sæsonen af Vets, at etablerede GM'er i ligaen peger på Vestegnen Vets som en af de absolut største topkandidater til at vinde SuperBowl.

'Holdet med den bedste kicker vinder Fantasy,' lyder samstemmende fra de to GM'er hos hhv. Blitzers og Happy Slappers, der peger på netop Vets' kicker Gostkowski som værende den bedste.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  VHS Fre Sep 25, 2009 1:05 pm

Brøndby Annihilators skrev:Blitzers, Happy Slappers har stor tiltro til Vets
Det kommer overraskende for mange, efter en skidt start på sæsonen af Vets, at etablerede GM'er i ligaen peger på Vestegnen Vets som en af de absolut største topkandidater til at vinde SuperBowl.

'Holdet med den bedste kicker vinder Fantasy,' lyder samstemmende fra de to GM'er hos hhv. Blitzers og Happy Slappers, der peger på netop Vets' kicker Gostkowski som værende den bedste.

Laughing Verdensklasse

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Tom Brady på bænken

Indlæg  VHS Lør Sep 26, 2009 9:07 am


Tom Brady på bænken

Ligaens store quarterbackstjerne Tom Brady sidder på bænken, når Vallensbæk Happy Slapper møder Vestegnen Vets i Uge 3. Det oplyser General Manager Peter Thorup til CNN World Sports:

"Brady var en skuffelse i sidste uge. Det skyldtes dels, at han stadig ikke er 100 pct. efter sin skade sidste år og dels, at han var uden sin slotreceiver Wes Welker," siger Thorup og fortsætter.

"Nu ser det ud til, at både Wes Welker og Randy Moss er ude på søndag, og derfor ser det nu endnu sværere ud for Brady. Derfor har vi besluttet at give ham en uges pause."

Backup Trent Edwards har fået besked på, at han skal starte inde mod Vets, og det glæder ham:

"Tom er naturligvis nummer 1 på holdet, men jeg har i de top første uger bevist, at jeg kan bruges når Tom ikke er 100 pct. Jeg garanterer minimum to touchdowns og 250 yards," siger han til CNN World Sports.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Blitzers Lør Sep 26, 2009 9:42 am

Brøndby Annihilators skrev:Blitzers, Happy Slappers har stor tiltro til Vets
Det kommer overraskende for mange, efter en skidt start på sæsonen af Vets, at etablerede GM'er i ligaen peger på Vestegnen Vets som en af de absolut største topkandidater til at vinde SuperBowl.

'Holdet med den bedste kicker vinder Fantasy,' lyder samstemmende fra de to GM'er hos hhv. Blitzers og Happy Slappers, der peger på netop Vets' kicker Gostkowski som værende den bedste.

Den lokale presse i 2700 har efter GM Andersens stærke udmelding været efter Blitzers manager, for at få en forklaring på udtalelserne.
"Der er selvfølgelig et gran af sandhed i det, jeg vil jo ikke stå og kalde mine udmærkede kolleger for løgnere" udtaler GM Trap til Channel 27 Local News.

GM Trap uddyber: "Der er kommet stærke udmeldinger fra en række prominente managere om, at sålænge deres højt betalte QB's overpræsterer, så vinder de hele lortet. Det er naturligvis helt ude af proportioner. I den sammenhæng pointerede jeg blot, ikke mindst ud fra sidste sæsons bitre nederlag i finalen til et ringere hold, med en bedre kicker, at der er andre positioner på et fantasyhold, der spiller ind på resultaterne. At Vets straks fremhæver deres egen boldsparker kan ikke overraske nogen, men lad os bare sige, at vi ser frem til, at Rackers afgører SuperBowl i år" slutter GM Trap.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Copenhagen Juden Søn Sep 27, 2009 10:18 am

Der er forlydender om en muligt interessant sats fra GM Glyrup op til dagens kamp:
Holdet bedste receiver, Roddy White, lader til at måtte tage til takke med en bænketjans til fordel for enten B. Marshall eller Randle El...
"Begge sidstnævnte er uforudsigelige spillere, men deres matchups muliggør en stor præstation... - Der grubles videre og intet kan derfor røbes endnu, afsluttes der fra GM G"

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Vets Man Sep 28, 2009 7:17 am

Total off-topic, men gameball til Browns' offensive coordinator for at kalde en QB sneak på 1-10.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Vets Tirs Sep 29, 2009 10:27 am

GM Thorup dybt imponeret af Vets
TV2.dk/NFL
GM Peter Thorup fortsætter lovprisningerne af Vestegnen Vets, der ellers kun er 1-2 efter tre kampe. Allerede inden weekendens kampe, hvor Vets slog netop Thorups eget mandskab, Vallensbæk Happy Slappers, spåede GM Thorup at det rutinerede Vets hold kunne gå langt i sæsonen og måske endda stod tilbage som Super Bowl favorit. 'Især Donald Driver og Derrick Mason er ustyrlige og Steven Jackson fik svinget sig op på 14 point i mod os. Han bliver farlig, når der kommer TD’s på kontoen.'

Vets' GM Andersen tager hypen omkring hans hold med afslappet attitude. 'Det er tidligt på sæsonen, rusten skal lige børstes af, men jeg forstår naturligvis Thorups udmeldinger, nu han ved selvsyn har konstanteret hvilken styrke dette Vets mandskab er i besiddelse af. Selvfølgelig går vi i playoffs, men jeg synes Thorup strammer den, når han kalder os favoritter. I playoffs kan alt ske.'

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  VHS Tirs Sep 29, 2009 10:40 am

Brøndby Annihilators skrev:GM Thorup dybt imponeret af Vets
TV2.dk/NFL
GM Peter Thorup fortsætter lovprisningerne af Vestegnen Vets, der ellers kun er 1-2 efter tre kampe. Allerede inden weekendens kampe, hvor Vets slog netop Thorups eget mandskab, Vallensbæk Happy Slappers, spåede GM Thorup at det rutinerede Vets hold kunne gå langt i sæsonen og måske endda stod tilbage som Super Bowl favorit. 'Især Donald Driver og Derrick Mason er ustyrlige og Steven Jackson fik svinget sig op på 14 point i mod os. Han bliver farlig, når der kommer TD’s på kontoen.'

Vets' GM Andersen tager hypen omkring hans hold med afslappet attitude. 'Det er tidligt på sæsonen, rusten skal lige børstes af, men jeg forstår naturligvis Thorups udmeldinger, nu han ved selvsyn har konstanteret hvilken styrke dette Vets mandskab er i besiddelse af. Selvfølgelig går vi i playoffs, men jeg synes Thorup strammer den, når han kalder os favoritter. I playoffs kan alt ske.'

Du tager fejl. Thorup har intet udtalt om dit hold - andet end det er lort. Det er ESPN, der står bag powerrankngen.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Vets Tirs Sep 29, 2009 10:56 am

VHS skrev:
Brøndby Annihilators skrev:GM Thorup dybt imponeret af Vets
TV2.dk/NFL
GM Peter Thorup fortsætter lovprisningerne af Vestegnen Vets, der ellers kun er 1-2 efter tre kampe. Allerede inden weekendens kampe, hvor Vets slog netop Thorups eget mandskab, Vallensbæk Happy Slappers, spåede GM Thorup at det rutinerede Vets hold kunne gå langt i sæsonen og måske endda stod tilbage som Super Bowl favorit. 'Især Donald Driver og Derrick Mason er ustyrlige og Steven Jackson fik svinget sig op på 14 point i mod os. Han bliver farlig, når der kommer TD’s på kontoen.'

Vets' GM Andersen tager hypen omkring hans hold med afslappet attitude. 'Det er tidligt på sæsonen, rusten skal lige børstes af, men jeg forstår naturligvis Thorups udmeldinger, nu han ved selvsyn har konstanteret hvilken styrke dette Vets mandskab er i besiddelse af. Selvfølgelig går vi i playoffs, men jeg synes Thorup strammer den, når han kalder os favoritter. I playoffs kan alt ske.'

Du tager fejl. Thorup har intet udtalt om dit hold - andet end det er lort. Det er ESPN, der står bag powerrankngen.

Siger du at medierne quoter forkert? Shocked

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Hasse Tirs Nov 10, 2009 7:20 am

Rygter vil vide at Favre er træt af bænketjansen i BB, og derfor er på vej til en ny klub.
"Det er helt uacceptabelt at jeg er bænket til fordel for den lille knægt. Jeg banker ham jo hver gang vi mødes. Manageren må have noget imod gamle mennesker, jeg kan ikke se andre grunde til at jeg ikke spiller"", udtaler en rødglødende Favre, og forsætter ""Jeg har fundet mig en ny klub, og venter bare på NFLs godkendelse. Jeg kan ikke sige andet end, at det er en klub med stolte traditioner og resultater bag sig".

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  VHS Ons Nov 11, 2009 3:41 pm

Det varmeste rygte lige nu:

GM Thorup er så sur på sine Running Backs, at han overvejer at sætte dem begge til salg. Ifølge ESPN's oplysninger vil Barber blive værdisat til en juleøl, mens L.T. kommer til at koste et shot fisherman's friend. Afregning vil ske den 23. december på Munken i Vallensbæk. Det er dog ifølge eksperter stærkt tvivlsomt, om nogen er dumme nok til at betale så høj en pris! Evil or Very Mad

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Copenhagen Juden Ons Nov 11, 2009 6:47 pm

Rygter vil vide, at de forsvarende mestre står over for endnu et trade, kun få dage efter signingen af Bret Favre...
En, åbenbart eftertragtet, QB er blevet til overs hos Titans og et opsigtsvækkende tilbud er netop blevet accepteret....

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  bagge Ons Nov 11, 2009 8:23 pm

rygter vil vide at Fruities er ved at sikre sig et stort navn til DB efter afpresning...Smile

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Rygtetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Rygtetråd 2009

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum