Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2

4 deltagere

 :: NFL1964

Go down

ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2 Empty ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2

Indlæg  VHS Tirs Sep 22, 2009 8:02 am

Så er ESPN klar med en styrkeoversigt for NFL 1964-ligaen:

cheers = Ugens højdespringer
Mad = Ugens crash and burn

1.(1) Shitpushers IF (1-1) (EAST)
Holdet fortsatte i uge 2 den fremragende kurs fra uge 1. Holdet oser af overskud med masser tocifrede præstationer (Hele 8 mand). Matt Ryan ligner et sikkert kort, og Tim Hightower har indtil videre overrasket positivt. Bagge må dog tage ved lære af sine fejl og starte Marques Colston fremover.

2. (6) Frederiksberg Oldies (2-0) (WEST)
Ligaens helt store underdog chokerede alt og alle med sine 163 point i uge 2. Det er den foreløbige rekord i ligaen. Selvfølgelig trækker Chris Johnson de største overskrifter med 49 point, men også Darren Sproles viste igen sit værd. Han ligner en guldfugl. Oldies er det mest scorende hold i ligaen lige nu.

3. (2) Frozenboys (2-0) (EAST)
Frozenboys gik ned i kadence i uge 2, men hev alligevel en heldig sejr i land takket være Drew Brees. Resten af holdet var dog mere lort end lagkage, og det tegner ikke positivt for Gadegaard. Det er aldrig sundt at være for afhængig af én spiller, som det for Gadegaard er tilfældet med Drew Brees.

4. (9) Sycamore Blitzers (2-0) (CENTRAL) cheers
Blitzers har fået en drømmestart i form af to småheldige sejre. I uge 2 kom sejren hjem qua en fremragende Houston-offensiv og en svag Tom Brady hos modstanderen. Blitzers lider dog på RB-positionerne, men mon ikke at tilliden til Matt Schaub er genvundet. Blitzers ligner favoritten i den indtil videre svage CENTRAL-division.

5. (3) A-Town Roosters (1-1) (WEST)
En solid indsats var ikke nok for A-Town, der løb ind i Chris Johnson og Frederiksberg Oldies. Holdet mistede kort før kampstart Wes Welker, men han kunne formentlig ikke have gjort den store forskel i det samlede regnskab. A-Town ligner dog et hold, der kan udfordre Oldies i kampen om WEST-titlen.

6. (4) Vallensbæk Happy Slappers (1-1) (CENTRAL)
Holdet er pt. det stærkeste i CENTRAL, men det siger ikke det store. Når Tom Brady kan svigte i en sådan grad, så ser det sort ud for Slappers. Positivt var det, at Marion Barber løb som det passede ham mod Giants. Han udgik dog med skade. Det bliver afgørende om signingen af LaDainian Tomlinson bliver et hit eller et flop.

7. (5) Heathouse Hothead (1-1) (EAST)
Heathouse har fået en rimelig start på sæsonen, men holdets chancer for videre avancement svækkes af at befinde sig i så stærk en division. Nederlaget til Fruties skyldtes primært en svag Tony Romo. Bredden på holdet ser fornuftig ud, men hvis ikke DeAngelo Williams snart begynder at spytte flere touchdowns ud, så får Hotheads det svært i EAST.

8. (12) Reigning Titans (1-1) (CENTRAL)
Så kom de forsvarende mestre på tavlen med en overbevisende sejr over Vets. Sejren blev hevet hjem af Frank Gore og Dallas Clark. Resten af holdet så noget middelmådigt ud. Nyerhvervelsen Joseph Addai fra VHS var i særlig grad en skuffelse.

9. (8 ) Brooklyn Blackbirds (0-2) (EAST)

Blackbirds kan ikke være tilfredse med indsatsten i uge 2. De to Running Backs producerede tilsammen sølle 9 point. Vincent Jackson sørgede dog med 23 point for at Brooklyn med nød og næppe fik sløbt sig over 100 point. Det ser sort ud for Brooklyn mht. videre avancement i år, men man skal aldrig afskrive Hasse. Han har nået semifinalerne de to tidligere år.

10. (7) Vallensbæk Nutcrackers (0-2) (WEST) Mad
Nutcrackers er kommet katastrofalt fra start med to nederlag – begge ganske smalle. Holdet har potentiale med McNabb, Thomas Jones og MJD. Men WEST-divisionen ligger lige nu til Oldies og Roosters.

11. (10) Carlsson Codiacs (1-1) (WEST)
Codiacs kom på tavlen med en heldig sejr over et svagt Nutcrackers-hold. Manning var som den eneste på holdet overbevisende. Codiacs ligner ikke et hold, der kan true hverken Oldies eller Roosters i WEST.

12. (11) Vestegnen Vets (0-2) (CENTRAL)

Holdet er pt. ligaens svageste. Det hjalp absolut ikke at bænke Phillip Rivers for Matt Hasselbeck, der måtte udgå med en skade. Steven Jackson lider igen i år af at spille for Rams. Donald Driver var et lys i mørket, men mon ikke hans flotte score var en enlig svale.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2 Empty Sv: ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2

Indlæg  Vets Tirs Sep 22, 2009 6:16 pm

Tsk...der findes så mange lousy power rankings, denne er i sagens natur i blandt disse jocolor Næææ, her er en ordentlig en; http://espn.go.com/nfl/powerrankings?year=2009&week=3

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2 Empty Sv: ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2

Indlæg  Blitzers Ons Sep 23, 2009 5:11 pm

Shitpushers ser skræmmende stærke ud!

Placeringerne har jeg ikke så meget at indvende imod og jeg er indtil videre også godt tilfreds med det store ryk op ad listen. Dog vil jeg tillade mig at bemærke, at Frozenboys tilsyneladende lider under at være afhængige af én spiller (Brees), mens Slappers er det stærkeste hold i Central - så længe Brady ikke svigter. Hmmm... Suspect

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2 Empty Sv: ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2

Indlæg  VHS Ons Sep 23, 2009 6:03 pm

Blitzers skrev:Shitpushers ser skræmmende stærke ud!

Placeringerne har jeg ikke så meget at indvende imod og jeg er indtil videre også godt tilfreds med det store ryk op ad listen. Dog vil jeg tillade mig at bemærke, at Frozenboys tilsyneladende lider under at være afhængige af én spiller (Brees), mens Slappers er det stærkeste hold i Central - så længe Brady ikke svigter. Hmmm... Suspect

Ja, med 208 point mod Blitzers' 204 point. Men som du kan se på placeringerne, så er Blitzers over Slappers. Stop så med at læse Biblen, som var du selveste Lucifer! Evil or Very Mad

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2 Empty Sv: ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2

Indlæg  Blitzers Ons Sep 23, 2009 6:38 pm

VHS skrev:Stop så med at læse Biblen, som var du selveste Lucifer! Evil or Very Mad

...men er den ikke bedre på den måde?! study

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2 Empty Sv: ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2

Indlæg  Lars G Ons Sep 23, 2009 6:55 pm

Sjovt som folk er så imponerede af Shitpushers, men mener at mit hold alene består af Brees.

Hvis vi nu bringer lidt stats ind i den diskussion, så må man jo konstatere at i holdenes indbyrdes kamp, var mine spillere bedst på 6 pladser, mens Bagge's var bedst på 5. Det vidner vel ikke om en kamp, som alene blev afgjort på Brees' præstation.

I 2.runde mod Brooklyn birds var mine spillere bedst på 5 pladser. det i en kamp, hvor Brees kun er 8 point bedre end Rodgers. Dvs. mit hold spiller lige op med resten af hans spillere, og det til trods for at en af NFL's top 5-receivere tog en fridag, og ikke gad gribe en eneste bold. MEN det er der jo plads til, når man har et af liga'ens mest homogene hold. Det vidner vel om en vis styrke at man har råd til at give stjernespillere fri. Næste gang vil jeg selvfølgelig dog gerne have det at vide på forhånd Very Happy

Jeg tror umiddelbart at spillere, som Jakobs, Jennings, Gates m.fl. ville føle sig stødt over at vide at de kun var fyldspillere.

Lars G
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2 Empty Sv: ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2

Indlæg  bagge Ons Sep 23, 2009 7:42 pm

Jeg mener Jennings afgjorde vore indbyrdes opgør med et 50+ TD og 2p conv indenfor det sidste 1,5 min:)

Men han spiller kun godt i de tætte kampe;)

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2 Empty Sv: ESPN OFFICIAL POWER RANKING WEEK 2

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum