Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mr Irrelevant venter på chancen

 :: NFL1964

Go down

Mr Irrelevant venter på chancen Empty Mr Irrelevant venter på chancen

Indlæg  Vets Lør Okt 03, 2009 8:40 am

Det har været en turbolent start for draftens Mr Irrelevant, Brett Favre. Efter at været blevet draftet af Shitpushers IF, som backup for Matt Ryan, blev han løst fra sin kontrakt med holdet. 'Jeg var på bænken, hvilket var helt fair. Matty Ice havde et par kæmpe uger indledningsvis. Jeg afventede egentlig blot at jeg kunne vise mit værd i week 4, hvor Ryan har bye week. Min sæson var startet solidt og jeg var sikker på at jeg kunne give GM Bagge positive hovedbrud. Nu er jeg afløst af Derek Andersen. Samme Derek Anderson, der kun er førstevalg i Browns pga Brady Quinns horrible start på sæsonen. Jeg må le. Bagge har forvandlet ligaens stærkeste hold til middelmådighed. Jeg er glad for at jeg er hos Blackbirds nu'.

Selvom Rodgers umiddelbart er førstemand hos Blackbirds føler Favre, at holdet giver ham en reel chance. 'Rodgers og jeg er meget lig i statistikken. Han er ung og lovende, og har i al beskedenhed lært af mig, men han har ikke min erfaring, og det ved GM Petersen'. Matchup'et for Blackbirds i week 4 må give GM Petersen hovedbrud. Rodgers har måske været bedst i år, men Favre har jf. guruen flere potentielle point i sig.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum