Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fucking ringe!

5 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Fucking ringe! Empty Fucking ringe!

Indlæg  Lars G Tirs Okt 13, 2009 8:04 am

Hey boys!

Jeg synes sgu at det er sygt ringe, at man ikke som det mindste sætter sit hold op til en weekend, og dermed stiller i stærkest mulige opstilling. I dette tilfælde henviser jeg til Carlsson Codiacs, som stiller op med 2 spillere på byeweek, og som taber sin kamp til Brooklyn Blackbirds grundet dette. En kamp som Blackbirds burde have tabt. Dette betyder altså ikke kun noget for ens eget hold, men giver en skævvridning i divisionerne, hvor Blackbirds nu har fået foræret en gratis sejr. Jeg ved ikke med Jer, men jeg synes at det er latterligt, når vi andre bruger så meget tid på det. Mad

Hilsen en bitter Gadegaard

Lars G
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  Hasse Tirs Okt 13, 2009 10:36 am

Jeg er for så vidt enig.

De foregående år har vi efter sæsonen lavet en evaluering af indsats og deltagelse. Det regner jeg også med vi gør i år, og så er det vel rimelig sandsynligt at man bliver siet fra, hvis man ikke har magtet at stille hold gentagne gange.
Det må så vurderes om man skal "smides ud" hvis man blot har lavet en svipser en enkelt gang. Der kan jo være forskellige mere eller mindre legitime årsager til at man ikke stiller hold.

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  bagge Tirs Okt 13, 2009 12:21 pm

Enig knap!

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  VHS Søn Okt 18, 2009 1:03 pm

Læg dertil at vi skulle forbi Week 5!!! før Carlsson droppede Redskins ST. Dertil kommer autodraften samt manglende deltagelse i både Forum og Picks. Skuffende engagement af Carlsson so far!

Det samme kan næsten siges om de to nye i ligaen. Nutcrackers har dog formået at stille fuldt hold hver gang.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  Copenhagen Juden Søn Okt 18, 2009 2:32 pm

Kim udtalte sidst på 1964, at han ikke havde fået set meget af kampene på tv fordi han brugte al tiden på at følge med på nettet.. Så er ret overbevist om han går op i det. Men Berg skuffer. Er desuden helt enig i første indlæg, det er røvirriterende.

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  Blitzers Man Okt 19, 2009 8:48 am

Enig i alt ovenstående. Dog er jeg også ret overbevist om de to nye engagement - deres point tyder i hvert fald på det Wink

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  kumse Man Okt 19, 2009 7:23 pm

Hvis engagement er lig med indlæg her, må jeg siges at være skyldig. Men ellers gør jeg hvad jeg kan - Hvilket indtil videre har givet mig håne-retten i Vallensbæk, så hurra for mig og jones-drew cheers

kumse
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  Blitzers Man Okt 19, 2009 7:34 pm

kumse skrev:Hvis engagement er lig med indlæg her, må jeg siges at være skyldig. Men ellers gør jeg hvad jeg kan - Hvilket indtil videre har givet mig håne-retten i Vallensbæk, så hurra for mig og jones-drew cheers
Rygterne siger faktisk, at Nutcrackers overlegne indsats i år, har presset GM og ejer af Happyslappers P.Thorup til at overveje, om der overhovedet er plads til en så underlegen franchise som 'Slappers i Vallensbæk.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  VHS Man Okt 19, 2009 7:39 pm

Efter præstationen mod storfavoritterne Shitpushers har vi igen vundet lokalbefolkningens hjerter. Nutcrackers er en døgnflue - Slappers er The Real Deal! afro

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  Kim R Tirs Okt 20, 2009 6:58 am

You talk the talk - you walk the dog - Crackers walk the walk. Så, så længe du stadig render rundt med plastposer og samler hundehøm op er jeg kongen af vallensbæk king

Kim R
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  VHS Tirs Okt 20, 2009 7:28 am

Kim R skrev:You talk the talk - you walk the dog - Crackers walk the walk. Så, så længe du stadig render rundt med plastposer og samler hundehøm op er jeg kongen af vallensbæk king

Så er du hermed abdiceret! For jeg lader min hund skide byen til, mens mine undersåtter inklusive dig og dit afkom må samle op efter os. Sådan er livet, når man er nummer 2 i byen. Et godt råd fra mig til dig. Flyt til Albertslund, mens du stadig kan...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Fucking ringe! Empty Sv: Fucking ringe!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum