Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

JUBELTRÅDEN

+5
bagge
Hasse
Blitzers
Vets
VHS
9 deltagere

 :: NFL1964

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Hasse Fre Nov 20, 2009 2:20 pm

Shhhh! Ikke jinxe!

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Blitzers Fre Nov 20, 2009 2:46 pm

Hasse skrev:Shhhh! Ikke jinxe!
Klasse Razz Manden har lavet 31 point - men der er altid plads til et anti-skade jinx!

Fun fact: Hasse ER ligaens jinx-konge. Af de 5-6 stykker, der regelmæssigt sætter picks er Hasse den der better på sig selv færrest gange. Kun 60 % af gangene tør han tro på sejr til Blackbirds. Bagge ligger i øvrigt i den anden grøft med 100 % tiltro på eget hold - dog oftest kun med 1 point på sejr til bæskubberne.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  bagge Fre Nov 20, 2009 3:01 pm

Desværre sjældent jeg rammer det ene point:=)

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Copenhagen Juden Lør Nov 21, 2009 9:56 am

Det er jo overskud at være så stærkt besat på RB at man kan unde en modstander en spiller som Ricky W.

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Hasse Tirs Nov 24, 2009 9:10 am

Rundens højeste score cheers
Det har ikke ligefrem ligget i kortene.

Og så vil jeg gerne hylde Morten for at vinde med 4 mand på banen der laver 0 point...

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 24, 2009 12:43 pm

Hasse skrev:Og så vil jeg gerne hylde Morten for at vinde med 4 mand på banen der laver 0 point...
Ingen kan være mere overrasket end Morten. Da det så aller sortest ud, og han kun førte med 41 point, forsikrede han mig, at sejren var så godt som min. Om jeg begriber, hvad der kan være gået galt - jeg tordnede jo mod de 50 point på det tidspunkt, mens Morten lå og rodede i 80'erne (nej, ikke årtiet). Selv havde jeg tre altid pålidelige Houston Texans folk tilbage, så Mortens bange anelser var da helt valide. Måske havde han bare glemt at tælle Wes Welker med, hvilket er forståeligt nok, siden manden stort set aldrig er i nærheden af bolden, så hvorfor skulle han lige lave mange point i denne runde?! - Noget må være gået helt galt... sejren var jo min.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Roosters Tirs Nov 24, 2009 3:54 pm

Kan du fluks komme over i tudetråden Jon, den slags hører ikke til her :-)

I mine (succesfulde) jinx erklæringer om at din sejr var så godt som sikret, mener jeg så bestemt også jeg sagde at selvom du tabte ville det nok ikke ændre så meget for dine slutspils chancer. Muligheden for en sejr til mig var altså bestemt ikke noget jeg kategorisk afviste.

Det sagt, så skal det dog siges at de 55 point jeg førte med før Houston kampen, skulle ses over for at sidst Houston mødte Titans scorede Jons 3 spillere 75 point hvor af Slaton kun scorede 6 (kan ikke huske om han var starter den gang). Tillagt dette er Titans et af de dårligste hold mod pass og det hold der har tilladt flest TD's på passes.

Men hold kæft hvor var det sygt spændende, med 47 sekunder igen fik Houston bolden, Jon var bagude med 4 point og Schaub completer 3-4 passes, heldigvis var disse ikke til Slaton eller Johnson de to han ellers udelukkende havde kastet til hele aftenen. Bestemt en kamp der var værd at sidde oppe hele natten for at se ;-)

Tak for kampen Jon!

Roosters
Gæst


Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Roosters Tirs Nov 24, 2009 3:55 pm

Kan du fluks komme over i tudetråden Jon, den slags hører ikke til her :-)

I mine (succesfulde) jinx erklæringer om at din sejr var så godt som sikret, mener jeg så bestemt også jeg sagde at selvom du tabte ville det nok ikke ændre så meget for dine slutspils chancer. Muligheden for en sejr til mig var altså bestemt ikke noget jeg kategorisk afviste.

Det sagt, så skal det dog siges at de 55 point jeg førte med før Houston kampen, skulle ses over for at sidst Houston mødte Titans scorede Jons 3 spillere 75 point hvor af Slaton kun scorede 6 (kan ikke huske om han var starter den gang). Tillagt dette er Titans et af de dårligste hold mod pass og det hold der har tilladt flest TD's på passes.

Men hold kæft hvor var det sygt spændende, med 47 sekunder igen fik Houston bolden, Jon var bagude med 4 point og Schaub completer 3-4 passes, heldigvis var disse ikke til Slaton eller Johnson de to han ellers udelukkende havde kastet til hele aftenen. Bestemt en kamp der var værd at sidde oppe hele natten for at se ;-)

Tak for kampen Jon!

Roosters
Gæst


Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 24, 2009 9:18 pm

Selv tak!

Først Cowboys over Eagles (ufortjent) og nu Roosters over Blitzers (endnu mere ufortjent) - sorte pletter på en hidtil god sæson.

Jeg husker ordene som "Du er så godt som sikker på sejren, og selvom du taber betyder det ikke noget for dig" - to udsagn jeg ikke kunne være mere uenig i, men diskussionen om, hvorvidt et nederlag betyder noget, selvom man er godt på vej mod slutspillet havde vi to vist også sidste sæson Very Happy

Helt sikkert en spændende kamp! Jeg ved ikke hvad der er værst, Slaton der ikke griber bolden på en 3-10 med 5 min tilbage, eller at kickeren misser et 49 yard FG med 6 sekunder tilbage, så der ikke kommer overtime... No

PS: Er der nogen der har set min Tight End?! Han er vist blevet væk...

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Roosters Tirs Nov 24, 2009 10:03 pm

Det kan være han har joined sympati strejken med min kicker og waiver running back, der jo støtter mine skadede RB's ved også at score 0 point!

Jeg forstår udemærket godt at du gerne ville vinde NFC East arveopgøret Roosters mod Blitzers, men du kan trøste dig med at der nu stadig er mulighed for at forhindre en af de to rookies i at nå slutspillet - jeg skal gøre hvad jeg kan for at slå dem med det halve hold jeg har tilbage.

OBS! Tid til jubel, Subway er tilbage i København, de har åbnet en filial på købmagergade lige ved Nørreport station. Dog er sandwichene lidt dyrere end i USA hvor man jo kan få en 5$ footlong.

Roosters
Gæst


Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Blitzers Ons Nov 25, 2009 7:06 am

Roosters skrev:OBS! Tid til jubel, Subway er tilbage i København, de har åbnet en filial på købmagergade lige ved Nørreport station. Dog er sandwichene lidt dyrere end i USA hvor man jo kan få en 5$ footlong.
Verdensklasse! cheers

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  bagge Ons Nov 25, 2009 8:58 am

Blitzers skrev:
Roosters skrev:OBS! Tid til jubel, Subway er tilbage i København, de har åbnet en filial på købmagergade lige ved Nørreport station. Dog er sandwichene lidt dyrere end i USA hvor man jo kan få en 5$ footlong.
Verdensklasse! cheers

LOVE IT!

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  VHS Man Nov 30, 2009 10:46 am

Brady i aften:

6 TD's = 36 point
384 yards = 15 point
I alt = 51 point

Happy Slappers vinder med 1 point. Den er stensikker!!! cheers

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Hasse Man Nov 30, 2009 11:29 am

Kan vi lave en aftale om at han smider en 5-6 stykker af de TD´s til Moss? Og evt. en 250 yards med i købet?

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  VHS Man Nov 30, 2009 12:22 pm

Hasse skrev:Kan vi lave en aftale om at han smider en 5-6 stykker af de TD´s til Moss? Og evt. en 250 yards med i købet?

DEAL!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  THansen Man Nov 30, 2009 1:02 pm

VHS skrev:
Hasse skrev:Kan vi lave en aftale om at han smider en 5-6 stykker af de TD´s til Moss? Og evt. en 250 yards med i købet?

DEAL!

Nixen Cool

THansen

Antal indlæg : 56
Join date : 04/09/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Blitzers Man Nov 30, 2009 1:40 pm

Beklager Torben, men jeg er helt med på Peter og Hasses galej! Brady laver MINDST 51 point i aften! drunken

...og nu vi er igang, så bliver Texans et godt hold igen fra næste uge. Lidt ligesom Brøndby...

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  VHS Man Nov 30, 2009 2:06 pm

Hasse, jeg er nødt til at bryde vores aftale. Morten har budt ind, og han kræver 6 TD's til Welker. Så for at være fair, så får I tre TD's hver. Håber I kan leve med det. Skal nok forsøge at give jer en del receptions og yards også...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Blitzers Man Nov 30, 2009 2:31 pm

Hvad med, at han bare kaster 6 til hver?!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  VHS Man Nov 30, 2009 2:55 pm

Det går slet ikke. Se selv:

VHS skrev:Brady i aften:
6 TD's = 36 point
384 yards = 15 point
I alt = 51 point

Kæft, jeg glæder mig til Fantasy-sæsonen slutter, så man kan se NFL uden at hade verden!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Blitzers Man Nov 30, 2009 3:58 pm

VHS skrev:Det går slet ikke. Se selv:

VHS skrev:Brady i aften:
6 TD's = 36 point
384 yards = 15 point
I alt = 51 point

Kæft, jeg glæder mig til Fantasy-sæsonen slutter, så man kan se NFL uden at hade verden!
Og ikke mindst at kunne se NFL uden at skulle tage sig selv i at håbe, at topfesne hold som Chiefs og Lions spiller godt, fordi man har en af deres lortespillere på holdet... Jeg glæder mig til NFL-Playoffs!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Vets Man Nov 30, 2009 5:13 pm

Driver på bænken. Why all the fuzz? Rolling Eyes

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Copenhagen Juden Man Nov 30, 2009 7:32 pm

Hva' er problemet med 3 underpræsterende RB's når man har Favre, Session, Clark og T.O. pirat

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  VHS Man Nov 30, 2009 9:25 pm

VHS skrev:Det går slet ikke. Se selv:

VHS skrev:Brady i aften:
6 TD's = 36 point
384 yards = 15 point
I alt = 51 point

Kæft, jeg glæder mig til Fantasy-sæsonen slutter, så man kan se NFL uden at hade verden!

Hvis du vil snakke underpræsterende spillere, så kig på Fitz og Ocho. Shit, en skuffelse. Godt man har Woodson til at producere 20+.

Ocho er i øvrigt billigt til salg nu. Anyone?

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Blitzers Man Nov 30, 2009 11:18 pm

Vets skrev:Driver på bænken. Why all the fuzz?

Reigning Titans skrev:Hva' er problemet med 3 underpræsterende RB's når man har Favre, Session, Clark og T.O. pirat
Det må være nemt at spille Fantasy, når man er så heldig som jer...

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN - Page 2 Empty Sv: JUBELTRÅDEN

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum