Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse)
3 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse)
I spørgeskemaundersøgelsen har folket fået mulighed på at pege på de hold, som de har sympati for i ligaen. Da sympati ikke ligefrem er en overskudsvare, som bliver delt ud til højre og venstre, så skal jeg også gøre det kort her:
Sycamore Blitzers
Ikke nok med, at holdet fører ligaen, så synes de øvrige managere lige, at Blitzers skal have denne appelsin i sin turban. Her følger to begrundelser for valget:
”Blitzers er irriterende heldige, men der står helt sikkert også en dygtig manager bag”
”Jeg har sympati for Blitzers, fordi han spiller med 100%”
Brooklyn Blackbirds
Manageren Hasse kendes som en af de helt store tudere i ligaen til trods for, at han aldrig har misset slutspillet. Det skorter dog alligevel ikke på sympati for holdet:
”Manden bruger så meget tid for forberedelse og alligevel er hans hold så dårligt.”
Heathouse Hotheads
Torben Hansen hører til en af de mere stille managere i ligaen, og han er en af de få, der ikke sælger kampen på forhånd. Det giver point på sympatikontoen:
”Jeg har sympati for Torben, fordi han altid er så uheldig og stille.”
BOBLERNE med en enkelt begrundelse for hver:
Vallensbæk Happy Slappers
”Ligaens sjæl.”
Vestegnen Vets
”Stinker altid, men kæmper for at komme igen.”
A-Town Roosters
”Introducerede [BEEP] til Fantasy.”
Følg med i morgen, når den mest sprængfarlige del af undersøgelsen offentliggøres: Hvem er det mest forhadte hold i ligaen? STAY TUNED!
Sycamore Blitzers
Ikke nok med, at holdet fører ligaen, så synes de øvrige managere lige, at Blitzers skal have denne appelsin i sin turban. Her følger to begrundelser for valget:
”Blitzers er irriterende heldige, men der står helt sikkert også en dygtig manager bag”
”Jeg har sympati for Blitzers, fordi han spiller med 100%”
Brooklyn Blackbirds
Manageren Hasse kendes som en af de helt store tudere i ligaen til trods for, at han aldrig har misset slutspillet. Det skorter dog alligevel ikke på sympati for holdet:
”Manden bruger så meget tid for forberedelse og alligevel er hans hold så dårligt.”
Heathouse Hotheads
Torben Hansen hører til en af de mere stille managere i ligaen, og han er en af de få, der ikke sælger kampen på forhånd. Det giver point på sympatikontoen:
”Jeg har sympati for Torben, fordi han altid er så uheldig og stille.”
BOBLERNE med en enkelt begrundelse for hver:
Vallensbæk Happy Slappers
”Ligaens sjæl.”
Vestegnen Vets
”Stinker altid, men kæmper for at komme igen.”
A-Town Roosters
”Introducerede [BEEP] til Fantasy.”
Følg med i morgen, når den mest sprængfarlige del af undersøgelsen offentliggøres: Hvem er det mest forhadte hold i ligaen? STAY TUNED!
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse)
Jeg sætter meget stor pris på udnævnelsen. Lige så snart jeg kan sige ordet fantasy, uden at kaste op, vil jeg kunne værdsætte det mere.
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Sv: Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse)
Nu regner det godt nok ikke i dag, men kommer der mon snart en liste over de mest forhadte hold?
Hasse- Antal indlæg : 175
Geografisk sted : KBH B.
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum