Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse)

3 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse) Empty Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse)

Indlæg  VHS Søn Nov 01, 2009 12:34 pm

I spørgeskemaundersøgelsen har folket fået mulighed på at pege på de hold, som de har sympati for i ligaen. Da sympati ikke ligefrem er en overskudsvare, som bliver delt ud til højre og venstre, så skal jeg også gøre det kort her:

Sycamore Blitzers king
Ikke nok med, at holdet fører ligaen, så synes de øvrige managere lige, at Blitzers skal have denne appelsin i sin turban. Her følger to begrundelser for valget:

”Blitzers er irriterende heldige, men der står helt sikkert også en dygtig manager bag”

”Jeg har sympati for Blitzers, fordi han spiller med 100%”

Brooklyn Blackbirds
queen
Manageren Hasse kendes som en af de helt store tudere i ligaen til trods for, at han aldrig har misset slutspillet. Det skorter dog alligevel ikke på sympati for holdet:

”Manden bruger så meget tid for forberedelse og alligevel er hans hold så dårligt.”

Heathouse Hotheads
farao
Torben Hansen hører til en af de mere stille managere i ligaen, og han er en af de få, der ikke sælger kampen på forhånd. Det giver point på sympatikontoen:

”Jeg har sympati for Torben, fordi han altid er så uheldig og stille.”

BOBLERNE med en enkelt begrundelse for hver:


Vallensbæk Happy Slappers

”Ligaens sjæl.”

Vestegnen Vets
”Stinker altid, men kæmper for at komme igen.”

A-Town Roosters

”Introducerede [BEEP] til Fantasy.”

Følg med i morgen, når den mest sprængfarlige del af undersøgelsen offentliggøres: Hvem er det mest forhadte hold i ligaen? STAY TUNED!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse) Empty Sv: Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse)

Indlæg  Blitzers Man Nov 02, 2009 8:49 am

Jeg sætter meget stor pris på udnævnelsen. Lige så snart jeg kan sige ordet fantasy, uden at kaste op, vil jeg kunne værdsætte det mere.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse) Empty Sv: Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse)

Indlæg  Hasse Ons Nov 04, 2009 7:59 am

Nu regner det godt nok ikke i dag, men kommer der mon snart en liste over de mest forhadte hold?

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse) Empty Sv: Ligaens mest sympatiske hold (Resultatet af spørgeskemaundersøgelse)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum