Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

+2
Blitzers
VHS
6 deltagere

 :: NFL1964

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  VHS Ons Nov 04, 2009 10:45 am

Tuderiet på forum er stilnet en smule af, så det må være på tide at få afsløret ligaens mest forhadte hold. Udtrykket ”forhadte” er selvfølgelig en tolkning af jeres svar i spørgeskemaet, hvor I har peget på, hvem I helst vil undgå at tabe til. Det er måske en stramning, men I kan jo selv lægge jeres egen tolkning ind over og kalde de hold vi har kåret, hvad I vil.

På en suveræn førsteplads kommer et hold, der aldrig har været i slutspillet, men som alligevel altid regner sig selv blandt favoritterne:

1: Frozenboys Evil or Very Mad

Frozenboys er nævnt i seks af de otte besvarelser. Der findes åbenbart ikke et hold i ligaen, som gør mere ondt at tabe til. Men hvorfor forholder det sig sådan. Her kommer nogle af begrundelserne:

”Træneren er kun synlig i Fantasy-billedet, når det går godt. Sidste år forsvandt han, da det igen gik skævt.”

”Trænerens evige tuderi.”

”Fordi manageren selv er en dårlig taber og tror hans hold består af guder.”

”Gadegaard mener selv, at han har det bedste hold hvert år.”

2: A-Town Roosters
Evil or Very Mad

I modsætning til Frozenboys, har vi her et hold, som hvert år leverer varen spillemæssigt. Men det er alligevel ikke nogen ”walk in the park” at tabe til Morten Sørensen og A-Town Roosters. Lad os se på en enkelt begrundelse fra en respondent:

”Holdet er som regel stærkt, men alligevel tuder manageren mere end nogen andre i ligaen, og han underspiller konstant sine chancer i kampene.”

3: Shitpushers IF Evil or Very Mad

I kølvandet på Roosters ligger Fruties. Begrundelserne peger lidt i forskellige retninger. Én påpeger, at manageren tuder for meget, mens en anden peger på hans præferencer inden for europæisk fodbold.

Og en enkelt bobler:

Frederiksberg Oldies

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Blitzers Ons Nov 04, 2009 11:04 am

Very Happy Jeg havde ikke regnet med at se de tøsede bæ-skubbere på listen, men de to øverste kan jeg fint genkende fra min egen besvarelse.
Forholdet mellem Frozenboys' præstationer og managerens tillid til holdet er beundringsværdigt! Blitzers vs. Roosters = Eagles vs. Cowboys, derfor skal Morten besejres! ... helst stort Wink

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Vets Ons Nov 04, 2009 2:53 pm

Blitzers og Roosters teampræferencer burde i sig selv kvalificere deres Fantasyhold til listen. jocolor

Vets
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Gade! Ons Nov 04, 2009 3:06 pm

Jeg er rasende..... Twisted Evil

Hvem fanden er den store nar, som ikke har mig på listen......Det var mit ultimative mål for sæsonen, og det bliver kun sjovere, når jeg vinder det hele. Lige p.t. er der vel ingen tvivl hos nogen om at jeg på papiret har det klart bedste hold. Kun uheld og sammensværgelser kan få det til at gå galt, og sker det kan I rende mig... 3 år i træk kan marginalerne ikke være i mod mig... affraid

Hos Frozenboys hader vi kun alle de nye managers for ikke at følge med, de gamle managers for at være vatnisser, som tuder inden hver kamp, Vets for at være med, når de burde spille i en række under alle andre og Fruities, bare fordi jeg hader alle bøsser Evil or Very Mad

Fuck Jer alle......

Gade!
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Blitzers Ons Nov 04, 2009 3:38 pm

Vets skrev:Blitzers og Roosters teampræferencer burde i sig selv kvalificere deres Fantasyhold til listen. jocolor
Du skal ikke hade os, bare fordi vi ikke lader tilfældig popmusik diktere vores valg af favorithold... Wink

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Blitzers Ons Nov 04, 2009 3:41 pm

Gade! skrev:Hos Frozenboys hader vi kun alle de nye managers for ikke at følge med, de gamle managers for at være vatnisser, som tuder inden hver kamp, Vets for at være med, når de burde spille i en række under alle andre og Fruities, bare fordi jeg hader alle bøsser Evil or Very Mad

Fuck Jer alle......

Er det dig Arek?!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  VHS Ons Nov 04, 2009 4:51 pm

Blitzers skrev:
Vets skrev:Blitzers og Roosters teampræferencer burde i sig selv kvalificere deres Fantasyhold til listen. jocolor
Du skal ikke hade os, bare fordi vi ikke lader tilfældig popmusik diktere vores valg af favorithold... Wink

Forklar...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Vets Ons Nov 04, 2009 5:11 pm

Således en fin understregning af hvorfor Frozenboys fører listen. Tak Gade tongue Problemet er blot, at du har et lortehold clown

McNabb/Vick lover hentyder til at mit valg af Ravens var rent random, da jeg hørte en Counting Crows sang (omhandlende Baltimore) en del, da jeg begyndte at interessere mig for NFL.

Vets
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  VHS Ons Nov 04, 2009 6:09 pm

Vets skrev:Således en fin understregning af hvorfor Frozenboys fører listen. Tak Gade tongue Problemet er blot, at du har et lortehold clown

McNabb/Vick lover hentyder til at mit valg af Ravens var rent random, da jeg hørte en Counting Crows sang (omhandlende Baltimore) en del, da jeg begyndte at interessere mig for NFL.

Det åbner for en ny tråd, for mit argument for Packers er næsten lige så åndsvagt Smile

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Oldies Ons Nov 04, 2009 10:58 pm

Er stolt af at allerede være bobler på hadelisten... Så må man jo gøre noget rigtigt pirat

Og på søndag vil jeg gøre mit for, at de evige bitre frozenboys kommer til at lukke røven og hade de ældre herrer fra Frederiksberg endnu mere end tilfældet er affraid Men bliver en svær opgave, når man skal op mod ligaens stærkeste hold, hæ... Presset må ligge hos NFL professoren, selvom om truslen om udelukkelse hænger som en sort sky over Oldies scratch

Oldies

Antal indlæg : 33
Join date : 01/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Gade! Tors Nov 05, 2009 7:56 am

Nu hvor det har lykkes for dig at stille fuldt hold i nogle uger i træk ( Flot forresten) så regner jeg da med at du max stiller med 6-7 spillere i kampen mod mig ( Nå nej, det er Carlssons taktik) Undskyld min forvirring, men det skyldes nok at flere hold fucker op Rolling Eyes
I forvejen hader jeg alt fra Frederiksberg, undtaget Cafe Lindevang, som I alle burde besøge jævnligt, så du skal ikke være bange for at jeg kommer til hade dig mere monkey

Hvis jeg var dig ville jeg ikke føle mig presset, det er jo en kamp som du på papiret allerede har tabt.

Gade!
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  VHS Tors Nov 05, 2009 9:00 am

Man fornemmer et nyt rivalopgør til samlingen. Det er godt for ligaen. Keep it up cheers

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Blitzers Tors Nov 05, 2009 10:46 am

VHS skrev:Man fornemmer et nyt rivalopgør til samlingen. Det er godt for ligaen. Keep it up cheers

Det er vel bare endnu en bekræftelse af, at alle gerne vil vinde over de stor-tudende/pralende Frozenboys!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Gade! Tors Nov 05, 2009 1:12 pm

Det er vel også det som ligaen går ud på.... vi skal da have skabt nogle ordentlige rival-opgør. Der er da ikke noget kedeligere end når 2 identiske litre letmælk mødes, og 5 minutter efter, aner ingen hvem som egentlig vandt... What a Face

Jeg vil da hellere være usympatisk, så folk gerne vil slå mig, og dermed bruge ekstra energi på at sætte holdet, end at møde nogle som bare spiller på autopilot. Det er sgu da boring..

Sjovt at folk mener jeg tuder, når jeg egentlig kun gør opmærksom på andres mangler.... Shocked

Gade!
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Blitzers Tors Nov 05, 2009 2:37 pm

Gade! skrev:Det er vel også det som ligaen går ud på.... vi skal da have skabt nogle ordentlige rival-opgør. Der er da ikke noget kedeligere end når 2 identiske litre letmælk mødes, og 5 minutter efter, aner ingen hvem som egentlig vandt... What a Face

Enig!

Gade! skrev:Sjovt at folk mener jeg tuder, når jeg egentlig kun gør opmærksom på andres mangler.... Shocked
Tuderiet består vel i påpegelsen de enorme konsekvenser andres mangler har for Frozenboys. lol!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Roosters Tors Nov 05, 2009 5:16 pm

Jeg tager gerne plads på listen over "forhadte" og håber det kan glæde de fleste at mit hold gør alt for at tabe min kampe for mig i år, mest scorende indtil denne uge og stadig 3-5 lorte fantasy, og så er der en der undrer sig hvis jeg underspiller mine chancer? Jeg gør bare alt for at anti jinxe det tuderi man bliver mødt med hver uge, Smovsen der mener kampen er afgjort til min fordel når han fører stort, men dog ikke så stort som Hasse der erklærede mig som sejrherre da han førte med 33 point og vi begge havde tre spillere igen. Man bliver jo tvunget ud i at anti jinxe til højre og venstre, men sådan er reglerne.

Hvem er til gengæld den tåbe der udstiller sin inkompetence og sætter kryds ved The Roosters som lavest scorende hold efter sæsonen? Hvor svært kan det være at tage et kig på PF kolonnen i stillingen? Come on, du ryger da direkte på min rivalry liste for den tåbelighed!

Hilsner til Blitzers, et Cowboys v. Eagles rivalry, så bliver det vel ikke smukkere!

Og tillykke til Andersen med hans drenge fra Rams, eller er det Dolphins, eller Raiders, eller var det Bills? Jeg kan kun huske det var et fucking taber hold du holder med...og hvad blev der af dit gamle hold navn nfl 1964 opfindsomt!

Jeg er fra Albertslund din lorteluder :

Man skal vel leve op til sin 2. plads på listen!

Roosters
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Vets Tors Nov 05, 2009 5:47 pm

Roosters skrev:Jeg tager gerne plads på listen over "forhadte" og håber det kan glæde de fleste at mit hold gør alt for at tabe min kampe for mig i år, mest scorende indtil denne uge og stadig 3-5 lorte fantasy, og så er der en der undrer sig hvis jeg underspiller mine chancer? Jeg gør bare alt for at anti jinxe det tuderi man bliver mødt med hver uge, Smovsen der mener kampen er afgjort til min fordel når han fører stort, men dog ikke så stort som Hasse der erklærede mig som sejrherre da han førte med 33 point og vi begge havde tre spillere igen. Man bliver jo tvunget ud i at anti jinxe til højre og venstre, men sådan er reglerne.

Hvem er til gengæld den tåbe der udstiller sin inkompetence og sætter kryds ved The Roosters som lavest scorende hold efter sæsonen? Hvor svært kan det være at tage et kig på PF kolonnen i stillingen? Come on, du ryger da direkte på min rivalry liste for den tåbelighed!

Hilsner til Blitzers, et Cowboys v. Eagles rivalry, så bliver det vel ikke smukkere!

Og tillykke til Andersen med hans drenge fra Rams, eller er det Dolphins, eller Raiders, eller var det Bills? Jeg kan kun huske det var et fucking taber hold du holder med...og hvad blev der af dit gamle hold navn nfl 1964 opfindsomt!

Jeg er fra Albertslund din lorteluder :

Man skal vel leve op til sin 2. plads på listen!

Ak, ak, ak...så meget for A-Town sympatien jeg havde for Roosters. Du er muligvis fra Albertslund, men du må være fra det bøssede Herstedøster eller -vester Cool Så selvom Albertslund er imod resten af verden, så trives city rivalries i bedste velgående, uden omverdenen er klar over det. Fodboldwise er det HIC og AIF som stående for det svansede.

PS: Jep, jeg er fra Albertslund, din lorteluder!

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Roosters Tors Nov 05, 2009 8:04 pm

Hvad snakker du om? Herstedøster eller vest? Jeg er sgu da fra syd mand, kongsholm allé i huset dér! Nuværende location Vesterbro.

T-shirten kan købes her:

Roosters
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  VHS Tors Nov 05, 2009 8:09 pm

Roosters skrev:Hvem er til gengæld den tåbe der udstiller sin inkompetence og sætter kryds ved The Roosters som lavest scorende hold efter sæsonen? Hvor svært kan det være at tage et kig på PF kolonnen i stillingen? Come on, du ryger da direkte på min rivalry liste for den tåbelighed!

Velkommen til Roosters på forum. Jeg var overbevist om, at du selv havde sat det kryds i bitterhed, men der står åbenbart en anden bag. Og så må jeg give dig ret i, at det ikke er for heldigt stemt. Roosters er faktisk det mest scorende af de ti hold man kan stemme på Very Happy

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Blitzers Fre Nov 06, 2009 8:32 am

Very Happy Jeg var også sikker på, at det var Morten, der selv havde sat krydset. Det havde været et førsteklasses forhåndstuderi til samtlige af sæsonens resterende kampe.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Roosters Søn Nov 08, 2009 1:00 am

Det havde jo været tuderi i Hasse kategori, og så langt ude er jeg alligevel ikke...endnu

Roosters
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Oldies Tirs Nov 10, 2009 10:41 am

Tja, hvad er det man siger... Tomme tønder buldrer mest. Dette gamle ordsprog kom igen til sin ret, da Ligaens, på papiret, bedste hold fik sig endnu et nederlag. Det var jo lige før at Oldies kunne have undladet en mand, så stor var forskellen Twisted Evil

Oldies

Antal indlæg : 33
Join date : 01/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  VHS Tirs Nov 10, 2009 12:34 pm

Oldies skrev:Tja, hvad er det man siger... Tomme tønder buldrer mest. Dette gamle ordsprog kom igen til sin ret, da Ligaens, på papiret, bedste hold fik sig endnu et nederlag. Det var jo lige før at Oldies kunne have undladet en mand, så stor var forskellen Twisted Evil

Det handler ikke om at vinde, det handler om at ende over Carlsson.

Hall of shame:

Vallensbæk Nutcrackers
Sycamore Blitzers
Shitpushers IF

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 10, 2009 12:44 pm

Når man tænker på, hvor heldig alle mener, jeg er kan en Hall of Shame også se sådan ud:

Vets
Titans
'Slappers
Oldies
Blackbirds
Fruities
Crackers

Bare had mig - i ved, i spiller jeres dårligste kamp, når i møder Blitzers! Twisted Evil

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  VHS Tirs Nov 10, 2009 1:06 pm

Blitzers skrev:Bare had mig - i ved, i spiller jeres dårligste kamp, når i møder Blitzers! Twisted Evil

Ja, det er som om du har et par ekstra forsvarsspillere, der saboterer vores hold. Det er åbenbart sådan nogle ting man kan, når man er commissioner i ligaen Rolling Eyes

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til Empty Sv: Ligaens mest forhadte hold - dem vi ikke kan tåle at tabe til

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum