Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dine ti favoritspillere i NFL

4 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Dine ti favoritspillere i NFL Empty Dine ti favoritspillere i NFL

Indlæg  VHS Lør Nov 07, 2009 1:22 pm

Til Jon og Henrik, som vel er de eneste man kan forvente sig et svar fra:

Hvad en fræk lille top 10 liste over favoritspillere i NFL? Her kommer min i hvert fald!

In no particular order:

Wes Welker, WR, NE

(En af ligaens allerbedste receivere med stensikre hænder. Og så er han hvid!!! Uden ham er Tom Brady ingenting)

Aaron Rodgers, QB, GB

(Han ventede tålmodigt på sin chance i GB. Ingen troede han kunne løfte arven for Brett, men pt. r han ligaens bedste QB i Fantasy-tal. Rodgers er stor og bliver større)

Jared Allen, DE, MIN

(Det gør ondt at indrømme, at Vikings har den sejeste forsvarsspiller i ligaen. Når holdet er på hjemmebane, er Allen ustyrlig. Gode, gamle hillbilly, der nedlægger QB’s på stribe)

Larry Fitzgerald, WR, ARI
(En arbejdshest, der stort set aldrig har tabt en bold. En gave til enhver QB og en fornøjelse at se spille)

Marion Barber, RB, DAL
(Jeg savner stadig at se barbaren på 2007-niveau, hvor han løb igennem forsvarsspillerne med sin berygtede stiff arm)

Troy Polamalu, FS, PIT
(Hvem ville ikke have Troy på sit hold. Han er her, der og alle vegne. En meget underholdende forsvarsspiller at se på)

Chad Ochocinco, WR, CIN
(Når det kører for Chad er han ligaens mest underholdende spiller. Han lavede the Lambeau Leap i GB, da han scorede TD)

Tom Brady, QB, NE
(Sikkert ikke et populært valg, men jeg bliver altid underholdt når Brady er på banen. Han er rolig, cool og uhyggeligt præcis. Og så har han sine egne regler i ligaen)

Jeremy Shockey, TE, NO
Er en lige så stor bonderøv som Jared Allen og er lige så syg. Hvem kan glemme anekdoten om holdmiddagen, hvor han gav en af de rutinerede spillere tæsk, fordi han ville spise færdigt)

Brian Urlacher, LB, CHI
(Manden er bygget som en amerikansk køleskab. Hvor er hans hals blevet af? Han styrede det berygtede Bears D frem til Super Bowl på trods af Rex Grossman på QB)

Boblerne:
Tony Gonzalez, TE, ATL (Måske ligaens sikreste mål – bedste TE nogensinde)
Champ Bailey, CB, DEN (Shut down corner – ingen tør kaste hans vej)
Reggie Bush, RB, NO (Eksplosiv og alsidig. Kan bruges til mange ting på banen)
Steve Smith, WR, CAR (Syg i skallen, men fandeme underholdende at se på)

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Dine ti favoritspillere i NFL Empty Sv: Dine ti favoritspillere i NFL

Indlæg  Gade Lør Nov 07, 2009 11:12 pm

WTF???? Jon og Henrik som de eneste????

1. Brett Favre - Hvor meget man end kan have tabt for ham, så kommer man ikke uden om at han ubetinget er ligaens største profil

2. Ray Lewis - Bare verdens ondeste mand

3. Ed Reed - Bedste forsvarsspiller i ligaen og en fornøjelse at se

4. Brian Urlacher - Han får jo Dolph Lundgren til at ligne en skoledreng og så har han knaldet Paris

5. Hines Ward - Synes at det er for fedt, at den lille mand kan tage og give så meget, og så alligevel altid smile.

6. Troy Polamalu - Endnu en fantastisk forsvarsspiller, med enorm betydning for det berygtede Steelers D

7. Phillip Rivers - Sikkert et mærkeligt valg for mange, men jeg nyder at se en spiller som går så meget op i spillet, og elsker hans dueller med publikum

8. Steve Smith - Har godt nok været usynlig i år, men har altid stået for ekstraordinært og underholdende.

9. Drew Brees - Måske ligaens bedste QB, og laver næsten aldrig. En nydelse at se spille!

10. Ochocinco - Fantastisk receiver, og giver altid god underholdning

Gade
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine ti favoritspillere i NFL Empty Sv: Dine ti favoritspillere i NFL

Indlæg  Blitzers Søn Nov 08, 2009 10:36 am

Det er sgu altid svært at sætte en top-liste sammen...

1. Brian Dawkins - Weapon X
Den bedste. En leder, der var indbegrebet af Eagles D. En highlight film med hans tacklinger kunne vinde en Oscar for bedste film. Giver aldrig op og kan rive bolden ud af hænderne på hvem som helst. Inspirerer altid holdkammarater i sine motivations-taler. Bonus-info: Manden bander aldrig.

Resten i vilkårlig rækkefølge:

Ray Lewis
Ond. Hård. Skræmmende god.

Donovan McNabb
Et had/kærligheds forhold. Først og fremmest en fed type QB, der kan skabe plads og løbe selv. Kan fejle grusomt, men der er ingen jeg ville stole mere på i en 4th and 26 situation i play-off's. Har lidt under manglende kvalitet på WR. Hvis han spillede op til sit bedste hver gang, ville han være i top 3 i NFL.

Ed Reed
Don´t do it! Kast ikke bolden mod Reed.

Andre Johnson/Calvin Johnson
De er meget samme type - derfor sammen på listen. De griner af double coverage og tonser gerne i end-zone med et par forsvarspillere hængene på ryggen. Kæmpe store med sikre hænder.

Ben Roethlisberger
Dejllig type QB. Kan tonse rundt bag sin håbløse O-line i flere minutter og alligevel finde Ward eller Holmes nede af banen. Elsker Steelers for deres trick-plays og Big-Ben for at sagt "There should be a trick-play rule in the NFL" på Letterman efter SuperBowl 2006.

Maurice Jones-Drew
Pocket Hercules. Kan løbe igennem hvem og hvad som helst. Der er altså noget komisk over at se ham flytte en hel bunke forsvarspillere med sine to træstamme-ben. Nummer ét på Blitzers ønskeliste til næste sæson!

Marion "The Barbarian" Barber
Man slår sig på ham. Som Peter siger: kongen af stiff-arms.

Peyton Manning
Han er næsten så god, at det virker kedeligt, men han er imponerende at se spille. I mine øjne den bedste spiller i NFL (bortset fra Dawkins)

Chris Johnson
Det går stærkt, når han har bolden! Altid god for store spil og lange TD's.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Dine ti favoritspillere i NFL Empty Sv: Dine ti favoritspillere i NFL

Indlæg  Roosters Man Nov 09, 2009 7:50 am

Som Jon siger pisse svært, men lad mig forsøge. I uvilkårlig rækkefølge:

Peyton Manning
Uden tvivl den mest football inteligente aktive spiller i NFL, i den grad en fuldstændig gennemarbejdet teknik og fokus på spillet, kan læse et hvert forsvar. Og så må man ikke glemme hans positive personlighed og humor, ingen kan deltage i en reklame film bedre end Peyton "mr double stuffing".

Larry Fitzgerald
Imponerende receiver, det er sgu utroligt hvad den mand kan hive ned i hvilken som helst trafik.

Brett Favre
Ja man må sgu holde af den gamle mand, havde ham jo selv på mit fantasy hold sidste år, og det hjælper selvfølgelig på det, men hans rekorder og den måde han har snuppet dem på må man bøje sig i støvet for, håber bare han får stoppet karrieren uden pinligheder.

Adrian Petersson
Jeg elsker gode running backs, det er sgu rigtig football når en spiller kan snog sig ind og ud mellem flyvende defense spillere og få et stort spil ud af noget der virkede umuligt, han er den bedste på den plads p.t. og det bringer gode minder om bl.a. Marshall Faulk i hans glory daýs.

Demarcus Ware
Lean mean QB rushing machine. Ingen liste fra min hånd uden nogen Dallas spillere, big 94 er en fornøjelse at se fra hans end/OLB position.

T.O.
I love me some me! T.O.uchdowns! Get your popcorn ready! Der findes ikke større show man end T.O. mange forsøger, men ingen når op på hans højder. Man kan elske ham eller elske at hade ham, men man kan simpelthen ikke komme udenom denne star. Især at følge serien "Hard knocks" som fulgte spillerne i Cowboys training camp op til sæsonen 2008 gav mig et helt nyt og mere positivt billede af spilleren, som man ellers godt kunne have fået sig et forudindtaget negativt billede af.

Felix Jones
De fleste ryger jo gerne på Barber drengen fra den sprængfarlige Cowboys trio på RB pladsen, men personligt ser jeg meget mere fremtid i denne unge knægt, der både kan gå ind og tage tæskene lige på råt, men især også har hurtigheden til de helt store plays.

Brian Urlacher
MLB fed position og en fed spiller, har været en utrolig vigtig mand for Bears, på en af deres mest traditionsrige pladser. Desværre ser det måske ud til hans karriere er forbi efter den seneste skade.

Og så et par stykker der har fanget min sympati gennem deres spil på mine fantasy hold:

Matt Forte
Vigtig mand for mig sidste år, mit steal 2008.

Wes Welker
Kan ikke ryge på listen ovenover fordi han spiller for Pats, men fuck han er nice at have på sit fantasy hold :-)

Cedric Benson
Hov hvor kom han fra, mit personlige steal 2009. Man skal jo bare give en mand en chance for at bevise han er noget.

Kurt Warner
Anden sæson nu med elevator manden Kurt, men man må sgu elske manden når han endelig laver 40 point.

Roosters
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dine ti favoritspillere i NFL Empty Sv: Dine ti favoritspillere i NFL

Indlæg  bagge Man Nov 09, 2009 1:27 pm

Uvilkårligt.

A. Peterson

Har været så heldig have ham 2 år i træk på Fantasy, så det bidrager nok lidt. Men manden er forrygende, dejlig produktiv RB der både lave det sure arbejde og får det til at se let ud. AP er spekatulær.

MJD

Hvem kan andet end at elske denne lille Lort. Produktiv, og med sans for underholdning

T.O

Elsker hans arrogance

Shawne Merriman

Normalt så stærk OLB, med 3 probowls i hans første 3 år siger vidst alt sammenført med hans engagement med den Skønne Tila Tequila:)

T.Brady

Tyrer bare TD rundt, lækker coolnes. Facinerende

C. Johnson

Kæmpen der virkelig var Vild sidste år, var næsten hele Lions uden det siger så meget.

V. Wilfork

Patriots nr 75. Stor og modbydelig nose tackle. Jeg er FAN!

R. Bush

Bare lækker, rimelig alsidig og speciel. Et one hand catch som det han leverede igår gør ham ikke mindre lækker.

H. Ward

Ligner en lille glad japser hver gang han får et HIT. Nice

LT

Selvfølgelig skal LT på. Kan man andet end elske ham når han er skadesfri?

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Dine ti favoritspillere i NFL Empty Sv: Dine ti favoritspillere i NFL

Indlæg  Copenhagen Juden Man Nov 09, 2009 3:56 pm

Chad Ochocinco
Høj klasse med et latinonavn til en stor neger. Herlig arrogance.

Steve "the air" Mcnair
Årsagen til jeg holder med Titans. Ikke umiddelbart bygget til at være QB. Herligt kølig. Tragisk skæbne

Chris Johnson
Imponerende styrke og elagance på samme tid

Maurice Jones-Drew
Imø ligaens bedste RB i tæt kamp med AP. Fantastisk spiller, intet mindre.

Albert Haynesworth
Stor og grum, kan alene løfte et helt forsvar.

Peyton Manning
Lidt tørt at skulle nævne, men må ta' hatten af for mandens evner.

Dallas Clark
Først i år, hvor han tørner ud for de regerende mestre, jeg rigtig har fået øjnene op for ham. Imponerende sikre hænder, han og Manning kan finde hinanden i mørke.

Carson Palmer
Til trods for en skuffende indsats sidste år, fik han genvalg i Fantasy. Kan egentlig ikke komme på nogen saglig grund, men synes han er cool og imponerende hvad han og Bengals foreløbigt har præsteret i år.

BUSSEN
Manden, der blev gennemhypet i 2005/06 sæsonen. Var lige ved at koste Super Bowl deltagelsen med en vanvittig fumble på 1 yard linjen.

Bret Favre
Ja, kan man vel ikke komme udenom. Tager mig i at "holde med manden" for nostalgiens skyld - og hans præstationer taler for sig selv...

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Dine ti favoritspillere i NFL Empty Sv: Dine ti favoritspillere i NFL

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum