Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skuffelser

4 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Skuffelser Empty Skuffelser

Indlæg  bagge Ons Dec 02, 2009 6:36 pm

Hvilke spillere er i mest skuffet over på jeres hold?

Min top 3:

S. Smith - Den rigtige Steve Smith er blevet meget falsk. Absolut uduelig
A. Peterson - Tja, rimelig stabil, men har savnet nogle big numbers der kunne vælte kampene til mig fordel. Kun i uge 1, har han virkelig præsteret på denne måde
Colston - Alt for ustabil, nok præget af Saints brede offensive muligheder

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Skuffelser Empty Sv: Skuffelser

Indlæg  Vets Ons Dec 02, 2009 7:32 pm

Darren McFadden - IGEN!
Mario Williams - bare ikke hypen værd, men dog til at leve med

Det er de to jeg stadig har - derudover alt det lort, som jeg har skillet mig af med.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Skuffelser Empty Sv: Skuffelser

Indlæg  Blitzers Ons Dec 02, 2009 7:40 pm

Der kan ikke være tvivl om nummer 1 på min liste:

1. Steve Slaton "RB", Hou
Han så egentlig ok ud i starten af sæsonen, men for satan hvor er han (og Houstons træner) trættende nu!

2. Roy E. Williams WR, Dal
Han har ikke været på mit hold i mange uger, men da jeg draftede ham havde jeg rimelig høje forventninger til Cowboys #1 WR. Nu er jeg bare glad for, at jeg fik Fred Jackson for ham.

3. Chris Henry WR, Cin
Godt nok kun draftet i 9. runde, men han havde en super pre-season, og med Ocho Cinco's ustabilitet kunne det være Henry's sæson. Det blev det ikke.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Skuffelser Empty Sv: Skuffelser

Indlæg  VHS Ons Dec 02, 2009 8:25 pm

1. Marion Barber
Hvor er barbaren blevet af? Hvorfor stinker Dallas så meget? Hvorfor skulle han blive skadet? Hvorfor scorer Jones og Choice flere TD's? Spørgsmålene er mange - pointene er få

2. Chad Ochocinco
Han varslede en storsæson og lignede længe en top 5 WR. Så gik han ned, fordi Bengals opfandt et effektivt løbeangreb. Pis

3. Tom Brady
Nummer 5 på QB listen er fandeme skuffende, når man bliver valgt i første runde. Det skyldes primært den svage start og den seneste kamp mod Saints. Når Brady har været god har VHS som regel vundet. Dvs ca. fire runder
afro

Tænkte lige kort over positive overraskelser på mit hold, men kan ikke finde en eneste. Så det forklarer vel meget godt, hvorfor sæsonen ender som den gør...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Skuffelser Empty Sv: Skuffelser

Indlæg  Blitzers Fre Dec 18, 2009 11:10 am

VHS skrev:Tænkte lige kort over positive overraskelser på mit hold, men kan ikke finde en eneste. Så det forklarer vel meget godt, hvorfor sæsonen ender som den gør...
Fantasy og positive overraskelser hænger normalt ikke sammen, dertil er Fantasy simpelthen for grusomt. Dog er det lykkedes mig at finde frem til en enkelt lille "solstråle historie" på mit hold: Fred Jackson. Draftet i 18. runde af Roosters, og sendt til Blitzers for Roy E. Williams i starten af turneringen efter håndslag en sen aften på 1964. Han er sæsonens positive overraskelse for mig.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Skuffelser Empty Sv: Skuffelser

Indlæg  VHS Fre Dec 18, 2009 2:20 pm

Blitzers skrev:
VHS skrev:Tænkte lige kort over positive overraskelser på mit hold, men kan ikke finde en eneste. Så det forklarer vel meget godt, hvorfor sæsonen ender som den gør...
Fantasy og positive overraskelser hænger normalt ikke sammen, dertil er Fantasy simpelthen for grusomt. Dog er det lykkedes mig at finde frem til en enkelt lille "solstråle historie" på mit hold: Fred Jackson. Draftet i 18. runde af Roosters, og sendt til Blitzers for Roy E. Williams i starten af turneringen efter håndslag en sen aften på 1964. Han er sæsonens positive overraskelse for mig.

Så kan jeg sgu også kalde Derrick Mason for en positiv overraskelse. Især når man tager med i betragtning, at jeg fik ham for Tashard Choice af Henrik Andersen. Han sluttede sæsonen som den 20. bedste WR. Det er sgu da ok...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Skuffelser Empty Sv: Skuffelser

Indlæg  Blitzers Fre Dec 18, 2009 2:51 pm

Nogen vil måske endda gå så vidt som at kalde det en positiv overraskelse, at Slappers har fået noget positivt ud af en trade! Wink

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Skuffelser Empty Sv: Skuffelser

Indlæg  VHS Fre Dec 18, 2009 3:12 pm

Blitzers skrev:Nogen vil måske endda gå så vidt som at kalde det en positiv overraskelse, at Slappers har fået noget positivt ud af en trade! Wink

Der er én mand i ligaen, der er dårligere til at trade end mig, og det er Henrik Andersen. Sidste år nappede jeg Tony Gonzalez fra ham for en eller anden ligegyldig spiller, og i år blev det så til Derrick Mason (Hvilket jeg gengældte ved at jinxe mig selv til nederlag i uge 14). Uden Henrik ville jeg først se skidt ud rendeer

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Skuffelser Empty Sv: Skuffelser

Indlæg  Blitzers Lør Dec 19, 2009 9:28 am

VHS skrev:Sidste år nappede jeg Tony Gonzalez fra ham for en eller anden ligegyldig spiller
Det var daværende RB i Jacksonville Fred Taylor, der var prisen for Tony G. Taylor var lige kommet til Slappers' for Vincent Jackson, og Henrik havde kort forinden sikret sig Jason Witten for Eli Manning hos Codiacs, der var hårdt presset på QB efter Palmers skade.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Skuffelser Empty Sv: Skuffelser

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum