Runde 14 - Hvem går i semifinalen?
2 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Runde 14 - Hvem går i semifinalen?
Drømmestart fra Jon. Godt set at bænke Jarome Harrison, der åbenbart kun kan gå amok mod mig!
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: Runde 14 - Hvem går i semifinalen?
Fantastisk at have fået en drømmestart, ved at bænke en spiller
Det krævede overvejelser, og flere udskiftninger frem og tilbage, men til sidst var det vejret og modstanderen, der rykkede Harrison på bænken. Et sats, for vejret kunne ligeså godt have betydet, at Harrison havde løbet bolden 30 gange, men heldet var for en gangs skyld på min side...
Hold op, hvor mangler Steelers en eller to mand i deres O-line, der kan holde modstanderen væk fra Big Ben i mere end to sekunder! Han blev jo revet rundt - af Browns!! Ærgeligt for Torben, men drømmestart for Gade, med de mange sacks og den kraftige vind. Godt jeg ikke havde nogen med fra den kamp.
Det krævede overvejelser, og flere udskiftninger frem og tilbage, men til sidst var det vejret og modstanderen, der rykkede Harrison på bænken. Et sats, for vejret kunne ligeså godt have betydet, at Harrison havde løbet bolden 30 gange, men heldet var for en gangs skyld på min side...
Hold op, hvor mangler Steelers en eller to mand i deres O-line, der kan holde modstanderen væk fra Big Ben i mere end to sekunder! Han blev jo revet rundt - af Browns!! Ærgeligt for Torben, men drømmestart for Gade, med de mange sacks og den kraftige vind. Godt jeg ikke havde nogen med fra den kamp.
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Blitzers skrev:Fantastisk at have fået en drømmestart, ved at bænke en spiller
Man skal sgu ikke undervurdere, hvor vigtigt det er at bænke de rigtige folk. Men Jon, ved du hvor Harrison kun fik to carries? Blev han skadet?
VHS- Antal indlæg : 1002
Han stod som probable inden kampen pga "illness", men jeg ved ikke om han udgik.
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum