Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Jon Curse

2 deltagere

 :: NFL1964

Go down

The Jon Curse Empty The Jon Curse

Indlæg  VHS Tors Dec 17, 2009 5:08 pm

I NFL snakker man om The Madden Curse, men i Fantasy må vi desværre til at arbejde med vores egen forbandelse, nemlig The Jon Curse.

Nok fik Jon en heldigt start på sæsonen, men siden er det gået støt ned ad bakke for hans spillere. Han kan selv få lov at lave listen over skader, men vi husker jo Owen Daniels og Leon Washington.

The Jon Curse er så farlig, at den kan koste menneskeliv. Den foregår i tre trin. A) Først udtaler han sig positivt om en spiller. B) Så drafter/signer han spilleren. C) Forbandelsen rammer spilleren, som bliver ukampdygtig.

Se nu det seneste eksempel:

A) Jon sagde før sæsonen: "Jeg forventer mig meget af Chris Henry"

B) Jon draftede Chris Henry.

C) Forbandelsen: Chris Henry er netop død. Shocked

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

The Jon Curse Empty Sv: The Jon Curse

Indlæg  Blitzers Fre Dec 18, 2009 10:03 am

En forbandelse? Tja, der kan være noget om det, jeg har i hvert fald sendt flere spillere på IR gennem tiden end Codiacs har vundet kampe... (Bl.a. Cadillac Williams, Deuce Mcallister, Michael Pittman i sæson 1)

Dog er skylden for Henrys tragiske dødsfald måske lige i overkanten - skal vi ikke nøjes med, at forbandelsen var skyld i, at han endte sæsonen med en brækket arm?

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum