The Jon Curse
2 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
The Jon Curse
I NFL snakker man om The Madden Curse, men i Fantasy må vi desværre til at arbejde med vores egen forbandelse, nemlig The Jon Curse.
Nok fik Jon en heldigt start på sæsonen, men siden er det gået støt ned ad bakke for hans spillere. Han kan selv få lov at lave listen over skader, men vi husker jo Owen Daniels og Leon Washington.
The Jon Curse er så farlig, at den kan koste menneskeliv. Den foregår i tre trin. A) Først udtaler han sig positivt om en spiller. B) Så drafter/signer han spilleren. C) Forbandelsen rammer spilleren, som bliver ukampdygtig.
Se nu det seneste eksempel:
A) Jon sagde før sæsonen: "Jeg forventer mig meget af Chris Henry"
B) Jon draftede Chris Henry.
C) Forbandelsen: Chris Henry er netop død.
Nok fik Jon en heldigt start på sæsonen, men siden er det gået støt ned ad bakke for hans spillere. Han kan selv få lov at lave listen over skader, men vi husker jo Owen Daniels og Leon Washington.
The Jon Curse er så farlig, at den kan koste menneskeliv. Den foregår i tre trin. A) Først udtaler han sig positivt om en spiller. B) Så drafter/signer han spilleren. C) Forbandelsen rammer spilleren, som bliver ukampdygtig.
Se nu det seneste eksempel:
A) Jon sagde før sæsonen: "Jeg forventer mig meget af Chris Henry"
B) Jon draftede Chris Henry.
C) Forbandelsen: Chris Henry er netop død.
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: The Jon Curse
En forbandelse? Tja, der kan være noget om det, jeg har i hvert fald sendt flere spillere på IR gennem tiden end Codiacs har vundet kampe... (Bl.a. Cadillac Williams, Deuce Mcallister, Michael Pittman i sæson 1)
Dog er skylden for Henrys tragiske dødsfald måske lige i overkanten - skal vi ikke nøjes med, at forbandelsen var skyld i, at han endte sæsonen med en brækket arm?
Dog er skylden for Henrys tragiske dødsfald måske lige i overkanten - skal vi ikke nøjes med, at forbandelsen var skyld i, at han endte sæsonen med en brækket arm?
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum