Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Semifinalerne

4 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Semifinalerne Empty Semifinalerne

Indlæg  Blitzers Fre Dec 18, 2009 10:23 am

Så er kampen om pladserne i Fantasy Super Bowl III i gang, og der er lagt hårdt fra land!

Nutcrackers fortsætter hvor de slap og har med to spillere i aktion torsdag rundet 50 point. Maurice Jones-Drew og Reggie Wayne står meget højt på ønskelisterne hos mange fantasy managere næste år. På Bergs ønskeliste står der nok bare en anden modstander end Kim...

I den anden semifinale har de regerende mestre fra Titans bragt sig i front med tre spillere i aktion i ugens første kamp. Dallas Clark kopierede sin indsats fra sidste runde og kan meget vel give GM Gade søvnløse nætter frem mod søndag. Dog kan han glæde sig over, at Addai ikke leverede optimalt, hvilket kan ende med at føje et par grå hår til Titans managerens samling.

Er det afgjort allerede (Morten havde sagt tillykke med sejren for længst!), eller synes i også der er fuld spændning om finalepladserne?!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  VHS Fre Dec 18, 2009 2:18 pm

Blitzers skrev:
Er det afgjort allerede (Morten havde sagt tillykke med sejren for længst!), eller synes i også der er fuld spændning om finalepladserne?!

Laughing

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  Blitzers Man Dec 21, 2009 8:42 am

Så er den første semifinale afgjort, og som ventet er Vallensbæks magtfaktor Nutcrackers videre til finalen.

Fun fact(s): For andet år i træk, er Donovan McNabb, Desean Jackson og Reggie Wayne alle tre på det hold, der har scoret flest point i grundspillet + plus de er i finalen også for andet år i træk. Hvis man vil i finalen (og score flest point), er det altså de tre, man skal have fat i.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  VHS Man Dec 21, 2009 10:26 am

Utroligt at Smovsen lader Gade jinxe sig til sejren. Nok havde Titans stor selvtillid efter en millard sejre i træk, men at undervurdere Jinxen vil blive straffet af Nemesis. Smovsen burde havde lært af Torbens fejl i uge 14.

Mit bedste råd til Kim i finalen er at spille med på Gades tuderi. Det nytter ikke at påtage sig favoritrollen i det her spil, og det ville så afgjort klæde spillet, om Nutcrackers vandt finalen. Vi kan ikke have endnu en underdogsejr i år.

Må det bedste hold (Nutcrackers) vinde!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  Blitzers Man Dec 21, 2009 10:39 am

Helt enig! Nutcrackers har et hold, der er værdig som vinder! Men når nu Jinxen er så mægtig i vores liga, tør man næsten ikke tænke på konsekvenserne af, at vi nærmest udråber Kim som vinder nu...

Frem mod næste sæson skal jeg finde ud af, hvordan jeg kombinerer de to sidste sæsoner i én. I '08 havde jeg et godt hold i grundspillet, men det faldt som bekendt rimelig meget igennem i finalen. I år humpede jeg igennem grundspillet, og missede play-off. Havde jeg ramt play-off havde mit hold dog været super-top-tunet (ca. 150 point i uge 15). Næste år er mit hold godt i grundspillet OG i slutspillet (ingen respekt for Jinxen...).

PS: Hvis Browns og Chiefs ikke opruster deres defenses gevaldigt i pausen, skal jeg have deres modstandere på holdet i hver runde næste år! Fack de er ringe.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Intet er afgjort!

Indlæg  Gade Man Dec 21, 2009 11:03 am

Intet er endnu afgjort i min semifinale, som jeg ser det er det max 50/50 p.t. Det kan jeg så skyde mig selv i foden over, når man kigger på min bænk.

Skulle jeg være så heldig at nå finalen alligevel, bliver det rigtig nok et rent blodbad. Jeg er bare glad for at jeg har nået playoff, og skulle jeg nå finalen er det bare fantastisk. Her er dog intet at stille om mod Nutcrackers som har gjort det brilliant gennem hele sæsonen og som jeg allerede nu gerne vil sige et stort tillykke til.

Flot arbejde og tillykke med den velfortjente titel!!

Gadegaard

Gade
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  Blitzers Man Dec 21, 2009 11:10 am

Gade skrev:Intet er endnu afgjort i min semifinale, som jeg ser det er det max 50/50 p.t. Det kan jeg så skyde mig selv i foden over, når man kigger på min bænk.

Skulle jeg være så heldig at nå finalen alligevel, bliver det rigtig nok et rent blodbad. Jeg er bare glad for at jeg har nået playoff, og skulle jeg nå finalen er det bare fantastisk. Her er dog intet at stille om mod Nutcrackers som har gjort det brilliant gennem hele sæsonen og som jeg allerede nu gerne vil sige et stort tillykke til.

Flot arbejde og tillykke med den velfortjente titel!!

Gadegaard
Det er anti-jinx af episke dimensioner, i hvert fald mht. semifinalen. Morten, Hasse og nu også Gade - Jinx-konger vi hylder jer! jocolor

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  VHS Man Dec 21, 2009 12:45 pm

Blitzers skrev:
Gade skrev:Intet er endnu afgjort i min semifinale, som jeg ser det er det max 50/50 p.t. Det kan jeg så skyde mig selv i foden over, når man kigger på min bænk.

Skulle jeg være så heldig at nå finalen alligevel, bliver det rigtig nok et rent blodbad. Jeg er bare glad for at jeg har nået playoff, og skulle jeg nå finalen er det bare fantastisk. Her er dog intet at stille om mod Nutcrackers som har gjort det brilliant gennem hele sæsonen og som jeg allerede nu gerne vil sige et stort tillykke til.

Flot arbejde og tillykke med den velfortjente titel!!

Gadegaard
Det er anti-jinx af episke dimensioner, i hvert fald mht. semifinalen. Morten, Hasse og nu også Gade - Jinx-konger vi hylder jer! jocolor

Bemærk hvor meget Gadegaard stank dengang han var kæphøj. Nu er han gået over i den modsatte grøft, og det giver straks bonus. Men bare rolig. Jeg giver Kim et Jinx-kursus inden søndag, og så skal I se løjer Wink

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  Crackers Man Dec 21, 2009 8:24 pm

Fuck Gade. Selv med de tre vinderdrenge, bliver det sgu svært efter den omgang der. Pis...

Crackers

Antal indlæg : 69
Join date : 21/09/09
Age : 44
Geografisk sted : Vestegnens perle

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  VHS Man Dec 21, 2009 9:04 pm

Crackers skrev:Fuck Gade. Selv med de tre vinderdrenge, bliver det sgu svært efter den omgang der. Pis...

SÅDAN!!!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  VHS Tirs Dec 22, 2009 5:24 am

Var det Smovsens jinx i sidste sekund eller var det bare klasseforskellen på de to hold, der gjorde udfaldet? Ingen ved det, men fuck Gade må være skuffet, mens Smovsen må føle sig heldig. Set over hele sæsonen er det dog fortjent nok.

Jeg kommer dog nok aldrig til at forstå, hvor Greg Jennings skulle bænkes for Devin Thomas Rolling Eyes

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  Blitzers Tirs Dec 22, 2009 5:49 am

VHS skrev:...mens Smovsen må føle sig heldig.
ORLY! Det slår alt, hvad jeg har lavet i løbet af sæsonen med længder! Very Happy
VHS skrev:Set over hele sæsonen er det dog fortjent nok.
Enig. Jeg synes Titans har et bedre hold. Smovsens fordel er, at han "kun" har Addai og Favre (+Shiancoe), der er sikre på slutspil. Kim har Eagles trioen + Wayne. Nu hvor både Giants og Cowgirls vandt, er der dog ikke store chancer for at McNabb, Jackson og Celek bliver sparet, da der er hård kamp om 1. pladsen og en bye week i playoffs, men det kan ske.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  Blitzers Tirs Dec 22, 2009 5:51 am

VHS skrev:
Crackers skrev:Fuck Gade. Selv med de tre vinderdrenge, bliver det sgu svært efter den omgang der. Pis...

SÅDAN!!!

Så begynder finale-jinxen! Vildt at det er så godt som videnskabeligt bevist, at det koster at tro på sejren i vores liga. I hvert fald hvis man gør det offentligt som Hasse, Torben, Peter...

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  Copenhagen Juden Tirs Dec 22, 2009 6:39 am

Som skrevet i jubeltråden i går, troede/håbede jeg på miraklet og da jeg så ser Giants har garnet 45 points og Redskins kun 12 stiger det en anelse, da der så er større chance for, at det er en duel: Jacobs vs. Nicks.... Men at Nicks' svimlende 7 points er rigeligt til sejren er måske nok noget af det mest vanvittige, vores hårdt prøvede liga har oplevet.

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  VHS Tirs Dec 22, 2009 6:51 am

Reigning Titans skrev:Som skrevet i jubeltråden i går, troede/håbede jeg på miraklet og da jeg så ser Giants har garnet 45 points og Redskins kun 12 stiger det en anelse, da der så er større chance for, at det er en duel: Jacobs vs. Nicks.... Men at Nicks' svimlende 7 points er rigeligt til sejren er måske nok noget af det mest vanvittige, vores hårdt prøvede liga har oplevet.

Det sygeste er, at Nicks gik ud i 2. quarter og stadig kunne Gades tre mænd ikke slå ham Rolling Eyes

Nok bør du føle dig heldig, men vi bør sgu heller ikke glemme, at det er ris til Gades egen røv. Han træffer nogle mærkelige beslutninger (måske påvirket af guruen), og i sidste ende er det vel det, der koster ham finalepladsen. Jeg er sikker på, at Jennings og Stewart gerne havde set sig selv i startopstillingen. Så kan folk pege på, at Smovsen jo også havde Vince Young på bænken, men ingen ved deres fulde fem havde da valgt ham over sæsonens store overraskelse, Brett Favre.

PS: Hvis Smovsen vinder igen, må vi smide ham ud af ligaen...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  Copenhagen Juden Tirs Dec 22, 2009 7:14 am

VHS skrev:Så kan folk pege på, at Smovsen jo også havde Vince Young på bænken, men ingen ved deres fulde fem havde da valgt ham over sæsonens store overraskelse, Brett Favre.

Det var marginært inde og vende, men da han stod som meget tvivlsom, blev det hurtigt droppet igen.

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  Blitzers Tirs Dec 22, 2009 9:04 am

VHS skrev:PS: Hvis Smovsen vinder igen, må vi smide ham ud af ligaen...
Ingen tvivl! Sådan går det jo med vindere i vores mavesure jinx-liga. Hej hej Åge!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Semifinalerne Empty Sv: Semifinalerne

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum