Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Pressemeddelelse fra GM Gade!

 :: NFL1964

Go down

Pressemeddelelse fra GM Gade! Empty Pressemeddelelse fra GM Gade!

Indlæg  Gade Ons Dec 23, 2009 9:39 am

Meget har været sagt og skrevet om mine dispositioner i dagene efter det ærgerlige nderlag i weekendens semifinale. Inden jeg uddyber dette, vil jeg gerne gratulere GM Glyrup og Reigning Titans med sejren. Det er sgu flot at nå finalen for andet år i træk og det må man tage hatten af for. Jeg forudser dog en meget svær kamp i finalen mod de stærke Nutcrackers, men held og lykke skal begge hold have.

Ang. kampen i weekenden har især GM Thorup været ude med hård kritik af mine dispositioner, som han mener kostede mig sejren. Til dette vil jeg sige at kritikken er uberettiget, og når den kommer fra en manager, som slutter som 10'er i powerrankingen, så kan man vel nærmest ikke tage den seriøst. Mad

Jeg vil dog alligevel kommentere lidt på de forskellige dispositioner.

RB's - Her var jeg ikke i tvivl om at mine 2 RB's skulle være Brandon Jakobs og Pierre Thomas. De har været mine foretrukne gennem hele sæsonen, og burde også have lavet 20 + tilsammen. Mine alternativer på denne plads var Jason Snelling, Jonathan Stewart og Ryan Moats. Ingen af disse havde leveret stabile præstationer igennem længere tid, og kom derfor ikke i betragtning, med mindre en skade opstod hos enten Jakobs eller Thomas.

WR's- Her stod valget mellem Greg Jennings, Hines Ward, Devin Thomas, og Joshua Cribbs, som blev hentet ind fra free agents i minutterne op til kampstart. Umiddelbart var valget klart. Jennings og Thomas skulle spille. Hines Ward stod nemlig som meget tvivlsom op til kampen mod Jennings og Green Bay. Dette var en kamp som stod til at blive meget kold og med en del vind og da Hines Ward så melder sig klar, vælger jeg at skifte Ward ind i stedet for Jennings. Hines Ward har gennem sæsonen været klart mere stabil end Jennings og med vejret i mente, mente jeg at der var større chance for mange små kast til Ward fremfor de lange bolde til Jennings. Det samme gjorde sig gældende med Devin Thomas, som burde få en del korte kast + han havde mulighed for return yards. At han så bliver skadet og at Steelers-GB udvikler sig til en shootout havde jeg ikke regnet med.

Til gengæld spiller jeg så med Cribbs som allroundspiller, og den disposition kan der vel ikke indevendes noget mod. Af alternativer var enten Jennings, Snelling eller Stewart. Det er ikke på denne plads at kampen bliver afgjort.

Forsvaret gav sig selv og det er selvfølgelig ærgerligt at Andre Carter flopper når det gælder, men til gengæld lavede de 2 andre vel hans point og det er ikke på forsvaret heller, at jeg taber kampen. Som jeg også gav udtryk for inden kampen, så var jeg langt fra sikker på at jeg ville vinde, og selvfølgelig er det uheldigt at mine 3 mænd ikke kan slå en Hakeem Nicks, som endda forlader kampen, men sådan er fantasy. Hvem husker ikke at jeg missede en playoffplads, for et par år siden, da Warrick Dunn BARE skulle lave 3 point for en sejr og lavede 1 point.

Målet i år var at nå Playoff, næste år er det kun sejren som tæller. Tak for en god sæson til alle. Jeg vender stærkere tilbage næste år. cheers

GM Gade

Gade
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum