Hvem sviner min tidligere kollega?
3 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Hvem sviner min tidligere kollega?
http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/nfl/article1283609.ece
Lørdagens sene kamp har samme problematik som den tidlige. Peyton Manning og Indianapolis Colts var overlegne i grundspillet, men møder et Baltimore Ravens-hold der mod alle odds udraderede New England Patriots.
Ravens quarterback Joe Flacco kan endnu ikke sammenliogne sig med Colts Manning, men han så stærk ud mod Patriots og Ravens angreb har nu vist, at de kan score mange point mod alle.
Jaså.
Joe Flacco: 4/10 for 34 yards. O TD 1 INT. = STÆRK
Lørdagens sene kamp har samme problematik som den tidlige. Peyton Manning og Indianapolis Colts var overlegne i grundspillet, men møder et Baltimore Ravens-hold der mod alle odds udraderede New England Patriots.
Ravens quarterback Joe Flacco kan endnu ikke sammenliogne sig med Colts Manning, men han så stærk ud mod Patriots og Ravens angreb har nu vist, at de kan score mange point mod alle.
Jaså.
Joe Flacco: 4/10 for 34 yards. O TD 1 INT. = STÆRK
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: Hvem sviner min tidligere kollega?
Du får det til at lyde forkert. Han var et perfect 10. Som i 10.0 i QB rating.
Vets- Antal indlæg : 340
Man kan vel godt kalde det "stærkt" at indse, at ens evner ikke rækker og derfor bare aflevere bolden til Rice.
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Pis af! Flacco er en god knægt, men han har jo ingen receivere, what so ever!
Han har sgu da Derrick Mason. Manden du tradede til mig for ingenting. Det er nu andet år i træk jeg traderaper dig
Jeg havde jo sygeligt mange WR's og ingen RB bredde, så ro på, Kaptajn Napalm. Desuden hedder det ikke rape, når man selv render rundt med øm stjerne. Slappers swept 2009!
Så du tager en RB til værdi 0 og giver en solid nummer 2 receiver igen, fordi du har overskud i truppen. Yeeees yes! TRADE RAPE.
Glæder mig allerede til vores handel næste år. Uden dine spillere ville jeg for alvor se skidt ud
Glæder mig allerede til vores handel næste år. Uden dine spillere ville jeg for alvor se skidt ud
Ja ja, Flacco er da en helt fin 2. års QB, men PT rækker hans evner altså ikke længere end til at kaste 10-20 gange, og ellers give bolden til Rice og McGahee. Jeg er dog helt enig i, at han er håbløst stillet mht. WR's, mon ikke Ravens finder et par stykker frem til draften - og så bliver Flacco nok en af de bedre QBs i ligaen med tiden.
Mht. jeres lille trash-talk, så vil jeg lige dele denne med jer. Det er fra kommentar siden til en nyhed på NFL.com om, at Colts' Pierre Garcon tænker meget på sin familie og venner i Haiti efter jordskælvet.
Snip fra nyheden: "Even as Garcon enjoyed the win, his mind was on his family. He carried a Haitian flag to the podium for the postgame news conference and talked about how people have responded to his fundraising efforts on Twitter and Facebook."
Kommentar fra en helt igennem outstanding all-american dude: "ah, how CUTE... the NFL's most politically correct team now starts waving flags of the world...lol...BARF..."
... der er ingen grænser for trash talk i guds eget land!
Mht. jeres lille trash-talk, så vil jeg lige dele denne med jer. Det er fra kommentar siden til en nyhed på NFL.com om, at Colts' Pierre Garcon tænker meget på sin familie og venner i Haiti efter jordskælvet.
Snip fra nyheden: "Even as Garcon enjoyed the win, his mind was on his family. He carried a Haitian flag to the podium for the postgame news conference and talked about how people have responded to his fundraising efforts on Twitter and Facebook."
Kommentar fra en helt igennem outstanding all-american dude: "ah, how CUTE... the NFL's most politically correct team now starts waving flags of the world...lol...BARF..."
... der er ingen grænser for trash talk i guds eget land!
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Så har vi en del 2 i denne tråd:
http://ekstrabladet.dk/gallerier/sport/article1277151.ece
Tjek billede 10. Er det 49'ers eller måske Seahawks. Ingen ved det.
SVIN HAM NU!!!
http://ekstrabladet.dk/gallerier/sport/article1277151.ece
Tjek billede 10. Er det 49'ers eller måske Seahawks. Ingen ved det.
SVIN HAM NU!!!
VHS skrev:Han har sgu da Derrick Mason. Manden du tradede til mig for ingenting. Det er nu andet år i træk jeg traderaper dig
Nå, Henrik.
Så er jeg vendt hjem fra det store Europa. Skal vi handle?
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum