NFL.com stinker
4 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
NFL.com stinker
Hvorfor kommer idioterne med så få nyheder om spillerne? Eksempel: Der står et Q ud for Beanie Wells, men der findes ingen nyheder om ham. Jeg må på CBS eller på ESPN for at finde ud af, hvad der er galt med ham. Det er sgu da lidt af en forringelse...
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: NFL.com stinker
Fuldstændig enig, det er svært at finde Info om sin spiller der er nyere end midt august, på CBS kunne man få en klar vurdering før hver kamp - stort set på alle spillere.
A-town- Antal indlæg : 316
Jeg synes generelt, at den nye opsætning er en forringelse. Det er forvirrende, der mangler features (depth chart, roster grid, ... ) og nyhederne er ikke opdateret. Og hvad sker der for 6 individuelle kamp-chat-fora!? Vi må KUN debattere med vores rundemodstander...
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
OG! Det er skidt, at vi ikke kan oploade hold-logo's! Men det er værre, at der ikke er billeder af spillerne, men bare det samme team-logo billede ud for dem i oversigten.
Jeg sad lige og legede med add/drop-funktionen.
Er det bare mig, eller kan man ikke se, hvilke spillere man har bestilt på waiveren? Jeg kan i hvert fald ikke finde nogen oversigt???
Er det bare mig, eller kan man ikke se, hvilke spillere man har bestilt på waiveren? Jeg kan i hvert fald ikke finde nogen oversigt???
Man kan se sine pending waivers under fane bladet "My Team" der står de lige under den grå blok med Hold navn og record.
Og hvis der er nogen der ikke har fundet det, så under "League" og "Discussions" kan man generelt chatte!
Det kan man, men det er ærgeligt, at den function ikke ligger under Gamecenter, hvor den bruges mest.A-town skrev:Og hvis der er nogen der ikke har fundet det, så under "League" og "Discussions" kan man generelt chatte!
Guruen er for syg!
VHS er hele ugen sat til 103 med Ryan Torain til 0, selv om han er starting RB for Redskins. Dumt i sig selv.
Lørdag justerer guruen Torain op til 20. Fint nok tænker Peter. Men holdet falder alligevel samlet til 66,5!!! Dvs at guruen mener, at mine otte andre spillere har tabt 56,5 point. Fair nok, Guru. Du hader VHS. Men vi lægger os ikke uden kamp!
VHS er hele ugen sat til 103 med Ryan Torain til 0, selv om han er starting RB for Redskins. Dumt i sig selv.
Lørdag justerer guruen Torain op til 20. Fint nok tænker Peter. Men holdet falder alligevel samlet til 66,5!!! Dvs at guruen mener, at mine otte andre spillere har tabt 56,5 point. Fair nok, Guru. Du hader VHS. Men vi lægger os ikke uden kamp!
A-town er så også i guruens øjne gået fra at være 131 v. 125 favorit til at være 85 v. 125 underdog. Der er vist lidt kaos med den guru.
Jeg gik fra 135 til 88. Så enig. Guruen er stadig ude i nogle afhængighedsproblemer. Alle ved jeg ikke topper 70.
Vets- Antal indlæg : 340
VHS skrev:Guruen er for syg!
Fint nok tænker Peter. Men holdet falder alligevel samlet til 66,5!!! Dvs at guruen mener, at mine otte andre spillere har tabt 56,5 point. Fair nok, Guru. Du hader VHS. Men vi lægger os ikke uden kamp!
Egentlig ok set af Guruen...
Ja, ros til guruen for at rette ind. For det første bud var da helt håbløst!
VHS2- Gæst
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum