Vores 1st round picks stinker!!!
4 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Vores 1st round picks stinker!!!
Jeg synes, jeg har skrevet noget lignende før: Sikke vores 1st round picks stinker. Gider ikke engang lave en afstemning om, hvem der er værst, for det giver vist sig selv...
Her er en oversigt:
1. ARIAN FOSTER, 42,5 point (#4 RB) (Solidt nok. Et af de bedre picks)
2. RAY RICE, 38,5 point (#5 RB) (Også solidt)
3. AARON RODGERS, 38 point (#15 QB) (Av av av, det gør nas)
4. TOM BRADY, 37 point (#16 QB) (Av av av, det gør også nas)
5. DREW BREES, 48 point (#5 QB) (Solidt af Brees trods Saints-problemer)
6. LESEAN MCCOY, 30 point (#12 RB) (Ikke godt nok for LeSean at være en bottom #1 RB)
7. ROB GRONKOWSKI, 31 point (#4 TE) (Nummer 4 på TE - ikke godt nok, når man investerer sit 1st round pick)
8. CAM NEWTON, 41 point (#10) (Skuffende Cam. Blev ikke bedre i runde 3)
9. DARREN MCFADDEN, 21,5 point (#22 RB) (Et helt forfærdeligt pick so far)
10. CHRIS JOHNSON, 10 point (#44 RB) (Enough said)
11. CALVIN JOHNSON, 27 point (#16 WR) (Meget skuffende start for Calvin.)
12. MATTHEW STAFFORD, 28,5 point (# 24 QB) (Tilsvarende skuffende start for Stafford)
Her er en oversigt:
1. ARIAN FOSTER, 42,5 point (#4 RB) (Solidt nok. Et af de bedre picks)
2. RAY RICE, 38,5 point (#5 RB) (Også solidt)
3. AARON RODGERS, 38 point (#15 QB) (Av av av, det gør nas)
4. TOM BRADY, 37 point (#16 QB) (Av av av, det gør også nas)
5. DREW BREES, 48 point (#5 QB) (Solidt af Brees trods Saints-problemer)
6. LESEAN MCCOY, 30 point (#12 RB) (Ikke godt nok for LeSean at være en bottom #1 RB)
7. ROB GRONKOWSKI, 31 point (#4 TE) (Nummer 4 på TE - ikke godt nok, når man investerer sit 1st round pick)
8. CAM NEWTON, 41 point (#10) (Skuffende Cam. Blev ikke bedre i runde 3)
9. DARREN MCFADDEN, 21,5 point (#22 RB) (Et helt forfærdeligt pick so far)
10. CHRIS JOHNSON, 10 point (#44 RB) (Enough said)
11. CALVIN JOHNSON, 27 point (#16 WR) (Meget skuffende start for Calvin.)
12. MATTHEW STAFFORD, 28,5 point (# 24 QB) (Tilsvarende skuffende start for Stafford)
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: Vores 1st round picks stinker!!!
I det lys vil det forekomme helt absurd, hvis fx ejeren af Tom Brady forventede en masse værdi for hans 1st round failure, som også er hans reserve QB. Det ville nok heller ikke ske, trods alt.
Vets- Antal indlæg : 340
Vets skrev:I det lys vil det forekomme helt absurd, hvis fx ejeren af Tom Brady forventede en masse værdi for hans 1st round failure, som også er hans reserve QB. Det ville nok heller ikke ske, trods alt.
Så du tror Brady forbliver på 16. Pladsen. Du tager fejl min gode mand. Og dit tradeoffer er stadig det værste jeg har modtaget i min Fantasykarriere. (Brady + AJ Green for Gronk). Shit, du må have været ude at skide den dag
Men dog stadig ikke så perverst som Jon's forslag til mig: Randall Cobb/Cedric Benson for LeSean McCoy
Gadegaard- Antal indlæg : 64
Nu afgøres trades sjældent på første bud... Nogen skal jo åbne ballet.
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Blitzers skrev:Nu afgøres trades sjældent på første bud... Nogen skal jo åbne ballet.
True dat! Men visse forslag burde aldrig blive fremsat...
Ikke enig. Det er jo for at få en melding om mulighederne - ligesom da du bød en spiller for Jimmy Graham, for at høre, hvad jeg skulle have for ham vel vidende, at dit bud ikke ville blive accepteret.
Blitzers skrev:Ikke enig. Det er jo for at få en melding om mulighederne - ligesom da du bød en spiller for Jimmy Graham, for at høre, hvad jeg skulle have for ham vel vidende, at dit bud ikke ville blive accepteret.
Men der skrev jeg jo klart og tydeligt, at det ikke var et tilbud så meget som en forespørgsel på Graham. Aner ikke, hvad du skrev til Gade eller om du mente det som et reelt bud...
Selvfølgelig regner jeg ikke med at få McCoy for de to - jeg vil/ville gerne have McCoy og ville gerne høre, om han var til salg.VHS skrev:Blitzers skrev:Ikke enig. Det er jo for at få en melding om mulighederne - ligesom da du bød en spiller for Jimmy Graham, for at høre, hvad jeg skulle have for ham vel vidende, at dit bud ikke ville blive accepteret.
Men der skrev jeg jo klart og tydeligt, at det ikke var et tilbud så meget som en forespørgsel på Graham. Aner ikke, hvad du skrev til Gade eller om du mente det som et reelt bud...
Lignende emner
» Har vores 1. Runde Picks skuffet?
» NFL.com stinker
» PICKS Runde 6
» FANTASY 1. runde
» PICKS Runde 5
» NFL.com stinker
» PICKS Runde 6
» FANTASY 1. runde
» PICKS Runde 5