Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Week 1

2 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Week 1     Empty Week 1

Indlæg  Blitzers Man Sep 13, 2010 7:29 am

Indtil videre sejre til Blackbirds og Nutcrackers. Frozenboys og Rooster er helt åben, Finalisterne ser ud til at være på vej mod sejr over Hotheads og hverken Henrik eller Bagge kan være sikker på noget endnu. Desuden er det klamt, at Mendenhall laver 11 point i overtiden! Miles Austin derimod, er the shiit! GO Rice og Floyd!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  VHS Man Sep 13, 2010 12:14 pm

Blitzers er nu favorit mod Slappers, men jeg håber at Jets D kan lukke ned for Rice.

PS: Crabtree billigt til salg!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  Blitzers Man Sep 13, 2010 1:01 pm

Kampen er i hvertfald mere spændende, end jeg havde håbet på. Rice og Floyd skal lave 9 hver i snit - det burde kunne lade sig gøre, men er absolut ikke sikkert. Jets D kan lukke godt ned og Chiefs kan... øh, noget, eller noget, eller Rivers kan kaste til Antonio Gates hele aftenen. Det hele så meget bedre ud, før Steelers kom i overtime!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  VHS Man Sep 13, 2010 4:44 pm

For mig så det fornuftigt ud til Miles Austin kom i kamp. Den mand blir en pain in the ass for Blitzers' modstandere. Og en pain in the ass for Morten, der vil have flere passes til Witten Very Happy

I øvrigt vildt som Breaston kom i gang i 2. halvleg. Det så ellers længe sløjt ud.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  Blitzers Tirs Sep 14, 2010 4:02 am

Hvad der ser sløjt ud, er Ray Rice! 6 point. Og Floyd har pt. 0 receptions... Fantasy er så ulækkert.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  VHS Tirs Sep 14, 2010 4:46 am

Uha uha, Shonn Greene forlader kampen mod Baltimore med minus 2,5 point. Smovs taber med stor sandsynlighed til Torben, og L.T. får pludselig værdi.

Bagge cheers

Torben cheers

Smovs Evil or Very Mad

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  VHS Tirs Sep 14, 2010 5:19 am

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  VHS Tirs Sep 14, 2010 5:22 am

Hold kæft, hvor det brændte på for Slappers. Rivers prøvede vel at finde Floyd fem gange i endzone i kampens slutning. Så selv om det blev til et fortjent nederlag til Blitzers, så kan holdet glæde sig over at Rivers kun har øjne for Floyd. Det kostede dem i øvrigt kampen, for der var rigeligt med frie folk i endzone. Floyd var bare ikke en af dem.

Og så lige en tak til Jets D for at holde Rice i kort, kort snor.

Kan man tage en bedre skalp end Blitzers i første runde? Jeg tror det ikke...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  Blitzers Tirs Sep 14, 2010 5:30 am

Smile Tillykke med det. Skidt spil af Floyd og Rice - og jeg giver i øvrig Brøndby skylden. Hvis jeg ikke skulle have været til kamp søndag (hvor os, der ikke tudede over tømmermænd var...) havde jeg fået seneste nyt om inaktive Beanie Wells med, og så havde jeg startet Hightower i stedet for Floyd.

Meeeen:
så kan holdet glæde sig over at Rivers kun har øjne for Floyd

5 receptions til Gates og 5 receptions til Naanee (110 y og 1 TD Mad ) viser vel, at Rivers ikke KUN kaster til Floyd. Desuden fik Floyd ikke sin første reception før 2. halvleg.

Skidt pyt, Fantasy stinker... (indtil næste uge!)

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  VHS Tirs Sep 14, 2010 5:33 am

Ja, jeg taler naturligvis kun om fjerde quarter, som var det eneste jeg så. Der gik han nærmest kun efter Floyd - og det kan du jo glæde dig over.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  Blitzers Tirs Sep 14, 2010 5:42 am

Det gjorde det næsten bare værre... Jeg fulgte den på grafikken på NFL.com, og da jeg kom ind havde Floyd 0 receptions. Så begyndte han pludselig at få bolden, og da de så var så fucking tæt på overtid, og den blev ved (og ved, og...) med at vise "short left, incomplete to M. Floyd" i red-zone, var det mere end mine slidte nerver kunne klare. Så tæt på, og så langt fra... men ikke en ufortjent sejr. Det var lige og forskellen på Rice/Mendenhall og Breaston/Floyd gjorde udslaget.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1     Empty Sv: Week 1

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum