Week 1 tanker
5 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Week 1 tanker
Ud over min egen kamp ser jeg frem til Shitpushers mod Slappers. For første gang nogensinde synes jeg faktisk Shitpushers kom ud med en draft grade dårligere end A, mens Slappers på papiret virker giftige. Projections understøtter, men vi ved at man kan blive fucked grusomt, så det bliver spændende.
Skulle vi spæde op med en konkurrence, Last Man Standing, hvor vi hver uge vælger et hold. Hvis det vinder går man videre. Man må kun vælge et hold en gang i hele forløbet. Kunne være både på NFL og Fantasy.
Skulle vi spæde op med en konkurrence, Last Man Standing, hvor vi hver uge vælger et hold. Hvis det vinder går man videre. Man må kun vælge et hold en gang i hele forløbet. Kunne være både på NFL og Fantasy.
Vets- Antal indlæg : 340
Sv: Week 1 tanker
Jep. Sæt det i gang i en ny tråd. Jeg støtter...
VHS- Antal indlæg : 1002
Vets skrev:Ud over min egen kamp ser jeg frem til Shitpushers mod Slappers. For første gang nogensinde synes jeg faktisk Shitpushers kom ud med en draft grade dårligere end A, mens Slappers på papiret virker giftige. Projections understøtter, men vi ved at man kan blive fucked grusomt, så det bliver spændende.
Jeg er absolut tilfreds med min draft, personligt syntes jeg at specielt på WR kan jeg fremvise et fantastisk korps hvor 4 har muligheden for at slutte i top 10 på positionen. Her taler vi naturligvis om Calvin, Jennings, Mike Williams samt Dez Bryant. Derudover var der for mig at se stort sleeper potientiale hos Mike Thomas på draft tidspunktet, det er så faldet lidt her efter qb situiationen har udviklet sig i Jax. Derudover har jeg en forhåbning om at Matthews laver en McFadden for mig som sidste år:) men generelt kan min bredde på RB blive mit fallit, tilgengæld føler jeg mig stærkere rustet på QB end tidligere så alt i alt er jeg tilfreds. Vi er dog enige om at AP ville have pyntet (Ray Rice er bare ikke AP) ....
Er du stadig sur over jeg bankede dig i bonzekampen sidste år?
bagge- Antal indlæg : 192
Hmmm Bagge... Happyslappers vandt Bronze sidste år: http://fantasy.nfl.com/league/161308/history/2010/standingsbagge skrev:Er du stadig sur over jeg bankede dig i bonzekampen sidste år?
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Blitzers skrev:Hmmm Bagge... Happyslappers vandt Bronze sidste år: http://fantasy.nfl.com/league/161308/history/2010/standingsbagge skrev:Er du stadig sur over jeg bankede dig i bonzekampen sidste år?
HAHA - Hvem fanden har redigeret i indlægget - God Humor... og fedt at minde mig om at jeg tabte til VHS ... Revanchen kommer i denne uge
bagge- Antal indlæg : 192
Ha ha ha, god spas.
Gad vide, hvem der har fucket op. Det kan UMULIGT være mig
VHS skrev:Ha ha ha, god spas.
Forhelvede Peter, jeg troede, du trak dig fra alle tillidsposter herinde sidste gang, du redigerede i andre folks indlæg! Nu må det være slut.
[Lundbyefterskole mode] Det må være op til myndighederne at vurdere, om der er begået fejl og drage konsekvenserne deraf [/Lundbyefterskole mode]
VHS skrev:[Lundbyefterskole mode] Det må være op til myndighederne at vurdere, om der er begået fejl og drage konsekvenserne deraf [/Lundbyefterskole mode]
Jeg mener ikke, der var nogen tvivl om konsekvenserne af dine tidligere overtrædelser: redigeringsrettigheder RAUS.
Blitzers skrev:VHS skrev:[Lundbyefterskole mode] Det må være op til myndighederne at vurdere, om der er begået fejl og drage konsekvenserne deraf [/Lundbyefterskole mode]
Jeg mener ikke, der var nogen tvivl om konsekvenserne af dine tidligere overtrædelser: redigeringsrettigheder RAUS.
[Lundbyefterskole mode] Det må være op til myndighederne at vurdere, om der er begået fejl og drage konsekvenserne deraf [/Lundbyefterskole mode]
Så må myndighederne tage affære!
Hvor længe skal medlemmerne af NFL 1964 finde sig i censurens diktatur her på forummet? Under kummerlige forhold, der ikke er set lige siden nazisternes bogafbrændinger, bliver debattører undertrykt af den tilsyneladende enerådende despot fra VHS. Den frie debat lider under dikatatorens humørsvingende slettelyst, der svinger lige fra at rette i indlæg, så de bedre passer ind i VHS's snæversynet verdensbillede, til helt at slette debattørers identitet, så de ikke længere udgør en trussel. På trods af tidligere advarsler fortsætter VHS med at behandle forummet NFL 1964 som sit private Murdoch-imperie, hvor bestikkelser og hemmelige aflytninger blot er nogle af de overgreb, som de frihedshungrende debattører må indrette sig under for at kunne sprede deres budskaber.
Se blot bevisernes tydelige sprog:
VHS har tydeligvis ikke andet end latter tilovers for helt basale rettigheder som ytringsfrihed (JA jeg spillede det kort!) Nok er nok! Arabisk forår på NFL 1964 nu!
VHS skrev:Moderator fyret
VHS on Fre okt 17, 2008 1:58 pm
Moderatoren VHS er blevet fyret på Fantasy-forummet efter han ved en fejl kom til at slette beskeder fra Nørrebronx Bullies:
"Jeg troede det var Worsøe, der skrev under falsk navn. Derfor slettede jeg," forsvarer den tidligere moderator sig.
Trods blamagen får han tre måneders fratrædelse
A-Town skrev:
A-town on Fre okt 17, 2008 4:43 pm
Moderatoren taget i nåde af web administratoren, der er dog blevet talt med løftet pegefinger og uddelt en næse!
A-town
VHS skrev:
VHS on Man okt 20, 2008 9:32 pm
Dawkins, beklager. Supermoderatoren kom til at vælge editer i stedet for reply. Det førte til at jeg slettede din tekst, som jeg derefter forsøgte at genskabe. Ingen ond vilje - bare klassisk klodsethed
Gæst on Tirs okt 21, 2008 8:35 am
Nu kan en næse ikke være nok for den kinesisk-inspirerede moderator!!!! Thorup RAUS!
Bagge skrev:
bagge Today at 12:58 pm
HAHA - Hvem fanden har redigeret i indlægget - God Humor... og fedt at minde mig om at jeg tabte til VHS ... Revanchen kommer i denne uge
VHS skrev:
VHS Today at 1:07 pm
Ha ha ha, god spas.
VHS har tydeligvis ikke andet end latter tilovers for helt basale rettigheder som ytringsfrihed (JA jeg spillede det kort!) Nok er nok! Arabisk forår på NFL 1964 nu!
Blitzers skrev:Hvor længe skal medlemmerne af NFL 1964 finde sig i censurens diktatur her på forummet? Under kummerlige forhold, der ikke er set lige siden nazisternes bogafbrændinger, bliver debattører undertrykt af den tilsyneladende enerådende despot fra VHS. Den frie debat lider under dikatatorens humørsvingende slettelyst, der svinger lige fra at rette i indlæg, så de bedre passer ind i VHS's snæversynet verdensbillede, til helt at slette debattørers identitet, så de ikke længere udgør en trussel. På trods af tidligere advarsler fortsætter VHS med at behandle forummet NFL 1964 som sit private Murdoch-imperie, hvor bestikkelser og hemmelige aflytninger blot er nogle af de overgreb, som de frihedshungrende debattører må indrette sig under for at kunne sprede deres budskaber.
VHS skrev:Moderator fyret
VHS on Fre okt 17, 2008 1:58 pm
Moderatoren VHS er blevet fyret på Fantasy-forummet efter han ved en fejl kom til at slette beskeder fra Nørrebronx Bullies:
"Jeg troede det var Worsøe, der skrev under falsk navn. Derfor slettede jeg," forsvarer den tidligere moderator sig.
Trods blamagen får han tre måneders fratrædelse
A-Town skrev:
A-town on Fre okt 17, 2008 4:43 pm
Moderatoren taget i nåde af web administratoren, der er dog blevet talt med løftet pegefinger og uddelt en næse!
A-townVHS skrev:
VHS on Man okt 20, 2008 9:32 pm
Dawkins, beklager. Supermoderatoren kom til at vælge editer i stedet for reply. Det førte til at jeg slettede din tekst, som jeg derefter forsøgte at genskabe. Ingen ond vilje - bare klassisk klodsethed
Gæst on Tirs okt 21, 2008 8:35 am
Nu kan en næse ikke være nok for den kinesisk-inspirerede moderator!!!! Thorup RAUS!Bagge skrev:
bagge Today at 12:58 pm
HAHA - Hvem fanden har redigeret i indlægget - God Humor... og fedt at minde mig om at jeg tabte til VHS ... Revanchen kommer i denne ugeVHS skrev:
VHS Today at 1:07 pm
Ha ha ha, god spas.
I kan finde mig i Niger, hvis I tør!
Week 1
Det gør nas at starte fantasy sæsonen mod Aaron Rodgers.
PS: Manning opereret torsdag, mindst ude i to måneder, sandsynligvis for sæsonen. Nas.
PPS: Ham der Cassel er sgu da også meget bedre end Manning alligevel.
PS: Manning opereret torsdag, mindst ude i to måneder, sandsynligvis for sæsonen. Nas.
Blitzers skrev:Det gør nas at starte fantasy sæsonen mod Aaron Rodgers.
Fedt at jeg allerede har smidt mit 4. pick i skraldespanden - ligesom mit 8. pick er blevet værdiløst. Det var den sæson...
Shitpushers ser hårde ud i år! Ray Rice og Greg Jennings anno 2011 kom godt fra start. Hvis de ikke falder ind i sædvanlig ustabilitet, og Stafford holder sig frisk og rammer Megatron, kan de være store favoritter til puljesejren. Hotheads ser også ukarakteristisk (undskyld Torben) gode ud!
Men hotheads kan ryge ind i A-town coursen og score en af de højeste score men stadig tabe, kampen er ikke slut endnu.
A-town- Antal indlæg : 316
Her synes jeg lige, det skal tilføjes, at Brady og Welker alene slog Blackbirds... Hhv. +40 og +30 point må meget gerne være en éngangsforseelse!Blitzers skrev:Shitpushers ser hårde ud i år! Ray Rice og Greg Jennings anno 2011 kom godt fra start. Hvis de ikke falder ind i sædvanlig ustabilitet, og Stafford holder sig frisk og rammer Megatron, kan de være store favoritter til puljesejren. Hotheads ser også ukarakteristisk (undskyld Torben) gode ud!
Næ, de har bare at gøre det hver gang!
Klassisk A-town Roosters laver holdets måske højeste score for sæsonen i en kamp hvor modstanderen laver 68,5 point.
Klassisk A-town Roosters laver holdets måske højeste score for sæsonen i en kamp hvor modstanderen laver 68,5 point.
A-town- Antal indlæg : 316
Det er faktisk en klassisk Roosters kamp!A-town skrev:Næ, de har bare at gøre det hver gang!
Lignende emner
» Week 7 of death - the injury week
» Week 1
» Week 2 Top 3 Hot n' Not
» LMS, week 4, NFL
» LMS, NFL Week 5
» Week 1
» Week 2 Top 3 Hot n' Not
» LMS, week 4, NFL
» LMS, NFL Week 5