Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Week 1 tanker

5 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Week 1 tanker Empty Week 1 tanker

Indlæg  Vets Ons Sep 07, 2011 8:13 pm

Ud over min egen kamp ser jeg frem til Shitpushers mod Slappers. For første gang nogensinde synes jeg faktisk Shitpushers kom ud med en draft grade dårligere end A, mens Slappers på papiret virker giftige. Projections understøtter, men vi ved at man kan blive fucked grusomt, så det bliver spændende.

Skulle vi spæde op med en konkurrence, Last Man Standing, hvor vi hver uge vælger et hold. Hvis det vinder går man videre. Man må kun vælge et hold en gang i hele forløbet. Kunne være både på NFL og Fantasy.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  VHS Tors Sep 08, 2011 5:51 am

Jep. Sæt det i gang i en ny tråd. Jeg støtter...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  A-town Tors Sep 08, 2011 9:21 am

Det lyder interessant Henrik, god ide!

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  bagge Tors Sep 08, 2011 9:54 am

Vets skrev:Ud over min egen kamp ser jeg frem til Shitpushers mod Slappers. For første gang nogensinde synes jeg faktisk Shitpushers kom ud med en draft grade dårligere end A, mens Slappers på papiret virker giftige. Projections understøtter, men vi ved at man kan blive fucked grusomt, så det bliver spændende.

Skulle vi spæde op med en konkurrence, Last Man Standing, hvor vi hver uge vælger et hold. Hvis det vinder går man videre. Man må kun vælge et hold en gang i hele forløbet. Kunne være både på NFL og Fantasy.

Jeg er absolut tilfreds med min draft, personligt syntes jeg at specielt på WR kan jeg fremvise et fantastisk korps hvor 4 har muligheden for at slutte i top 10 på positionen. Her taler vi naturligvis om Calvin, Jennings, Mike Williams samt Dez Bryant. Derudover var der for mig at se stort sleeper potientiale hos Mike Thomas på draft tidspunktet, det er så faldet lidt her efter qb situiationen har udviklet sig i Jax. Derudover har jeg en forhåbning om at Matthews laver en McFadden for mig som sidste år:) men generelt kan min bredde på RB blive mit fallit, tilgengæld føler jeg mig stærkere rustet på QB end tidligere så alt i alt er jeg tilfreds. Vi er dog enige om at AP ville have pyntet (Ray Rice er bare ikke AP) ....


Er du stadig sur over jeg bankede dig i bonzekampen sidste år? cheers

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  Blitzers Tors Sep 08, 2011 10:24 am

bagge skrev:Er du stadig sur over jeg bankede dig i bonzekampen sidste år? cheers
Hmmm Bagge... Happyslappers vandt Bronze sidste år: http://fantasy.nfl.com/league/161308/history/2010/standings

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  bagge Tors Sep 08, 2011 10:58 am

Blitzers skrev:
bagge skrev:Er du stadig sur over jeg bankede dig i bonzekampen sidste år? cheers
Hmmm Bagge... Happyslappers vandt Bronze sidste år: http://fantasy.nfl.com/league/161308/history/2010/standings

HAHA - Hvem fanden har redigeret i indlægget - God Humor... og fedt at minde mig om at jeg tabte til VHS ... Revanchen kommer i denne uge cheers

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  VHS Tors Sep 08, 2011 11:07 am

Ha ha ha, god spas.

Gad vide, hvem der har fucket op. Det kan UMULIGT være mig lol!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  Blitzers Tors Sep 08, 2011 1:02 pm

VHS skrev:Ha ha ha, god spas.

Gad vide, hvem der har fucket op. Det kan UMULIGT være mig lol!

Forhelvede Peter, jeg troede, du trak dig fra alle tillidsposter herinde sidste gang, du redigerede i andre folks indlæg! Nu må det være slut. Rolling Eyes

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  VHS Tors Sep 08, 2011 2:04 pm

[Lundbyefterskole mode] Det må være op til myndighederne at vurdere, om der er begået fejl og drage konsekvenserne deraf [/Lundbyefterskole mode]

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  Blitzers Tors Sep 08, 2011 2:37 pm

VHS skrev:[Lundbyefterskole mode] Det må være op til myndighederne at vurdere, om der er begået fejl og drage konsekvenserne deraf [/Lundbyefterskole mode]

Jeg mener ikke, der var nogen tvivl om konsekvenserne af dine tidligere overtrædelser: redigeringsrettigheder RAUS.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  VHS Tors Sep 08, 2011 2:52 pm

Blitzers skrev:
VHS skrev:[Lundbyefterskole mode] Det må være op til myndighederne at vurdere, om der er begået fejl og drage konsekvenserne deraf [/Lundbyefterskole mode]

Jeg mener ikke, der var nogen tvivl om konsekvenserne af dine tidligere overtrædelser: redigeringsrettigheder RAUS.

[Lundbyefterskole mode] Det må være op til myndighederne at vurdere, om der er begået fejl og drage konsekvenserne deraf [/Lundbyefterskole mode]

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Så må myndighederne tage affære!

Indlæg  Blitzers Tors Sep 08, 2011 3:44 pm

Hvor længe skal medlemmerne af NFL 1964 finde sig i censurens diktatur her på forummet? Under kummerlige forhold, der ikke er set lige siden nazisternes bogafbrændinger, bliver debattører undertrykt af den tilsyneladende enerådende despot fra VHS. Den frie debat lider under dikatatorens humørsvingende slettelyst, der svinger lige fra at rette i indlæg, så de bedre passer ind i VHS's snæversynet verdensbillede, til helt at slette debattørers identitet, så de ikke længere udgør en trussel. På trods af tidligere advarsler fortsætter VHS med at behandle forummet NFL 1964 som sit private Murdoch-imperie, hvor bestikkelser og hemmelige aflytninger blot er nogle af de overgreb, som de frihedshungrende debattører må indrette sig under for at kunne sprede deres budskaber.

Se blot bevisernes tydelige sprog:

VHS skrev:Moderator fyret
VHS on Fre okt 17, 2008 1:58 pm
Moderatoren VHS er blevet fyret på Fantasy-forummet efter han ved en fejl kom til at slette beskeder fra Nørrebronx Bullies:

"Jeg troede det var Worsøe, der skrev under falsk navn. Derfor slettede jeg," forsvarer den tidligere moderator sig.

Trods blamagen får han tre måneders fratrædelse


A-Town skrev:
A-town on Fre okt 17, 2008 4:43 pm
Moderatoren taget i nåde af web administratoren, der er dog blevet talt med løftet pegefinger og uddelt en næse!
A-town

VHS skrev:
VHS on Man okt 20, 2008 9:32 pm
Dawkins, beklager. Supermoderatoren kom til at vælge editer i stedet for reply. Det førte til at jeg slettede din tekst, som jeg derefter forsøgte at genskabe. Ingen ond vilje - bare klassisk klodsethed



Gæst on Tirs okt 21, 2008 8:35 am
Nu kan en næse ikke være nok for den kinesisk-inspirerede moderator!!!! Thorup RAUS!

Bagge skrev:
bagge Today at 12:58 pm
HAHA - Hvem fanden har redigeret i indlægget - God Humor... og fedt at minde mig om at jeg tabte til VHS ... Revanchen kommer i denne uge

VHS skrev:
VHS Today at 1:07 pm
Ha ha ha, god spas.

Gad vide, hvem der har fucket op. Det kan UMULIGT være mig lol!

VHS har tydeligvis ikke andet end latter tilovers for helt basale rettigheder som ytringsfrihed (JA jeg spillede det kort!) Nok er nok! Arabisk forår på NFL 1964 nu!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  VHS Tors Sep 08, 2011 4:31 pm

Blitzers skrev:Hvor længe skal medlemmerne af NFL 1964 finde sig i censurens diktatur her på forummet? Under kummerlige forhold, der ikke er set lige siden nazisternes bogafbrændinger, bliver debattører undertrykt af den tilsyneladende enerådende despot fra VHS. Den frie debat lider under dikatatorens humørsvingende slettelyst, der svinger lige fra at rette i indlæg, så de bedre passer ind i VHS's snæversynet verdensbillede, til helt at slette debattørers identitet, så de ikke længere udgør en trussel. På trods af tidligere advarsler fortsætter VHS med at behandle forummet NFL 1964 som sit private Murdoch-imperie, hvor bestikkelser og hemmelige aflytninger blot er nogle af de overgreb, som de frihedshungrende debattører må indrette sig under for at kunne sprede deres budskaber.

Se blot bevisernes tydelige sprog:

VHS skrev:Moderator fyret
VHS on Fre okt 17, 2008 1:58 pm
Moderatoren VHS er blevet fyret på Fantasy-forummet efter han ved en fejl kom til at slette beskeder fra Nørrebronx Bullies:

"Jeg troede det var Worsøe, der skrev under falsk navn. Derfor slettede jeg," forsvarer den tidligere moderator sig.

Trods blamagen får han tre måneders fratrædelse


A-Town skrev:
A-town on Fre okt 17, 2008 4:43 pm
Moderatoren taget i nåde af web administratoren, der er dog blevet talt med løftet pegefinger og uddelt en næse!
A-town

VHS skrev:
VHS on Man okt 20, 2008 9:32 pm
Dawkins, beklager. Supermoderatoren kom til at vælge editer i stedet for reply. Det førte til at jeg slettede din tekst, som jeg derefter forsøgte at genskabe. Ingen ond vilje - bare klassisk klodsethed



Gæst on Tirs okt 21, 2008 8:35 am
Nu kan en næse ikke være nok for den kinesisk-inspirerede moderator!!!! Thorup RAUS!

Bagge skrev:
bagge Today at 12:58 pm
HAHA - Hvem fanden har redigeret i indlægget - God Humor... og fedt at minde mig om at jeg tabte til VHS ... Revanchen kommer i denne uge

VHS skrev:
VHS Today at 1:07 pm
Ha ha ha, god spas.

Gad vide, hvem der har fucket op. Det kan UMULIGT være mig lol!

VHS har tydeligvis ikke andet end latter tilovers for helt basale rettigheder som ytringsfrihed (JA jeg spillede det kort!) Nok er nok! Arabisk forår på NFL 1964 nu!

I kan finde mig i Niger, hvis I tør!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Week 1

Indlæg  Blitzers Fre Sep 09, 2011 10:41 am

Det gør nas at starte fantasy sæsonen mod Aaron Rodgers.

PS: Manning opereret torsdag, mindst ude i to måneder, sandsynligvis for sæsonen. Nas.

PPS: Ham der Cassel er sgu da også meget bedre end Manning alligevel. drunken

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  VHS Fre Sep 09, 2011 11:52 am

Blitzers skrev:Det gør nas at starte fantasy sæsonen mod Aaron Rodgers.

PS: Manning opereret torsdag, mindst ude i to måneder, sandsynligvis for sæsonen. Nas.

PPS: Ham der Cassel er sgu da også meget bedre end Manning alligevel. drunken

Fedt at jeg allerede har smidt mit 4. pick i skraldespanden - ligesom mit 8. pick er blevet værdiløst. Det var den sæson... Evil or Very Mad

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  Blitzers Man Sep 12, 2011 10:48 am

Shitpushers ser hårde ud i år! Ray Rice og Greg Jennings anno 2011 kom godt fra start. Hvis de ikke falder ind i sædvanlig ustabilitet, og Stafford holder sig frisk og rammer Megatron, kan de være store favoritter til puljesejren. Hotheads ser også ukarakteristisk (undskyld Torben) gode ud!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  A-town Man Sep 12, 2011 12:00 pm

Men hotheads kan ryge ind i A-town coursen og score en af de højeste score men stadig tabe, kampen er ikke slut endnu.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  Blitzers Tirs Sep 13, 2011 7:41 am

Blitzers skrev:Shitpushers ser hårde ud i år! Ray Rice og Greg Jennings anno 2011 kom godt fra start. Hvis de ikke falder ind i sædvanlig ustabilitet, og Stafford holder sig frisk og rammer Megatron, kan de være store favoritter til puljesejren. Hotheads ser også ukarakteristisk (undskyld Torben) gode ud!
Her synes jeg lige, det skal tilføjes, at Brady og Welker alene slog Blackbirds... Hhv. +40 og +30 point må meget gerne være en éngangsforseelse! pale

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  A-town Tirs Sep 13, 2011 7:48 am

Næ, de har bare at gøre det hver gang!

Klassisk A-town Roosters laver holdets måske højeste score for sæsonen i en kamp hvor modstanderen laver 68,5 point.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  Blitzers Tirs Sep 13, 2011 8:04 am

A-town skrev:Næ, de har bare at gøre det hver gang!

Klassisk A-town Roosters laver holdets måske højeste score for sæsonen i en kamp hvor modstanderen laver 68,5 point.
Det er faktisk en klassisk Roosters kamp! Very Happy

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Week 1 tanker Empty Sv: Week 1 tanker

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum