JUBELTRÅDEN!!!!
+5
Vets
VHS
Oldies
A-town
bagge
9 deltagere
:: NFL1964
Side 3 af 4
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: JUBELTRÅDEN!!!!
Crackers. Bedre ven findes ikke. Tak tak tak!
Vets- Antal indlæg : 340
Vets skrev:Crackers. Bedre ven findes ikke. Tak tak tak!
Tom Brady er lige det bedre...
VHS- Antal indlæg : 1002
Vi gjorde det fandme!!! - Perfect f"#€%€ season...
Tillyke til os, men også tillykke til Hasses bænk, der gjorde der fremragende i finalen.
Tillyke til os, men også tillykke til Hasses bænk, der gjorde der fremragende i finalen.
Crackers- Antal indlæg : 69
Geografisk sted : Vestegnens perle
Crackers skrev:Vi gjorde det fandme!!! - Perfect f"#€%€ season...
Fantasy-Guderne havde besluttet på forhånd, at du skulle vinde alle 16 kampe. Og det med alskens beskidte tricks, som opstillingsfejl og skader hos modstanderen. Håber du får en grim sæson i 2011, så du kan få lov at føle, hvad Fantasy rigtigt går ud på: Nemlig frustration!
Og så vil jeg da lige juble over bronzen her på falderebet. Slappers gik som eneste hold over 100 i finalerunden, så vi kroner da lige os selv som de sande mestre
Der går jeg ud fra, at du mener ud af de hold der var gået videre? For ellers har du da ikke taget højde for Blitzers 136 point...VHS skrev:Slappers gik som eneste hold over 100 i finalerunden, så vi kroner da lige os selv som de sande mestre
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Blitzers skrev:Der går jeg ud fra, at du mener ud af de hold der var gået videre? For ellers har du da ikke taget højde for Blitzers 136 point...VHS skrev:Slappers gik som eneste hold over 100 i finalerunden, så vi kroner da lige os selv som de sande mestre
Hvem er Blitzers? Selvfølgelig kigger jeg da kun på de hold, der spiller.
Naturligvis - ellers er det også svært at blive den sande mester... Men i øvrigt rimelig sløj pointhøst i finalen og placeringskampene ('slappers naturligvis undtaget!)VHS skrev:Hvem er Blitzers? Selvfølgelig kigger jeg da kun på de hold, der spiller.
Hvis ikke Happy slappers, i sit succesfulde forsøg på at sikre Nutcrackers pokalen, havde tyvstjålet Vets fortjente slutspils plads med 2 yards fra Brady, så havde A-town Roosters vundet finalen - Roosters må derfor være ligaens sande mestre!
A-town R- Gæst
A-town R skrev:Hvis ikke Happy slappers, i sit succesfulde forsøg på at sikre Nutcrackers pokalen, havde tyvstjålet Vets fortjente slutspils plads med 2 yards fra Brady, så havde A-town Roosters vundet finalen - Roosters må derfor være ligaens sande mestre!
Nu snakker vi...
Vets- Antal indlæg : 340
Vets skrev:A-town R skrev:Hvis ikke Happy slappers, i sit succesfulde forsøg på at sikre Nutcrackers pokalen, havde tyvstjålet Vets fortjente slutspils plads med 2 yards fra Brady, så havde A-town Roosters vundet finalen - Roosters må derfor være ligaens sande mestre!
Nu snakker vi...
Nu rabler det da for alvor for Roosters. Regel nummer 1: Når man får ret af vets, så bør man fluks skynde sig at indtage det stik modsatte synspunkt. Vi snakker jo om en manager, der endnu ikke ved, hvordan man regner point ud i Fantasy. Og det efter fire sæsoner...
Det var naturligvis ganske fortjent, at Vets ikke kom videre. Fortjent, fordi holdet simpelthen scorede for få point.
BRADY FTW!
To yards er nok, to yards er nok
Men det er iorden at et hold der på den måde ligger sig på ryggen for Nutcrackers så han kan spadsere videre til finalen, går videre? Nej tak, så hellere Vets...
A-town R- Gæst
A-town R skrev:Men det er iorden at et hold der på den måde ligger sig på ryggen for Nutcrackers så han kan spadsere videre til finalen, går videre? Nej tak, så hellere Vets...
Jeg kan sådan set pege på 11 hold, der har lagt sig ned for Nutcrackers, så den må du længere ud på landet med.
PS: Vets scorede færre point end Carlsson.
Jeg ved ikke hvad i laver ude på landet, men herinde i byen så var der kun en semi finale kamp der gav Nutcrackers finale pladsen og derfor kun et hold der serverede pokalen til Nutcrackers på et sølv(næ guld)fad, et hold der samtidig forhindrede andre hold, som kunne have slået Nutcrackers i at komme til fadet. At forsøge at gemme sig bag de andre hold er vist noget man må holde for sig selv - ude på landet...
A-town R- Gæst
PS: hvad har faktum at Vets scorede lavere end Carlsson med sagen at gøre?
A-town R- Gæst
A-town R skrev:Jeg ved ikke hvad i laver ude på landet, men herinde i byen så var der kun en semi finale kamp der gav Nutcrackers finale pladsen og derfor kun et hold der serverede pokalen til Nutcrackers på et sølv(næ guld)fad, et hold der samtidig forhindrede andre hold, som kunne have slået Nutcrackers i at komme til fadet. At forsøge at gemme sig bag de andre hold er vist noget man må holde for sig selv - ude på landet...
Uuuhh se mig, Jeg er Morten. Jeg har boet i Albertslund hele mit liv. Men nu bor jeg på Vesterbro. Uuuhhh. PS: Skift dog holdnavn, mand! Du er ikke værdig til Lunden!
Og for at svare på dit spg: Vi henter metal ude på landet. Vallensbæk tegner sig for guld og bronze i år...
Sidst rettet af VHS Tirs Jan 04, 2011 7:26 pm, rettet 1 gang
A-town R skrev:PS: hvad har faktum at Vets scorede lavere end Carlsson med sagen at gøre?
Du påstod jo, at Vets havde fortjent en tur i slutspillet. Holdet er ranked 10 ud af 12 efter grundspillet. De seks bedste går videre. Hvordan hænger det sammen?
Jeg tror, du har ladet dig friste af pusherne på Vesterbro i løbet af dagen. Dem er der jo mange af inde i byen. Hvor du bor. Langt væk fra landet. Som du ikke har noget at gøre med mere!
Hov hov hov, prøv ikke at sammenlign A-town med din konservative højborg Vallensbæk landsby. Lunden har du ingen rettighed til at styre over, og du bedes fremover holde dig væk fra Albertslund centeret. Vi har fået nok af jer snyltere, hold jer ude på landet i "landsbyen", eller vi sætter ild til jeres stråtage...
Som sagt hellere et Vets hold i slutspillet der havde betydet at Nutcrackers aldrig var nået i finalen end et Slappe hold, der endelig viser sit sande ansigt og indrømmer, at målet var at ligge sig ned så Crackers kunne nå i finalen og få guldet. Slappers er jo ikke andet end et Nutcrackers 2, et andet hold som er med i ligaen udelukkende for at sikre succes for hovedklubben Nutcrackers, føj der burde snakkes seriøst om udelukkelse efter disse afsløringer - der bliver sendt en skriftlig klage til Roger Goodell.
Nej så tager jeg hellere Vets any day, det er sgu et hold man kan stole på!
Som sagt hellere et Vets hold i slutspillet der havde betydet at Nutcrackers aldrig var nået i finalen end et Slappe hold, der endelig viser sit sande ansigt og indrømmer, at målet var at ligge sig ned så Crackers kunne nå i finalen og få guldet. Slappers er jo ikke andet end et Nutcrackers 2, et andet hold som er med i ligaen udelukkende for at sikre succes for hovedklubben Nutcrackers, føj der burde snakkes seriøst om udelukkelse efter disse afsløringer - der bliver sendt en skriftlig klage til Roger Goodell.
A-town R- Gæst
A-town R skrev:Hov hov hov, prøv ikke at sammenlign A-town med din konservative højborg Vallensbæk landsby. Lunden har du ingen rettighed til at styre over, og du bedes fremover holde dig væk fra Albertslund centeret. Vi har fået nok af jer snyltere, hold jer ude på landet i "landsbyen", eller vi sætter ild til jeres stråtage...
... skrev ejeren af Vesterbro Roosters, som åbenbart stadig ikke kan tåle pushernes hjernemedicin. Jeg er dog vild med dine konspirationsteorier. Du lever flot op til din titel som årets tudefjæs. (I øvrigt tillykke med den. Så fik du da lidt ud af sæsonen) En skønne dag, når narkoen er blevet en fast del af dit system, vil du se tilbage på din barndom og mindes Vestegnen med glæde. Indtil da kan vi andre ryste vores hoveder i foragt over dit sell-out.
Vallensbæk-Albertslund Forever!
Det kan da vist kun være en der er kåret som årets kammerat som udtaler sig sådan, det er da en passende titel? Der kan da vist også kun være skummelheder bag de kåringer, hvem var det lige der stod for dem?
Hvordan jeg kan vinde en kategori der skal kåre det hold som har været mest aktiv i tudetråden kan man jo kun undre sig over, det kræver ikke lang tids sammentælling for at komme frem til hvem det er, og de beskrivelser var pludselig fjernet fra den endelig kåring? Og under person kåringerne var der lige pludselig heller ikke nr. 2 og nr. 3 så man kunne se hvor mange stemmer hver person havde fået.
Det lugter langt væk, jeg husker tilbage til sidste sæson hvor din person også var involveret i "tilfældige" sletninger af andre brugeres indlæg på forummet, konspirationsteorier er gerne noget man skal arbejde lidt for at komme frem med, men her taler fakta sit tydelig sprog. Jeg kan kun opfordre til at Vallensbæk udelukkes fra ligaen, som Vallensbæk også altid har været udelukket fra den ægte Vestegn!
Så hyg du dig bare med den narko du så gerne vil snakke om, så vil jeg slappe af og nyde min café latte på nærmeste fortovs cafe og glæde mig over fortsat at høre til på S-togs linie B den ægte vestegns linie!
Hvordan jeg kan vinde en kategori der skal kåre det hold som har været mest aktiv i tudetråden kan man jo kun undre sig over, det kræver ikke lang tids sammentælling for at komme frem til hvem det er, og de beskrivelser var pludselig fjernet fra den endelig kåring? Og under person kåringerne var der lige pludselig heller ikke nr. 2 og nr. 3 så man kunne se hvor mange stemmer hver person havde fået.
Det lugter langt væk, jeg husker tilbage til sidste sæson hvor din person også var involveret i "tilfældige" sletninger af andre brugeres indlæg på forummet, konspirationsteorier er gerne noget man skal arbejde lidt for at komme frem med, men her taler fakta sit tydelig sprog. Jeg kan kun opfordre til at Vallensbæk udelukkes fra ligaen, som Vallensbæk også altid har været udelukket fra den ægte Vestegn!
Så hyg du dig bare med den narko du så gerne vil snakke om, så vil jeg slappe af og nyde min café latte på nærmeste fortovs cafe og glæde mig over fortsat at høre til på S-togs linie B den ægte vestegns linie!
A-town R- Gæst
A-town R skrev:Det kan da vist kun være en der er kåret som årets kammerat som udtaler sig sådan, det er da en passende titel? Der kan da vist også kun være skummelheder bag de kåringer, hvem var det lige der stod for dem?
He he, caffé latte. Nu har narkoen da for alvor sat sit spor hos Vesterbro Roosters. Hvad bliver det næste? En FCK-trøje i lyserød?
Desuden er det ikke klædeligt, at du sår tvivl om integriteten i kåringerne. Jeg vil som årets kammerat undlade at gøre det samme den dag, du tager et et initiativ til noget som helst for denne liga.
Tager et initiativ til noget som helst som oprettelsen af dette forum? Initiativ som lodtrækninger til puljer, draft og beslutning om nye regler og slutspils opsætning, efter fuld gennemgang af mulighederne på NFL.com for denne sæson sammen med Hasse? Initiativ som at skrive årets fantasy invitation både i den korte version til den officielle NFL.com udgave, men også den mere udførlige versioner hvor alle årets regel ændringer bliver gennemgået, så Hasse nemt kunne sende det ud?
Og vigtigst initiativ til oprettelse af årets tudetråd 2010?
Tvivlen omkring kåringerne opstår naturlig efter det viser sig at der er en alliance mellem Vallensbæk holdene som skal sikre Nutcrackers guld, og der tilsyneladende er foregået skumle ting hvor kåringer ikke svarer overens med opstillede kriterier for titlerne og ændringer i visningen afhængig af kårings typerne, der er vist behov for lidt mere gennemskuelighed.
Og så ville det være klædeligt ikke at bruge ord som FCK-trøje i dette forum!
Og vigtigst initiativ til oprettelse af årets tudetråd 2010?
Tvivlen omkring kåringerne opstår naturlig efter det viser sig at der er en alliance mellem Vallensbæk holdene som skal sikre Nutcrackers guld, og der tilsyneladende er foregået skumle ting hvor kåringer ikke svarer overens med opstillede kriterier for titlerne og ændringer i visningen afhængig af kårings typerne, der er vist behov for lidt mere gennemskuelighed.
Og så ville det være klædeligt ikke at bruge ord som FCK-trøje i dette forum!
A-town R- Gæst
A-town R skrev:Og så ville det være klædeligt ikke at bruge ord som FCK-trøje i dette forum!
Du åbnede selv den boldgade med "Caffé latte"
Ok den kan du få selv om en cafe latte på Vesterbro er noget helt andet end en cafe latte på Østerbro.
Og det sagt så er det stadig til gult kort at bruge ord der indeholder de tre bogstaver C F og K i den tidligere nævnte rækkefølge på dette forum, der kan være børn til stede.
Og det sagt så er det stadig til gult kort at bruge ord der indeholder de tre bogstaver C F og K i den tidligere nævnte rækkefølge på dette forum, der kan være børn til stede.
A-town R- Gæst
Her er børn til stede...
Jeg vil lige tilføje, at jeg er yderst stolt af at have haft Årets Kicker på holdet (og endda draftet ham! - og droppet ham og samlet ham op igen...)
Ang. årets tudefjæs lød beskrivelsen "Hvem har domineret tudetråden" - det behøver ikke (i min optik) at være en kvantitativ opgørelse af indlæg - jeg havde f.eks. stemt på årets dårligste mananger H. Berg som årets tudefjæs, da kvaliteten af hans rasende tuderi var særdeles højt!
Jeg vil lige tilføje, at jeg er yderst stolt af at have haft Årets Kicker på holdet (og endda draftet ham! - og droppet ham og samlet ham op igen...)
Ang. årets tudefjæs lød beskrivelsen "Hvem har domineret tudetråden" - det behøver ikke (i min optik) at være en kvantitativ opgørelse af indlæg - jeg havde f.eks. stemt på årets dårligste mananger H. Berg som årets tudefjæs, da kvaliteten af hans rasende tuderi var særdeles højt!
... Jeg vil også lige tilføje, at jeg er helt enig med Morten angående B-linien!
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
:: NFL1964
Side 3 af 4
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum