Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

JUBELTRÅDEN!!!!

+5
Vets
VHS
Oldies
A-town
bagge
9 deltagere

 :: NFL1964

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

JUBELTRÅDEN!!!! - Page 4 Empty Sv: JUBELTRÅDEN!!!!

Indlæg  A-town R Ons Jan 05, 2011 1:58 pm

Vi må vist snart have nogen konkrete resultater fra den afstemning, så vi kan se hvem der er stemt på og hvor mange stemmer de har fået, så der kan komme lid syn for sagen hvordan kåringerne reelt er landet. Hvem der har stemt på hvad kan jo stadig holdes hemmeligt hvis ikke folk vil stå frem.

Hvad angår det med det kvantitative så er jeg selvfølgelig enig med dig jon om at det i sig selv ikke er nok, men jeg har af princip i år holdt mine få indlæg i tudetråden fra at være ren tuderi.

Min hurtige sammentælling viste umiddelbart at dig og Peter havde flest indlæg i tudetråden, hvor Peter havde lidt flere, men der var flere af dine der var reelle sande tudetråde, hvor Peter lavede sæt muligt andet end at tude i tudetråden, så jeg er bange for min stemme vist endte på dig. Uden det skal ses som noget negativt, dit tuderi var bestemt ikke grundløst, ligesom jeg bestemt ikke føler mit eget har været :-)

A-town R
Gæst


Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN!!!! - Page 4 Empty Sv: JUBELTRÅDEN!!!!

Indlæg  Blitzers Ons Jan 05, 2011 2:31 pm

Jeg ser bestemt heller ikke titlen årets tudefjæs som noget decideret negativt. Tudetråden er (som regel) den sjoveste tråd på forummet, og der er folk der fra start har mestret disciplinen og domineret tråden (Hasse og dig selv). Hvis man skal skrive i tudetråden, skal man mene det - og det skal helst være begrundet - og jo mere jo bedre.

Tudetråden = underholdning, bare se på nogle eksempler:

2007 (Hasse - "The Kurt Warner incident"):
VRÆÆÆÆL !!!!
Jeg laver verdens bedste pickup på waiveren ifølge nfl.com.
Oraklet Kurt Warner er klar til at smadre Happy Slappers og deres evigt pralende ejer. Guruen ser lyset og tildeler Warner 20 point (alle ved at det er alt for lidt), og sejren er så godt som i hus.
MEN så vælger en eller anden bøsse Panthers spiller at lege Robbie Russell og fragmentere Warners albue til ukendelighed. Resultat = -2 point og holdånd der banker bunden ud af skalaen. Resten af holdet falder sammen som Brøndby tidligere har gjort i Jylland, og vi skal nu høre VHS prale over sejren hele ugen.
Jeg brækker mig!

2008 (Morten - "The - når man er 1 and goal så fucking løber man-Incident"):
Lorte fantasy, Åge's lorte autodraft laver sæson rekorder for hver spiller. Med 6 mand laver han 115 point spillere der lavede lort sidste uge er pludselig verdens bedste!
Samtidig bliver mine running back snydt flere gange for TD's fordi Chargers og Bears ikke fatter at når man er 1 and goal, så løber man på de to første forsøg og når man er 3 and goal på 1 yard linien så lader man sin stud running back løbe den i kassen og ikke en eller anden ukendt nød som ender med ikke at få den i endzone. Fucking Drew Brees der nægter at belønne sine top receivere med TD passes, men lader ligegyldig idioter score.
Og så må Warner godt snart tage sig sammen og fatte at en kamp varer 60 min, 4 quarters to i hver halvleg. Det er jo formålsløst kamp efter kamp kun at lave minus point i første halvleg som man først skal have gnavet sig igennem før der begynder at lande point på Morten Fantasy hold!
Lorte fantasy og lorte NFL hold der tydeligvis ikke har fattet sporten!!!

2009 (Jon - "The selv om jeg er 8 og 2 kommer jeg ikke i slutspillet når mine spillere hele tiden bliver skadet-Incident"):
Nu er jeg fandme ved at være træt af der her! Hvordan fanden har de latterlige folk bag NFL tænkt sig, at man skal forberede sig på den ene f'ing skade efter den anden, når man oven i åbenbart skal forholde sig til latterlige præstationsangste overbetalte tude-narkomaner, der ikke bare kan holde sprøjten ude af armen i de sølle 16 uger, en NFL sæson varer, når man spiller på et latterligt pseudo-hold, der alligevel ikke har en chance for at nå i playoffs?!
Det kan sgu ikke være rigtigt, at ens mange timer på forberedelse skal skylles ned i toilettet sammen med en urin-prøve fuld af anaboler, eller crack eller hvad ved jeg?!
Og inden i begynder med "uh nej, du er 8-2, du må ikke tude" så luk røven! I kan bare tage og vinde jeres egne kampe mod mig, og så ellers lade mig tude, når mine spillere bliver skadet for sæsonen, eller suspenderet for at suge for hårdt på glaspipen.
- Screw you Dwayne Bowe - i'm goin' home!

Hele 2009 tråden er faktisk et studie i tuderi af den bedste slags! https://nfl1964.danskforum.net/t54p60-tudetrad-2009






Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN!!!! - Page 4 Empty Sv: JUBELTRÅDEN!!!!

Indlæg  A-town R Ons Jan 05, 2011 2:51 pm

Smukke eksempler på stortuderi, specielt mit eget vækker skrækkelige minder om en Matt forte der ikke måtte få bolden på goal Line, og jeg får da også lige smidt et formålsløst ind i tråden ;-)

Tror også det er min eneste ærgrelse over at få årets tudefjæs at jeg så slet ikke har været særlig aktiv i tudetråden, med den sæson jeg har haft kunne jeg jo have væltet mig i stortudende indlæg - spørgsmålet er om jeg skal gå sæsonen igennem igen og få lavet de indlæg?

A-town R
Gæst


Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN!!!! - Page 4 Empty Sv: JUBELTRÅDEN!!!!

Indlæg  VHS Ons Jan 05, 2011 4:56 pm

Blitzers skrev:

Ang. årets tudefjæs lød beskrivelsen "Hvem har domineret tudetråden" - det behøver ikke (i min optik) at være en kvantitativ opgørelse af indlæg - jeg havde f.eks. stemt på årets dårligste mananger H. Berg som årets tudefjæs, da kvaliteten af hans rasende tuderi var særdeles højt!

At Morten vinder prisen som årets tudefjæs trods fravær i tudetråden er jo bare så meget mere imponerende. Men der blev altså også kvalitetstudet pr. sms.

Uden at afsløre for meget, kan jeg sige, at Morten vandt titlen med én stemme mere end Hr. Henrik Worsøe, der også har gjort sig pænt bemærket i år.

THE (BRONZE) WINNER TAKES IT ALL! cheers

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN!!!! - Page 4 Empty Sv: JUBELTRÅDEN!!!!

Indlæg  VHS Ons Jan 05, 2011 4:59 pm

Dejligt at få genopfrisket Hasses Warner-tuderi! Jeg synes, vi generelt har savnet Hasses tuderi i år. Han tog dog revanche hjemme hos Berg, som forsøgte at dokumentere pr. iPhone. Det medførte et usandsynligt morsomt slagsmål lol!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN!!!! - Page 4 Empty Sv: JUBELTRÅDEN!!!!

Indlæg  Vets Ons Jan 05, 2011 9:00 pm

Blitzers skrev:... Jeg vil også lige tilføje, at jeg er helt enig med Morten angående B-linien! afro

Same same.

PS: Hvor har al den trashtalk været hele sæsonen?

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN!!!! - Page 4 Empty Sv: JUBELTRÅDEN!!!!

Indlæg  VHS Ons Jan 05, 2011 9:57 pm

Vets skrev:
PS: Hvor har al den trashtalk været hele sæsonen?

Enig! Dumt tidspunkt for forummet at vågne op til dåd! Men bedre sent end aldrig.

PS: Hvad scorede Vets i uge 17?

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN!!!! - Page 4 Empty Sv: JUBELTRÅDEN!!!!

Indlæg  Oldies Man Nov 07, 2011 8:24 pm

Så kom der endelig en sejr til de gamle, og så gør det bestemt ikk noget at det gik ud over Blackbirds cheers cheers cheers

Oldies

Antal indlæg : 33
Join date : 01/11/09

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN!!!! - Page 4 Empty Sv: JUBELTRÅDEN!!!!

Indlæg  A-town Fre Nov 11, 2011 11:45 am

Oldies skrev:Så kom der endelig en sejr til de gamle, og så gør det bestemt ikk noget at det gik ud over Blackbirds cheers cheers cheers

Må jeg venligst bede om at den slags jubleri holdes til jubeltråden 2011!!!

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

JUBELTRÅDEN!!!! - Page 4 Empty Sv: JUBELTRÅDEN!!!!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum