Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tudetråd 2009

+4
Hasse
VHS
Vets
Blitzers
8 deltagere

 :: NFL1964

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  bagge Man Nov 09, 2009 1:18 pm

Det skal tilføjes Carlson spillede endda spillede med P. Crayton, gør det ikke ligefrem mere PINLIGT!

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Man Nov 09, 2009 2:27 pm

Det er fandme pinligt at tabe til Carlsson Codiacs... eller noget Embarassed

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Copenhagen Juden Man Nov 09, 2009 3:27 pm

Det er tud af meget høj klasse fra Bagge Laughing

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Man Nov 09, 2009 3:34 pm

bagge skrev:TABER SIMPELTHEN TIL CARLSON DER STILLER MED 1 MAND I BYE OG EN SKADET WESTBROOK.!!! JEG ER TIL GRIN, ALLE MÅ GERNE GRINE! .... HØJLYDT!
Hey - se på den lyse side. I det mindste har du ikke været med til at skævvride ligaen ved at få en sejr foræret af Codiacs bye-folk... Razz

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Man Nov 09, 2009 4:39 pm

Hvis jeg lige må have lov at tude:

Brady - 1 TD hjemme mod Miami. BØSSET!

L.T. - Bare bøsse generelt (Til salg)

Barber - Endnu mere bøsse. Hvor er barbaren blevet af? (Til salg)

Ocho - historisk bøsset kun at lave seks point

MEN:

Det er afgør kampen er jo mine jammerlige dårlige forsvarsspillere. 1 P til Julius Peppers!!! WTF!!! Og min DB med 2 point og så går han ud med skade. Svanset!

Og så er heldet fandeme tilbage hos Jon. Én runde med modgang var åbenbart alt han skulle have. GAY! Med to sejre op til wild card-pladsen er sæsonen reelt forbi. Nu gælder det bare om at ende over Carlsson.

Til slut vil jeg bare sige, at jeg ikke har noget imod bøsser...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Copenhagen Juden Man Nov 09, 2009 7:26 pm

VHS skrev:Og så er heldet fandeme tilbage hos Jon. Én runde med modgang var åbenbart alt han skulle have. GAY! Med to sejre op til wild card-pladsen er sæsonen reelt forbi. Nu gælder det bare om at ende over Carlsson.

Ja! Det er jo sygeligt så heldig han er! Evil or Very Mad

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Man Nov 09, 2009 9:30 pm

Hold kæft i tuder! Du vandt sgu da Jonas - hvad laver du i tude tråden?

Peter jeg tager gerne L.T. til Blitzers.

... og så heldigt er det heller ikke, at jeg mødte ét af de seks hold (50 pct.) i ligaen, som jeg p.t. ville vinde over i denne runde (Blackbirds har dog to mand tilbage...). Hvis nu Crackers ikke var trænet af Kent Nielsen, kunne det være det var gået anderledes.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Hasse Tirs Nov 10, 2009 7:11 am

Blackbirds ville have smadret dit bøsse hold! Men valgte at tabe til de regerende mestre, og det er jo ingen skam så længe spillet er flot at se på....

BVADRRRRR!!! Lorte spil!

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 10, 2009 1:05 pm

Hasse skrev:Blackbirds ville have smadret dit bøsse hold! Men valgte at tabe til de regerende mestre, og det er jo ingen skam så længe spillet er flot at se på....

BVADRRRRR!!! Lorte spil!

Ja for fanden med en sejr på hele ni (9!) point havde det jo været en massakre! What a Face
- og for sæsonen ligger du 30 point under så der er vel ingen tvivl om, at Blitzers er Brønshøj Boldklub og Blackbirds er Husum BK Wink

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  bagge Tirs Nov 10, 2009 9:58 pm

Hvad kunne man forvente...? T.Davis (Fantasy 4. bedste scorende LB) valgte så at blive skadet for sæsonen i hans solo ulykke.. TYPISK Fruities held/ manglende på samme..

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  bagge Fre Nov 13, 2009 2:14 pm

Flot Forte!! 161 Yrd men ingen touchdowns... LATTERLIGT!!! De fleste kom dog på Recep, for 20 carries for 41 yrd. er ikke noget at prale med som RB!

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Fre Nov 13, 2009 3:51 pm

bagge skrev:Flot Forte!! 161 Yrd men ingen touchdowns... LATTERLIGT!!! De fleste kom dog på Recep, for 20 carries for 41 yrd. er ikke noget at prale med som RB!

Tuder du over 20 point til en RB? Jeg har dårligt været over 10 i år Embarassed

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Nu stopper det!

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 17, 2009 8:31 pm

Nu er jeg fandme ved at være træt af der her! Hvordan fanden har de latterlige folk bag NFL tænkt sig, at man skal forberede sig på den ene f'ing skade efter den anden, når man oven i åbenbart skal forholde sig til latterlige præstationsangste overbetalte tude-narkomaner, der ikke bare kan holde sprøjten ude af armen i de sølle 16 uger, en NFL sæson varer, når man spiller på et latterligt pseudo-hold, der alligevel ikke har en chance for at nå i playoffs?!

Det kan sgu ikke være rigtigt, at ens mange timer på forberedelse skal skylles ned i toilettet sammen med en urin-prøve fuld af anaboler, eller crack eller hvad ved jeg?!

Og inden i begynder med "uh nej, du er 8-2, du må ikke tude" så luk røven! I kan bare tage og vinde jeres egne kampe mod mig, og så ellers lade mig tude, når mine spillere bliver skadet for sæsonen, eller suspenderet for at suge for hårdt på glaspipen.

- Screw you Dwayne Bowe - i'm goin' home! Evil or Very Mad

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Tirs Nov 17, 2009 9:20 pm

Blitzers skrev:Nu er jeg fandme ved at være træt af der her! Hvordan fanden har de latterlige folk bag NFL tænkt sig, at man skal forberede sig på den ene f'ing skade efter den anden, når man oven i åbenbart skal forholde sig til latterlige præstationsangste overbetalte tude-narkomaner, der ikke bare kan holde sprøjten ude af armen i de sølle 16 uger, en NFL sæson varer, når man spiller på et latterligt pseudo-hold, der alligevel ikke har en chance for at nå i playoffs?!

Det kan sgu ikke være rigtigt, at ens mange timer på forberedelse skal skylles ned i toilettet sammen med en urin-prøve fuld af anaboler, eller crack eller hvad ved jeg?!

Og inden i begynder med "uh nej, du er 8-2, du må ikke tude" så luk røven! I kan bare tage og vinde jeres egne kampe mod mig, og så ellers lade mig tude, når mine spillere bliver skadet for sæsonen, eller suspenderet for at suge for hårdt på glaspipen.

- Screw you Dwayne Bowe - i'm goin' home! Evil or Very Mad

8-2!!!!!!!!!!!!!

Du har vist mere end brugt din ration af held for i år. Du er stort set sikker på slutspillet, selv om du har scoret færrest point i puljen. Det er jo helt vildt. Nok er du hårdt ramt af skade/karantæner, men i slutspillet kan alt ske. Bare se på Titans sidste sæson.

Og bare rolig, vi skal nok forsøge at vinde over dig i andet forsøg, men mon ikke dit held tvinger os ned under 100 point pr. mand Rolling Eyes

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Ons Nov 18, 2009 8:38 am

VHS skrev:8-2!!!!!!!!!!!!! Du har vist mere end brugt din ration af held for i år.
Ja jeg burde være 0-10. Undskyld.

Lad os alligevel lave et lille forsøg med nogle tal...

RundePoint Hold med flere point end Blitzers % Hold med færre point end Blitzers%
1 90 (w) 8 72,7 %3 27,3 %
2 114 (w)3 27,3 % 7 63,6 %
3106 (w) 545,5 %6 54,5 %
4 95 (L) 7 63,6 %4 36,4 %
5 120 (w) 436,4 %7 63,6 %
6 158 (w)0 011 100 %
7 109 (w) 545,5 % 6 54,4 %
848 (L) 11100 % 0 0
9 104 (w) 654,5 % 545,5 %
10 110 (w) 436,4 % 7 63,6 %

Runde 1 og 9 er heldige sejre. Især runde 1. Ud over det er det altså ikke fordi jeg bryder alle fysiske love og regler.
Havde jeg været 6-4 havde jeg stadig ført vores skod division.

VHS skrev:Du er stort set sikker på slutspillet, selv om du har scoret færrest point i puljen. Det er jo helt vildt.
Skingrende sindsygt. Du har scoret ét point mere end mig, Henrik 4 point mere og Smovsen topper med hele 26 point mere end mig. Og ingen af jer har haft en runde med 48 point. Wow.

VHS skrev:Nok er du hårdt ramt af skade/karantæner, men i slutspillet kan alt ske. Bare se på Titans sidste sæson.

Det er noget vås! Hvad er det der kan ske i slutspillet? Er bolden mere oval der eller hvad? Sidst år havde jeg ikke gode match-ups i finalen og Jonas vandt, fordi han havde et bedre hold i den runde - og et godt hold generelt. Hvis jeg sætter mit hold sammen ud fra, hvem jeg tror vil gøre det godt i de forskellige runder - og især i uge 15 og 16, så må jeg have lov at tude over, at de samme spillere ryger ud med skader og karantæner.

VHS skrev:Og bare rolig, vi skal nok forsøge at vinde over dig i andet forsøg, men mon ikke dit held tvinger os ned under 100 point pr. mand Rolling Eyes
Sikkert. Hvad kan jeg gøre ved det?


Sidst rettet af Blitzers Tors Nov 19, 2009 11:34 am, rettet i alt 2 gange

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Ons Nov 18, 2009 9:41 am

Så du føler dig ikke heldig over at have fire sejre mere end mig og Henrik - tre sejre mere end Smovsen - på trods af færre point? Jeg kan kun kvittere med et Rolling Eyes

Så må vi jo i stedet bøje os for Fantasy-mesteren, der kan instruere sine spillere i lige præcis at score tilpas mange point på dagen, så det bliver til en sejr. You the man! Hvis Morten først lærer det trick, så bliver han satme farlig.

PS: Jeg vil selvfølgelig ikke tage dit uheld fra dig. Du har så afgjort grund til at tude over skader/karantæner, men jeg synes bare du glemmer, at du via nogle heldige heads-ups i det mindste får chancen for at stå i semifinalen - hvor alt selvfølgelig kan ske, fordi det er knockout. Vi andre må bare kæmpe for at ende over Carlsson...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Ons Nov 18, 2009 1:09 pm

VHS skrev:Så du føler dig ikke heldig over at have fire sejre mere end mig og Henrik - tre sejre mere end Smovsen - på trods af færre point? Jeg kan kun kvittere med et Rolling Eyes
Selvfølgelig gør jeg det, men når man bliver beskudt fra alle sider, finder man hurtigt en grøft at hoppe ned i. Tag alt med et gran salt. Men jeg mener stadig det er unuanceret bare at spille - du er heldig vi hader dig - kortet, når det reelt måske er to sejre "for meget" jeg har ud fra en betragtning om, hvor heldig man åbenbart må være i vores liga. Husk at en del af mine færre point i forhold til jer tre er kommet i én runde (48 point) - hvor jeg selvfølgelig tabte til en mega-heldig Bagge. Så er der altså ikke meget forskel når du spreder 1, 4 og 26 point ud over de resterende runder! Eller hvad?!

Jeg bliver meget hurtigt træt af, at jeg i hver f'ing runde skal se på "du er bare heldig" - bemærkningerne fra alle. Også i de runder hvor jeg ville vinde over 7 ud af 11 modstandere i ligaen - kom over det for helvede! Der er altså også noget, der hedder forberedelse.

VHS skrev:PS: Jeg vil selvfølgelig ikke tage dit uheld fra dig. Du har så afgjort grund til at tude over skader/karantæner, men jeg synes bare du glemmer, at du via nogle heldige heads-ups i det mindste får chancen for at stå i semifinalen - hvor alt selvfølgelig kan ske, fordi det er knockout. Vi andre må bare kæmpe for at ende over Carlsson...
Tusind tak. Det kan godt være, at du siger, at alt kan ske i playoffs, men er mine spillere ikke klar sker der ikke noget. Jeg synes du glemmer, at jeg har sat de rigtige spillere til start i nogle kampe, hvor jeg har vundet fortjent, men jeg ved godt, at begge dele er med i det store billede.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Ons Nov 18, 2009 1:45 pm

Du skal ikke tage beskyldningerne så tungt. Jeg ville give mit kongerige for at stå i din situation og blive kaldt heldig. For det er fandeme nedtur at have udspillet sin rolle fire runder før tid Sad

BØSSESPIL!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Fre Nov 20, 2009 9:29 am

VHS skrev:Jeg ville give mit kongerige for at stå i din situation og blive kaldt heldig.
Jeg nyder også sejrene king
... men jeg har stadig store ar efter finalen sidste år, så jeg frygter playoffs - og det bliver værre med hver skade! affraid

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Spænd nu hjelmen Big Ben !!

Indlæg  THansen Søn Nov 29, 2009 1:47 pm

Hvad sker der for det tudefjæs...!!

Torsdag: Big Ben er klar til at spille og alt er godt - jeg er dog lidt ærgelig over at Romo laver 24 points til min bænk, men har tiltro til at Ben laver det samme....

Lige pludselig får Ben hovedpine og ser dobbelt - som om det er nok til ikke at stille op til aftenens kamp (når nu min backup er brugt) ! Tag dog en panodil og nyd at der nu er 8 recievere at kaste efter !!

Med Ben ude ligner det at Steelers bruger mere tid på at løbe bolden - Mon ikke det giver lidt ekstra arbejde til Mendenhall hos Blackbirds...

Nu er jeg tvunget til at satse på en lottokupon hvor hvert et point vil blive modtaget med kyshånd.

Shocked

THansen

Antal indlæg : 56
Join date : 04/09/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Søn Nov 29, 2009 7:07 pm

THansen skrev: Tag dog en panodil og nyd at der nu er 8 recievere at kaste efter !!

lol!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Søn Nov 29, 2009 7:14 pm

VHS skrev:
THansen skrev: Tag dog en panodil og nyd at der nu er 8 recievere at kaste efter !!

lol!

Det er bare pisse svært at spille med to bolde - men der er dog grobund for rimelig mange point på den måde! cheers

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Hasse Man Nov 30, 2009 9:50 am

Jeg forstår Torbens fuldt fortjente tuderi. Jeg blev også overrasket over Big Bens pludeslige tudefjæs.
Men selv uden Big Ben har Hotheads stadig chancen for sejr - medmindre Moss går fuldstændig amok i aften.
Så gem lige det helt store skyts til du har tabt kampen i morgen...

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Vets Tors Dec 03, 2009 8:39 pm

Man skal ikke holde sig for god til ikke at præ-tude. Hvordan kan det være, at jeg, som guruens mest scorende hold denne uge, skal møde guruens nummer to? Med andre ord; hvis jeg taber vil jeg hyle over, at jeg lige netop i denne runde ikke var sat op mod nogle af jer andres svansehold Twisted Evil

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Tors Dec 03, 2009 9:15 pm

Vets skrev:Man skal ikke holde sig for god til ikke at præ-tude. Hvordan kan det være, at jeg, som guruens mest scorende hold denne uge, skal møde guruens nummer to? Med andre ord; hvis jeg taber vil jeg hyle over, at jeg lige netop i denne runde ikke var sat op mod nogle af jer andres svansehold Twisted Evil

Hvis man kan inkludere guruen i sit tuderi, så vil jeg gerne stortude med tilbagevirkende kraft. Jeg har i mange af runderne været guruens yndling med omkring 150 point, men sjovt nok ender jeg altid omkring 100. Bøsse Guru!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum