Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tudetråd 2009

+4
Hasse
VHS
Vets
Blitzers
8 deltagere

 :: NFL1964

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Tirs Okt 27, 2009 12:35 pm

VHS skrev:Vi må have en regel i tudetråden. Når man er 6-1 må man IKKE tude.
Skandale! Med Washington ude er jeg jo på vej mod 6-8. Cockfosters!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Gade Tirs Okt 27, 2009 7:30 pm

Så er den gal igen...... Evil or Very Mad
Jeg vil gerne følge op med noget arrig tale, for nu skete det igen.....

Denne gang var det Frederiksberg Oldies, som åbenbart ikke gad bruge 10 sekunder på at skifte sin Tennesee-linebacker ud og derfor stillede med en spiller på bye-week. Han havde endda en reserve-linebacker på bænken. Denne scorede 4 point, hvilket måske ikke betyder så meget, MEN så tjek resultatet. Oldies tabte med et point til Vets og dermed er endnu en foræret sejr en realitet i vores liga... Det holder bare ikke!!

Konsekvensen må absolut være en advarsel til begge de herrer, og sker det igen, må det være rødt kort med det samme... Ellers er det jo spildtid, det vi andre synes er sjovt.

Hvis vi skal tude endnu mere, så må det være over den manglende deltagelse i forum og på chatten. Det er vel groft set kun halvdelen af spillerne, som bruger tid på dette. Hasse, Jon, Peter, Bagge, Henrik og undertegnede. Hvor er resten??? Jeg tror sgu at det bliver et must at vi får noget mere end æren på spil, for det er åbenbart ikke nok til at få interessen i top fra flere deltagere...

Gade
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Tirs Okt 27, 2009 8:18 pm

Jeg vil nødig puste til gløderne, meeeeeeeeeeeeen det er anden gang Oldies stiller folk i bye. Det er ikke godt nok, men dog glædeligt at det koster ham sejren. Det er vel på denne hårde måde, at man lærer tingene.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Gade! Tirs Okt 27, 2009 8:45 pm

Jeg er helt ligeglad med at det koster ham sejren, ville næsten hellere at han havde vundet, for ved at tabe skævvrider han ligaen.... Jeg mener at hvis det allerede er anden gang, så bør han smides ud. jeg kender flere som gerne vil overtage og deltage aktivt i spillet...

Gade!
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty ....

Indlæg  THansen Tirs Okt 27, 2009 10:03 pm

Jeg synes ikke at den begrænsede deltagelse på chatten nødvendigvis signalerer manglende interesse, men mere et udtryk for at mange af os, de sidste søndage har været samlet på 1964 eller som i søndags i London.

Med max 2 bærbare til update af scorer, er der grænser for hvor mange der kan være på chatten...

THansen

Antal indlæg : 56
Join date : 04/09/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Vets Ons Okt 28, 2009 7:45 am

Oldies og jeg havde aftalt, at Ray Rice og Flacco bliver mine meget snart, men først ville han forsøge at dumpe kampen mod Vets. Det hvad man får ud af at drikke shots på Walkabout drunken

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Ons Okt 28, 2009 8:33 am

Brøndby Annihilators skrev:Det hvad man får ud af at drikke shots på Walkabout drunken
... tilgengæld fik shots-sælger-damen finansieret sin pension af Bagge! Very Happy

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  bagge Ons Okt 28, 2009 8:38 am

cheers Hun solgte vel varen godt?Smile

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  bagge Ons Okt 28, 2009 8:52 am

og så mit TUD!!!

Hvordan fanden kan lorte Raiders ikke engang score FG? - De jo bare LATTERLIGE
Og min LB står så til at skulle spille da vi tager mod Wembley, men nej så er han PLUDSELIG SKADET????!

Resten: Bare LORT!

Megatron skadet, Matt Ryan laver kun medium point. AP tja.. ikke mega overbevisende og når Shockey topper sidden han på bænken.. SKIDT SKIDT!

Tænk hvis man bare var afhængig af 1 spiller og ikke alle...Smile

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Copenhagen Juden Ons Okt 28, 2009 8:32 pm

Kunne godt foranledes til at følge Jon og Peter og lade ørådets tredje tudestemme gå til Frozenboys...

Som Torben siger, sidder vi jo ofte samlet på 1964. Her og i London er/var det ganske tydeligt, hvor meget der gås op i Fantasy. Ikke mange øjeblikke, højst 5-6 stykker, hvor der ikke snakkes/tudes/jubles Fantasy. Personligt synes jeg, deltagelse her vidner mere om interesse for spillet end deltagelse i chat og forum.

Der er ingen fare for rødt kort til Oldies på søndag, da han møder undertegnede hvilket er lig med årets vigtigste opgør for begge parter.

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Gade! Tors Okt 29, 2009 8:03 am

Jeg synes ikke at det vidner om meget interesse, når man stiller op med folk i bye-week. Fair nok at folk ikke kan være på chatten under kampene, men hvis man ikke stiller op med fuldt hold, så er pointen jo netop at man giver sejre væk og det skævvrider ligaen.

I kan stemme så meget I vil på mig som tudefjæs, men det ændrer bare ikke på at det er ringe indstilling, og jeg mener stadig at Oldies burde smides ud, og hvis Codiacs gør det samme igen, så burde de også smides ud.

Gade!
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Tors Okt 29, 2009 10:27 am

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at kommentere det her, men jeg synes tonen er ved at blive skinger. Alle er enige om, at det er skidt, når folk ikke sætter fuldt hold! Jeg er tilgengæld 100% sikker på, at denne debat ikke sikrer, at det ikke sker igen - (tomme) trusler om udsmidning er ikke videre konstruktivt.

Carlson var ustabil i starten - sikkert på grund af draften. Det ser dog ud som om, det bliver prioriteret nu, og det var "kun" uge 5 der kiksede. Oldies missede én mand i uge 4 - den første uge med bye-week og det er første gang han spiller fantasy. Det må kunne accepteres. Desuden vandt han kampen. Uge 7 missede oldies så én mand igen. Vi var i London, men man har en uge til at sætte hold, så den burde være undgået. Der var rigelig med rutinerede i-phone brugere, mindst 5-6 stykker, der kunne hjælpe, og der var også bærbare med.

Men i min verden er der langt herfra til at begynde at tale om, at der skal smides folk ud, og vi skal spille om penge. Det er fint nok, at man kender mange der gerne vil spille, men jeg spiller fantasy med folk jeg kender - for æren. For mig er det netop de to ting, der gør det sjovt. Så hvis der er nogen der vil spille med andre om penge skal det være dem frit for, men det må blive i en anden liga. Begynder vi at smide folk ud, der ikke decideret har droppet spillet, er Blitzers det første hold ude af vagten - og så ved vi jo alle, at det bliver en tom sejr for vinderen af ligaen.

Det der i virkeligheden skævvrider ligaen er, når folk begynder at brække benene på hinanden! Det er fandme umodent. Og hvad værre er, så er det himmelråbende urimeligt, at der er nogen, der konsekvent er sidst på waiveren, bare fordi de er gode nok til at vinde deres kampe. Det er altså ikke sjovt når ens spillere bliver skadet! Hold med season-ending-injuries bør have førsteret på waiveren! Evil or Very Mad

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Gade! Tors Okt 29, 2009 1:25 pm

Jeg har på intet tidspunkt truet folk med at de vil blive smidt ud. Jeg har givet min mening til kende, hvilket et forum som dette vel er til. Jeg er ikke administrator på denne liga, og afgør ikke hvad fremtiden bringer, men stadig må jeg vel godt have en mening...

Ideen med pengene blev jo kun nævnt for at fortælle, at en del af os, altså går op i det her spil. For min skyld kunne vi spille om 50 øre eller 20.000 kr. pr. kamp. Min interesse for kampen ligger jo på æren alene, og jeg ville ikke bruge mere eller mindre tid af den grund. Min pointe er bare at en liga bør bestå af folk, som alle går en del op i det for at maksimere spændingen ved ligaen.

Om ikke andet kan vi vel lave en regel for hvor mange gange man må kikse, før man har droppet spillet helt?

Gade!
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Tors Okt 29, 2009 2:34 pm

Gade! skrev:Jeg har på intet tidspunkt truet folk med at de vil blive smidt ud. Jeg har givet min mening til kende, hvilket et forum som dette vel er til. Jeg er ikke administrator på denne liga, og afgør ikke hvad fremtiden bringer, men stadig må jeg vel godt have en mening...

Naturligvis! Alle må have en mening, og der bør blive lyttet til alle deltagere i ligaen. Den skal ikke køres totalitært.

Gade! skrev:Ideen med pengene blev jo kun nævnt for at fortælle, at en del af os, altså går op i det her spil. For min skyld kunne vi spille om 50 øre eller 20.000 kr. pr. kamp. Min interesse for kampen ligger jo på æren alene, og jeg ville ikke bruge mere eller mindre tid af den grund. Min pointe er bare at en liga bør bestå af folk, som alle går en del op i det for at maksimere spændingen ved ligaen.

ENIG! Fuck penge. Æren er meget vigtigere...

Gade! skrev:Om ikke andet kan vi vel lave en regel for hvor mange gange man må kikse, før man har droppet spillet helt?

Jeg er ligesom dig meget irriteret på folk, der viser tegn på, at de ikke går nok op i spillet. Det er derfor, at jeg hvert år understreger, at man skal melde sig til at lyst og ikke af pligt. Dog har jeg svært ved at se en 'three strikes and you're out'-regel. Jeg formoder, at folk der fucker op 3-4 gange på en sæson kan overtales til ikke at melde sig under fanerne året efter.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Tors Okt 29, 2009 3:03 pm

Enig med Peters indlæg.

Selvfølgelig har alle ret til deres mening, og det er slet ikke fordi, jeg ikke kan forstå din irritation Gade. Jeg synes også det er frustrerende, når der bliver stillet op med bye-week spillere og åbenlyse skader.

Og bare for at understrege, så er der ikke nogen, der er "ejer" af ligaen vi bestemmer lige meget alle 12.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Vets Tors Okt 29, 2009 6:03 pm

Jeg er egentlig ret enig med Blitzers. Jeg hader at tabe, men de folk jeg kender lægger sig ikke af egen god vilje. Hvis de så glemmer en mand på bye week eller lignende, så skal de hånes, spottes og spyttes på, men stadig med et skævt smil.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Oldies Søn Nov 01, 2009 11:31 am

Ja, må jo indrømme at der er sket et par smuttere fra Oldies managerens side.. Gider sgu ikk rigtig komme med nogle undskyldinger, men rart at der er nogen som følger med i Oldies første, og egentlig ganske udmærkede, debutsæson. Men der skal ikke herske nogen tvivl om at nederlaget mod Vets gjorde ondt, især efter London turens mange alkohoprægede samtaler.. Og Henrik, GLEM ALT om Ray Rice nu Evil or Very Mad

Oldies

Antal indlæg : 33
Join date : 01/11/09

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Tuderi

Indlæg  Blitzers Søn Nov 01, 2009 7:24 pm

Owen Daniels her forladt aftenens kamp med en knæskade... pale Først Leon Washington, nu Daniels. Jeg begynder at se et mønster. Derudover har Slaton lavet 0 point i 1. halvleg. Jeg tuder. Bogstavelig talt.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Søn Nov 01, 2009 9:02 pm

Det bliver sgu da bare bedre og bedre! Slaton fumbler i 1. halvleg og bliver f'ing bænket resten af kampen, så Ryan Moats (Ryan WHO?!!) kan komme ind og løbe 100+ yards og tre (mother f'ing 3!) Touchdowns. AAARRGGHH!!!! Daniels skadet og Slaton bænket - sæsonen er færdig.
- Screw you guys, i'm going home!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Søn Nov 01, 2009 9:03 pm

Nu har jeg så lige set, at Kevin smith forlod kampen med en skulder skade...

- er der nogen der har en valium eller to?! Suspect

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Søn Nov 01, 2009 10:43 pm

Blitzers skrev:Nu har jeg så lige set, at Kevin smith forlod kampen med en skulder skade...

- er der nogen der har en valium eller to?! Suspect

Jeg kan konstatere, at vi åbenbart har fået vores helt eget svar på en Madden-curse: SYMPATI-PRISEN.

Den skal man for alt i verden undgå, og det er de fleste managere heldigvis ret gode til Basketball

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Hasse Man Nov 02, 2009 7:05 am

Bøsseneger Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Ginn Jr. vil ikke stå tilbage for Denvers hurtigste mand, og vælger derfor at lave 299 yards og 2 TD´s på returns alene. På min bænk naturligvis! Manden var sat af holdet - hvad fanden laver han så inde på returns? Det svarer til at ville sælge en langsom islænding og sætte ham af holdet, for så at bruge ham som off. midt når man jagter en sejr... Dumt og utilgiveligt!

Dustin Keller - bare hør på navnet. Manden ville så gerne have været hvid og have en tøsestemme. 11 point i de sidste 5 kampe og trofast starter på BB. Ikke godt nok, og derfor ud af vagten - i går 17 point i en kamp Mad
Han skal være glad for at jeg er flyttet tilbage til Danevang, ellers skulle jeg nok en tur forbi Meadowlands i dag.

Mange, især Peter, ville nok forvente en del tud imkring Forte. Men det kommer ikke. De mange point i går var kaldt inden traden, og vent bare at se når Miller og Mendenhall går amok i næste uge.
Og man må jo også gøre en indsats for at Shitpushers vinder fantasy når man nu har dem som vindere i sæson tips...
De magter jo ikke opgaven selv.

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Man Nov 02, 2009 8:09 am

Jeg ved godt, at man er ansvarlig for sine egne beslutninger i Fantasy, men guruen skal sgu lige have et drag over nakken.

HVAD LIGNER DET AT PROJICERE BULGER TIL 18 POINT, NÅR HAN KUN LAVER 5?????

Ret beset kan det vel ikke overraske, at Bulger stinker, men når nu han møder Lions, så kunne han måske bare overveje at finde endzone. Rams kastede dog et TD. Det var bare kickeren, der kastede det på et fake play! BØSSEHOLD.

Lur mig om ikke Bulger er up for grabs fra på onsdag!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Man Nov 02, 2009 8:45 am

M. Schaub 8 (0 TD, 2 Int.)
S. Slaton 0 (Fumbler og bliver bænket, indskifteren laver 3 TD og 151 yards)
K. Smith 10 (Går ud i tredje quarter med en skade)
A. Johnson 11
J. Morgan 0 (QB Smith kaster 198 yards, 3 af dem (yards - ikke receptions!) går til Morgan, der står øverst på depth charten)
O. Daniels 2 (Ødelægger knæet i første quarter - sandsynligvis ude for sæsonen!)
B. Hartline 0 (Ted Ginn ud - ind med Hartline. Nej vent, ud med Hartline igen... wtf!)
N. Rackers 3 (0 FG)
T. Cole DL 4
K. Morrison 2
B. Dawkins 8
Total 48 = ny rekord!

Daniels ude. Smith måske ude. Slaton bænket. Slatons erstatning har sin karrierers bedste kamp, og får sikkert startpladsen næste runde = Slaton ude. Blitzers har sidstepladsen på waiveren = ingen erstatninger for Daniels og Slaton. (Ligesom der heller var nogen erstatning for Washington, da han røg for sæsonen i sidste uge.)

Tud bare alle i andre. Jeg er langt forbi tude stadiet - jeg brækker mig over fantasy. FØJ!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Man Nov 02, 2009 12:19 pm

Blitzers skrev:M. Schaub 8 (0 TD, 2 Int.)
S. Slaton 0 (Fumbler og bliver bænket, indskifteren laver 3 TD og 151 yards)
K. Smith 10 (Går ud i tredje quarter med en skade)
A. Johnson 11
J. Morgan 0 (QB Smith kaster 198 yards, 3 af dem (yards - ikke receptions!) går til Morgan, der står øverst på depth charten)
O. Daniels 2 (Ødelægger knæet i første quarter - sandsynligvis ude for sæsonen!)
B. Hartline 0 (Ted Ginn ud - ind med Hartline. Nej vent, ud med Hartline igen... wtf!)
N. Rackers 3 (0 FG)
T. Cole DL 4
K. Morrison 2
B. Dawkins 8
Total 48 = ny rekord!

Daniels ude. Smith måske ude. Slaton bænket. Slatons erstatning har sin karrierers bedste kamp, og får sikkert startpladsen næste runde = Slaton ude. Blitzers har sidstepladsen på waiveren = ingen erstatninger for Daniels og Slaton. (Ligesom der heller var nogen erstatning for Washington, da han røg for sæsonen i sidste uge.)

Tud bare alle i andre. Jeg er langt forbi tude stadiet - jeg brækker mig over fantasy. FØJ!

Du er 6-2. Føj! På tide med lidt (meget) modgang til Blitzers. Vi andre har jo trods alt også måttet slås med skader. For mit eget vedkommende snakker vi Anthony Gonzalez, Felix Jones og Chris Cooley. Det gør nas, men der er altid lys for enden af tunnelen. Cool

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 2 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum