Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tudetråd 2009

+4
Hasse
VHS
Vets
Blitzers
8 deltagere

 :: NFL1964

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Hasse Man Nov 02, 2009 12:30 pm

Sakset fra en mail korrespondance:
"...Enig, jeg er også færdig med det fantasy lort!!!"
-Morten

"Hold dog kæft! – du er kæmpe favorit, bagud med sølle 33 point og med Turner, Bush og Gonzalez tilbage er den sejr sikkert i hus. Tillykke siger jeg bare."
-Hasse

"Ha Ha Ha, sølle jinx forsøg og spildte kræfter, Michael ”Lost his burner” Turner max 9 point, Reggie ”What idiot drafted me” Bush max 8 point og Tony ”Old man” G max 9 point. Ikke engang med mine tre kan jeg indhente din 33 points føring og du har så lige 3 spillere oveni. Fantasy sucks og du kan stoppe din sejr langt op hvor lyset ikke skinner – tillykke med den!"
-Morten

"Hvis man er kæmpe favorit, når man er bagud med 33, og de to hold har lige mange minutter tilbage, så er det rigtig gode spillere, man har tilbage! Kan du undvære nogen Morten?!
Jeg skyder Turner til 12, Bush til 4 og Tony G til 5."
-Jón

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Man Nov 02, 2009 12:55 pm

VHS skrev:Du er 6-2. Føj! På tide med lidt (meget) modgang til Blitzers. Vi andre har jo trods alt også måttet slås med skader. For mit eget vedkommende snakker vi Anthony Gonzalez, Felix Jones og Chris Cooley. Det gør nas, men der er altid lys for enden af tunnelen. Cool

Men hvis mine spillere ryger for sæsonen på stribe, ender jeg da på 6-8. Du kan godt stikke både lyset og tunnellen op i ... tunnellen... to season-ending-injuries i på to uger, den ene til ligaens bedste TE, gør mere end nas. Jeg er allerede igang med short-list til næste sæsons draft.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Man Nov 02, 2009 12:59 pm

Hasse skrev:"Hold dog kæft! – du er kæmpe favorit, bagud med sølle 33 point og med Turner, Bush og Gonzalez tilbage er den sejr sikkert i hus. Tillykke siger jeg bare."
-Hasse

Det det er altså en jinx-frygt ud over det usædvanlige! Begge hold har 3 spillere tilbage og Hasse fører med 33, men Morten er kæmpe favorit. Laughing

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Man Nov 02, 2009 1:04 pm

Blitzers skrev:
Hasse skrev:"Hold dog kæft! – du er kæmpe favorit, bagud med sølle 33 point og med Turner, Bush og Gonzalez tilbage er den sejr sikkert i hus. Tillykke siger jeg bare."
-Hasse

Det det er altså en jinx-frygt ud over det usædvanlige! Begge hold har 3 spillere tilbage og Hasse fører med 33, men Morten er kæmpe favorit. Laughing

Ja, det er sgu ved at tage overhånd. Nu mangler vi bare, at Bagge udråber dig til favorit i jeres indbyrdes kamp lol!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Man Nov 02, 2009 1:08 pm

VHS skrev:Ja, det er sgu ved at tage overhånd. Nu mangler vi bare, at Bagge udråber dig til favorit i jeres indbyrdes kamp lol!
'Snakker du om?! Den tager Blitzers så sikkert som penge i banken!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Man Nov 02, 2009 1:21 pm

Der er fandeme god underholdning på forummet i dag. Jeg tror sgu jeg gemmer kåringen af det mest forhadte hold til en regnvejrsdag...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  lopez Man Nov 02, 2009 4:04 pm

Venter også bare på det kommer frem at Jon har foræret mig sejren, så den bitre stemning vil vende tilbage i forummet!

lopez
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Vets Man Nov 02, 2009 4:39 pm

Rolig, gem lige noget båndbredde til os andre og ikke mindst Gadegaard, når Brees udgår skadet af nattens kamp.

Vets
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Copenhagen Juden Tirs Nov 03, 2009 10:27 pm

VHS skrev:Jeg ved godt, at man er ansvarlig for sine egne beslutninger i Fantasy, men guruen skal sgu lige have et drag over nakken.

HVAD LIGNER DET AT PROJICERE BULGER TIL 18 POINT, NÅR HAN KUN LAVER 5?????

Ret beset kan det vel ikke overraske, at Bulger stinker, men når nu han møder Lions, så kunne han måske bare overveje at finde endzone. Rams kastede dog et TD. Det var bare kickeren, der kastede det på et fake play! BØSSEHOLD.

Lur mig om ikke Bulger er up for grabs fra på onsdag!

Er jo ingenting i forhold til Garrard og Sims-Walker, som møder et af ligaens absolut dårligste forsvar, og af den absurd klamme guru spås til små 40 points... de laver så 4(!?!?!?!?!?) tilsammen.

Dertil kommer, at "sit of the week" - Frank Gore - da lige laver 21 points........ cherry inden den kamp havde colts kun tilladt ét eneste fucking rush for 20+ yards og det fra Jones-Drew i uge 1........

Hader fantasy!!!!!!!!!

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  bagge Man Nov 09, 2009 1:10 pm

LATTERLIGE LORTE FANTASY!.. KÆMPE STOR TUDERI MÅ VÆRE PÅ SIN PLADS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELE FRUITIES LEJREN ER TIL GRIN!

TABER SIMPELTHEN TIL CARLSON DER STILLER MED 1 MAND I BYE OG EN SKADET WESTBROOK.!!! JEG ER TIL GRIN, ALLE MÅ GERNE GRINE! .... HØJLYDT!

M.Ryan (9) Er der nogle som vil sælge en QB for min er bare rædselfuld. 8 INT i 4 kampe og blot 1 gang ud af de sidste 4 over 200 yard vidner om en ulækker lorte spiller

M.Forte (13) Vel egentlig ok sammenlignet med det øvrige LORT!

T.Hightower (Cool Cardinals laver 41P og ikke et eneste TD går til deres RB med flest Touches, men 77yrd og 1 rec måtte han gerne får LORT!

M.Colston (4) Guruen sagde 17, HAHA. Colston vælger at misse 2 simple catches 1 1.halveg på plus 15 yrd. Han formår dog at score TD, NÆSTEN for han kunne jo slet ikke holde kontrol på bolden trod de lækre fødder er inde. Derudover misser han os et TD i tæt trafik, men Brees lagde den lige i handsken så under normale forhold gribes den til TD! LORT

M. Crabtree (4) Guruen igen helt væk. 16 point blev spået til Rookien med 3 catches for 3 yards.. til grin for fremtidens mand.

J. Shockey(3) Ingen stor kamp. Var flere gange i favorable match ups men Brees havde desværre andre favoritter i opgøret. SKIDT

S. Smith(Cool Tja, man havde vel ikke forventet andet fra en af mine store skuffelser i år.

K. Brown.. (6) 56 Yrd kan han godt, 42 kan han ikke Mystisk.

J. Tuck (3) Faldet noget i værdi siden uge 5 og kandidere til at ryge på porten i denne uge.

T.Davis (5) vælger så udgå i starten af 2 halveg med en knæskade...

A. Rolle (4) Må også siges at være faldet i værdi. Langt mellem snapsene.

Bænken (29) Ikke engang bænken ville kunne have reddet Fruities fra FIASKO. Hvor C. Johnson måske skal nævnes for at lave HELE 3 i hans comeback.

Mildes talt Fruities spillere er DÅRLIGE! og jeg skammer mig Embarassed

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  bagge Man Nov 09, 2009 1:18 pm

Det skal tilføjes Carlson spillede endda spillede med P. Crayton, gør det ikke ligefrem mere PINLIGT!

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Man Nov 09, 2009 2:27 pm

Det er fandme pinligt at tabe til Carlsson Codiacs... eller noget Embarassed

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Copenhagen Juden Man Nov 09, 2009 3:27 pm

Det er tud af meget høj klasse fra Bagge Laughing

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Man Nov 09, 2009 3:34 pm

bagge skrev:TABER SIMPELTHEN TIL CARLSON DER STILLER MED 1 MAND I BYE OG EN SKADET WESTBROOK.!!! JEG ER TIL GRIN, ALLE MÅ GERNE GRINE! .... HØJLYDT!
Hey - se på den lyse side. I det mindste har du ikke været med til at skævvride ligaen ved at få en sejr foræret af Codiacs bye-folk... Razz

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Man Nov 09, 2009 4:39 pm

Hvis jeg lige må have lov at tude:

Brady - 1 TD hjemme mod Miami. BØSSET!

L.T. - Bare bøsse generelt (Til salg)

Barber - Endnu mere bøsse. Hvor er barbaren blevet af? (Til salg)

Ocho - historisk bøsset kun at lave seks point

MEN:

Det er afgør kampen er jo mine jammerlige dårlige forsvarsspillere. 1 P til Julius Peppers!!! WTF!!! Og min DB med 2 point og så går han ud med skade. Svanset!

Og så er heldet fandeme tilbage hos Jon. Én runde med modgang var åbenbart alt han skulle have. GAY! Med to sejre op til wild card-pladsen er sæsonen reelt forbi. Nu gælder det bare om at ende over Carlsson.

Til slut vil jeg bare sige, at jeg ikke har noget imod bøsser...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Copenhagen Juden Man Nov 09, 2009 7:26 pm

VHS skrev:Og så er heldet fandeme tilbage hos Jon. Én runde med modgang var åbenbart alt han skulle have. GAY! Med to sejre op til wild card-pladsen er sæsonen reelt forbi. Nu gælder det bare om at ende over Carlsson.

Ja! Det er jo sygeligt så heldig han er! Evil or Very Mad

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Man Nov 09, 2009 9:30 pm

Hold kæft i tuder! Du vandt sgu da Jonas - hvad laver du i tude tråden?

Peter jeg tager gerne L.T. til Blitzers.

... og så heldigt er det heller ikke, at jeg mødte ét af de seks hold (50 pct.) i ligaen, som jeg p.t. ville vinde over i denne runde (Blackbirds har dog to mand tilbage...). Hvis nu Crackers ikke var trænet af Kent Nielsen, kunne det være det var gået anderledes.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Hasse Tirs Nov 10, 2009 7:11 am

Blackbirds ville have smadret dit bøsse hold! Men valgte at tabe til de regerende mestre, og det er jo ingen skam så længe spillet er flot at se på....

BVADRRRRR!!! Lorte spil!

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 10, 2009 1:05 pm

Hasse skrev:Blackbirds ville have smadret dit bøsse hold! Men valgte at tabe til de regerende mestre, og det er jo ingen skam så længe spillet er flot at se på....

BVADRRRRR!!! Lorte spil!

Ja for fanden med en sejr på hele ni (9!) point havde det jo været en massakre! What a Face
- og for sæsonen ligger du 30 point under så der er vel ingen tvivl om, at Blitzers er Brønshøj Boldklub og Blackbirds er Husum BK Wink

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  bagge Tirs Nov 10, 2009 9:58 pm

Hvad kunne man forvente...? T.Davis (Fantasy 4. bedste scorende LB) valgte så at blive skadet for sæsonen i hans solo ulykke.. TYPISK Fruities held/ manglende på samme..

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  bagge Fre Nov 13, 2009 2:14 pm

Flot Forte!! 161 Yrd men ingen touchdowns... LATTERLIGT!!! De fleste kom dog på Recep, for 20 carries for 41 yrd. er ikke noget at prale med som RB!

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Fre Nov 13, 2009 3:51 pm

bagge skrev:Flot Forte!! 161 Yrd men ingen touchdowns... LATTERLIGT!!! De fleste kom dog på Recep, for 20 carries for 41 yrd. er ikke noget at prale med som RB!

Tuder du over 20 point til en RB? Jeg har dårligt været over 10 i år Embarassed

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Nu stopper det!

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 17, 2009 8:31 pm

Nu er jeg fandme ved at være træt af der her! Hvordan fanden har de latterlige folk bag NFL tænkt sig, at man skal forberede sig på den ene f'ing skade efter den anden, når man oven i åbenbart skal forholde sig til latterlige præstationsangste overbetalte tude-narkomaner, der ikke bare kan holde sprøjten ude af armen i de sølle 16 uger, en NFL sæson varer, når man spiller på et latterligt pseudo-hold, der alligevel ikke har en chance for at nå i playoffs?!

Det kan sgu ikke være rigtigt, at ens mange timer på forberedelse skal skylles ned i toilettet sammen med en urin-prøve fuld af anaboler, eller crack eller hvad ved jeg?!

Og inden i begynder med "uh nej, du er 8-2, du må ikke tude" så luk røven! I kan bare tage og vinde jeres egne kampe mod mig, og så ellers lade mig tude, når mine spillere bliver skadet for sæsonen, eller suspenderet for at suge for hårdt på glaspipen.

- Screw you Dwayne Bowe - i'm goin' home! Evil or Very Mad

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Tirs Nov 17, 2009 9:20 pm

Blitzers skrev:Nu er jeg fandme ved at være træt af der her! Hvordan fanden har de latterlige folk bag NFL tænkt sig, at man skal forberede sig på den ene f'ing skade efter den anden, når man oven i åbenbart skal forholde sig til latterlige præstationsangste overbetalte tude-narkomaner, der ikke bare kan holde sprøjten ude af armen i de sølle 16 uger, en NFL sæson varer, når man spiller på et latterligt pseudo-hold, der alligevel ikke har en chance for at nå i playoffs?!

Det kan sgu ikke være rigtigt, at ens mange timer på forberedelse skal skylles ned i toilettet sammen med en urin-prøve fuld af anaboler, eller crack eller hvad ved jeg?!

Og inden i begynder med "uh nej, du er 8-2, du må ikke tude" så luk røven! I kan bare tage og vinde jeres egne kampe mod mig, og så ellers lade mig tude, når mine spillere bliver skadet for sæsonen, eller suspenderet for at suge for hårdt på glaspipen.

- Screw you Dwayne Bowe - i'm goin' home! Evil or Very Mad

8-2!!!!!!!!!!!!!

Du har vist mere end brugt din ration af held for i år. Du er stort set sikker på slutspillet, selv om du har scoret færrest point i puljen. Det er jo helt vildt. Nok er du hårdt ramt af skade/karantæner, men i slutspillet kan alt ske. Bare se på Titans sidste sæson.

Og bare rolig, vi skal nok forsøge at vinde over dig i andet forsøg, men mon ikke dit held tvinger os ned under 100 point pr. mand Rolling Eyes

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Ons Nov 18, 2009 8:38 am

VHS skrev:8-2!!!!!!!!!!!!! Du har vist mere end brugt din ration af held for i år.
Ja jeg burde være 0-10. Undskyld.

Lad os alligevel lave et lille forsøg med nogle tal...

RundePoint Hold med flere point end Blitzers % Hold med færre point end Blitzers%
1 90 (w) 8 72,7 %3 27,3 %
2 114 (w)3 27,3 % 7 63,6 %
3106 (w) 545,5 %6 54,5 %
4 95 (L) 7 63,6 %4 36,4 %
5 120 (w) 436,4 %7 63,6 %
6 158 (w)0 011 100 %
7 109 (w) 545,5 % 6 54,4 %
848 (L) 11100 % 0 0
9 104 (w) 654,5 % 545,5 %
10 110 (w) 436,4 % 7 63,6 %

Runde 1 og 9 er heldige sejre. Især runde 1. Ud over det er det altså ikke fordi jeg bryder alle fysiske love og regler.
Havde jeg været 6-4 havde jeg stadig ført vores skod division.

VHS skrev:Du er stort set sikker på slutspillet, selv om du har scoret færrest point i puljen. Det er jo helt vildt.
Skingrende sindsygt. Du har scoret ét point mere end mig, Henrik 4 point mere og Smovsen topper med hele 26 point mere end mig. Og ingen af jer har haft en runde med 48 point. Wow.

VHS skrev:Nok er du hårdt ramt af skade/karantæner, men i slutspillet kan alt ske. Bare se på Titans sidste sæson.

Det er noget vås! Hvad er det der kan ske i slutspillet? Er bolden mere oval der eller hvad? Sidst år havde jeg ikke gode match-ups i finalen og Jonas vandt, fordi han havde et bedre hold i den runde - og et godt hold generelt. Hvis jeg sætter mit hold sammen ud fra, hvem jeg tror vil gøre det godt i de forskellige runder - og især i uge 15 og 16, så må jeg have lov at tude over, at de samme spillere ryger ud med skader og karantæner.

VHS skrev:Og bare rolig, vi skal nok forsøge at vinde over dig i andet forsøg, men mon ikke dit held tvinger os ned under 100 point pr. mand Rolling Eyes
Sikkert. Hvad kan jeg gøre ved det?


Sidst rettet af Blitzers Tors Nov 19, 2009 11:34 am, rettet i alt 2 gange

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 3 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum