Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tudetråd 2009

+4
Hasse
VHS
Vets
Blitzers
8 deltagere

 :: NFL1964

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Ons Nov 18, 2009 9:41 am

Så du føler dig ikke heldig over at have fire sejre mere end mig og Henrik - tre sejre mere end Smovsen - på trods af færre point? Jeg kan kun kvittere med et Rolling Eyes

Så må vi jo i stedet bøje os for Fantasy-mesteren, der kan instruere sine spillere i lige præcis at score tilpas mange point på dagen, så det bliver til en sejr. You the man! Hvis Morten først lærer det trick, så bliver han satme farlig.

PS: Jeg vil selvfølgelig ikke tage dit uheld fra dig. Du har så afgjort grund til at tude over skader/karantæner, men jeg synes bare du glemmer, at du via nogle heldige heads-ups i det mindste får chancen for at stå i semifinalen - hvor alt selvfølgelig kan ske, fordi det er knockout. Vi andre må bare kæmpe for at ende over Carlsson...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Ons Nov 18, 2009 1:09 pm

VHS skrev:Så du føler dig ikke heldig over at have fire sejre mere end mig og Henrik - tre sejre mere end Smovsen - på trods af færre point? Jeg kan kun kvittere med et Rolling Eyes
Selvfølgelig gør jeg det, men når man bliver beskudt fra alle sider, finder man hurtigt en grøft at hoppe ned i. Tag alt med et gran salt. Men jeg mener stadig det er unuanceret bare at spille - du er heldig vi hader dig - kortet, når det reelt måske er to sejre "for meget" jeg har ud fra en betragtning om, hvor heldig man åbenbart må være i vores liga. Husk at en del af mine færre point i forhold til jer tre er kommet i én runde (48 point) - hvor jeg selvfølgelig tabte til en mega-heldig Bagge. Så er der altså ikke meget forskel når du spreder 1, 4 og 26 point ud over de resterende runder! Eller hvad?!

Jeg bliver meget hurtigt træt af, at jeg i hver f'ing runde skal se på "du er bare heldig" - bemærkningerne fra alle. Også i de runder hvor jeg ville vinde over 7 ud af 11 modstandere i ligaen - kom over det for helvede! Der er altså også noget, der hedder forberedelse.

VHS skrev:PS: Jeg vil selvfølgelig ikke tage dit uheld fra dig. Du har så afgjort grund til at tude over skader/karantæner, men jeg synes bare du glemmer, at du via nogle heldige heads-ups i det mindste får chancen for at stå i semifinalen - hvor alt selvfølgelig kan ske, fordi det er knockout. Vi andre må bare kæmpe for at ende over Carlsson...
Tusind tak. Det kan godt være, at du siger, at alt kan ske i playoffs, men er mine spillere ikke klar sker der ikke noget. Jeg synes du glemmer, at jeg har sat de rigtige spillere til start i nogle kampe, hvor jeg har vundet fortjent, men jeg ved godt, at begge dele er med i det store billede.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Ons Nov 18, 2009 1:45 pm

Du skal ikke tage beskyldningerne så tungt. Jeg ville give mit kongerige for at stå i din situation og blive kaldt heldig. For det er fandeme nedtur at have udspillet sin rolle fire runder før tid Sad

BØSSESPIL!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Fre Nov 20, 2009 9:29 am

VHS skrev:Jeg ville give mit kongerige for at stå i din situation og blive kaldt heldig.
Jeg nyder også sejrene king
... men jeg har stadig store ar efter finalen sidste år, så jeg frygter playoffs - og det bliver værre med hver skade! affraid

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Spænd nu hjelmen Big Ben !!

Indlæg  THansen Søn Nov 29, 2009 1:47 pm

Hvad sker der for det tudefjæs...!!

Torsdag: Big Ben er klar til at spille og alt er godt - jeg er dog lidt ærgelig over at Romo laver 24 points til min bænk, men har tiltro til at Ben laver det samme....

Lige pludselig får Ben hovedpine og ser dobbelt - som om det er nok til ikke at stille op til aftenens kamp (når nu min backup er brugt) ! Tag dog en panodil og nyd at der nu er 8 recievere at kaste efter !!

Med Ben ude ligner det at Steelers bruger mere tid på at løbe bolden - Mon ikke det giver lidt ekstra arbejde til Mendenhall hos Blackbirds...

Nu er jeg tvunget til at satse på en lottokupon hvor hvert et point vil blive modtaget med kyshånd.

Shocked

THansen

Antal indlæg : 56
Join date : 04/09/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Søn Nov 29, 2009 7:07 pm

THansen skrev: Tag dog en panodil og nyd at der nu er 8 recievere at kaste efter !!

lol!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Søn Nov 29, 2009 7:14 pm

VHS skrev:
THansen skrev: Tag dog en panodil og nyd at der nu er 8 recievere at kaste efter !!

lol!

Det er bare pisse svært at spille med to bolde - men der er dog grobund for rimelig mange point på den måde! cheers

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Hasse Man Nov 30, 2009 9:50 am

Jeg forstår Torbens fuldt fortjente tuderi. Jeg blev også overrasket over Big Bens pludeslige tudefjæs.
Men selv uden Big Ben har Hotheads stadig chancen for sejr - medmindre Moss går fuldstændig amok i aften.
Så gem lige det helt store skyts til du har tabt kampen i morgen...

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Vets Tors Dec 03, 2009 8:39 pm

Man skal ikke holde sig for god til ikke at præ-tude. Hvordan kan det være, at jeg, som guruens mest scorende hold denne uge, skal møde guruens nummer to? Med andre ord; hvis jeg taber vil jeg hyle over, at jeg lige netop i denne runde ikke var sat op mod nogle af jer andres svansehold Twisted Evil

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Tors Dec 03, 2009 9:15 pm

Vets skrev:Man skal ikke holde sig for god til ikke at præ-tude. Hvordan kan det være, at jeg, som guruens mest scorende hold denne uge, skal møde guruens nummer to? Med andre ord; hvis jeg taber vil jeg hyle over, at jeg lige netop i denne runde ikke var sat op mod nogle af jer andres svansehold Twisted Evil

Hvis man kan inkludere guruen i sit tuderi, så vil jeg gerne stortude med tilbagevirkende kraft. Jeg har i mange af runderne været guruens yndling med omkring 150 point, men sjovt nok ender jeg altid omkring 100. Bøsse Guru!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Tirs Dec 08, 2009 7:59 am

Jon, inden du afskriver alle dine chancer for playoffs, så notér dig lige, at du uden Kent Nielsen-dispositioner faktisk kunne have lavet 144 point i søndags. Så dit hold kan stadig producere. Smovsen er ifølge ESPN 62-38 favorit i runde 14, så spændingen er så sandelig intakt!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Copenhagen Juden Tirs Dec 08, 2009 11:02 am

VHS skrev:Jon, inden du afskriver alle dine chancer for playoffs, så notér dig lige, at du uden Kent Nielsen-dispositioner faktisk kunne have lavet 144 point i søndags. Så dit hold kan stadig producere. Smovsen er ifølge ESPN 62-38 favorit i runde 14, så spændingen er så sandelig intakt!

Kommer nogle timer for sent med præcis samme budskab.

Favoritværdigheden er faldet fra 80-20 til til 60/65-40/35 efter en lidt sløv runde fra Titans og en overraskende opvågning af Blitzers spillerne... Hvis han undgår at sætte de produktive på bænken igen kan det blive drabeligt.

Jeg regner med at stryge i play-offs, men der er regler, der forbyder mig at sige dette. Det sås tydeligt i min kamp mod fede Berg og Hasse oplevede det på egen krop mod undertegnede. Må derfor forholde mig til det mest sandsynlige udfald, nemlig at Blitzers hiver en grotesk heldig sejr i land. pig

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Tirs Dec 08, 2009 11:42 am

Det bliver jo ikke mindre interessant af, at netop de to hold tørnede sammen i sidste års finale, hvor Titans reelt stjal sejren fra favoritterne Dawkins. Kan Smovsen igen gøre det onde ved Jon, eller bliver det i stedet til den søde hævn. Ingen ved det - men alle bør følge med på søndag klokken 19.

Lige så spændende bliver det mellem Hotheads og Frozenboys, der begge aldrig har sat fødderne i slutspillet.

Mest spændende bliver det dog i bundfinalen i Central mellem Slappers og Vets. Ingen vil ende sidst.

ALLERMEST spændende er selvfølgelig Picks-finalen, der står mellem Hasse, Peter og Torben. Picks er jo Fantasy-svaret på pokalturneringen, så Torben er den eneste, der har chancen for at lave doublen Very Happy

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  V Vets Tirs Dec 08, 2009 1:34 pm

Bøsselortespil. En RB der kaster INT? WTF! Shocked Donald Driver med smørhænder? Evil or Very Mad

Nej, vent, 4-dobbelt op på bøsselorteLIV. Sæsonen forbi i Fantasy, for Brøndby, Liverpool og Ravens. Og det er ikke engang jul. Tror jeg skal snitte mange træfigurer de kommende 7-8 måneder.

V Vets
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Ons Dec 09, 2009 1:38 pm

Reigning Titans skrev:
VHS skrev:Jon, inden du afskriver alle dine chancer for playoffs, så notér dig lige, at du uden Kent Nielsen-dispositioner faktisk kunne have lavet 144 point i søndags. Så dit hold kan stadig producere. Smovsen er ifølge ESPN 62-38 favorit i runde 14, så spændingen er så sandelig intakt!

Kommer nogle timer for sent med præcis samme budskab.

Favoritværdigheden er faldet fra 80-20 til til 60/65-40/35 efter en lidt sløv runde fra Titans og en overraskende opvågning af Blitzers spillerne... Hvis han undgår at sætte de produktive på bænken igen kan det blive drabeligt.

Jeg regner med at stryge i play-offs, men der er regler, der forbyder mig at sige dette. Det sås tydeligt i min kamp mod fede Berg og Hasse oplevede det på egen krop mod undertegnede. Må derfor forholde mig til det mest sandsynlige udfald, nemlig at Blitzers hiver en grotesk heldig sejr i land. pig
Jeg er faktisk meget enig med jer begge. Jeg trøster mig med, at jeg alligevel skulle vinde over Titans, selvom jeg havde sat det rigtige hold og vundet over Peter.

Dog vil jeg lige bemærke, at sandsynligheden for at Bess laver over 20 igen er ca. 0,4 %, og at RB Harrison i denne uge møder The Iron Curtain mens Kevin Smith møder Ravens. Schaub har ondt i skulderen, og bænker jeg ham spiller han sæsonens bedste kamp. Derudover sætter jeg som den naturligste ting i verden den helt forkerte TE til start, ligesom mindst én af mine startende WRs skuffer i forhold til alternativet på bænken, der selvfølgelig overpræsterer. Helt unødvendigt brænder Matt Stover et 29 yard FG.

Alt i alt har Smovsen favoritværdigheden med ca. 140/-40.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Ons Dec 09, 2009 1:40 pm

VHS skrev:ALLERMEST spændende er selvfølgelig Picks-finalen, der står mellem Hasse, Peter og Torben. Picks er jo Fantasy-svaret på pokalturneringen, så Torben er den eneste, der har chancen for at lave doublen Very Happy

Der er lagt op til et blodbad af dimensioner i Picks-finalen! Jeg hylder jeres stabile indsats, og afgiver min titel som hidtil ubesejret Picks-mester.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  THansen Tirs Dec 15, 2009 7:40 am

Hvem der dog bare havde startet Romo over Ben !!

Fuck it - tillykke til semifinalisterne...

THansen

Antal indlæg : 56
Join date : 04/09/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Tirs Dec 15, 2009 8:27 am

THansen skrev:Hvem der dog bare havde startet Romo over Ben !!

Fuck it - tillykke til semifinalisterne...

Du kan bare lære at jinxe som din modstander...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  V Vets Tirs Dec 15, 2009 8:39 am

Du bør dog være stolt af dine fem sejre med den skoddraft Very Happy

V Vets
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Tirs Dec 15, 2009 8:42 am

Aldrig. Men stadig. 3 eller 4 af nederlagene med færre end 3 p. Lortespil. Hvornår spiller vi igen?

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  V Vets Tirs Dec 15, 2009 8:56 am

Cool

V Vets
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Søn Dec 20, 2009 12:43 pm

Bøsse Barber!!!!!!! Evil or Very Mad

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Blitzers Søn Dec 20, 2009 3:11 pm

VHS skrev:Bøsse Barber!!!!!!! Evil or Very Mad
Sådan som han spillede i nat gør, at man næsten kan forsvare at drafte ham næste år... og så fordi han er Barbaren.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Søn Dec 20, 2009 3:49 pm

Blitzers skrev:
VHS skrev:Bøsse Barber!!!!!!! Evil or Very Mad
Sådan som han spillede i nat gør, at man næsten kan forsvare at drafte ham næste år... og så fordi han er Barbaren.

To gode grunde. Men det er vildt at tænke på, at han i uge 13 havde tre forsøg på 1 yard linjen for at komme i endzone uden held, mens han i nat kom i endzone to gange længere ude fra. Så ondt kan Fantasy være. Crying or Very sad

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  VHS Lør Sep 11, 2010 11:30 am

Sæsonen er jo ikke skudt ordentligt i gang før den første mand har tudet i tudetråden?

Hvem vil lægge for?

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tudetråd 2009 - Page 4 Empty Sv: Tudetråd 2009

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum