Tudetråd 2008
+4
THansen
VHS
Vets
Blitzers
8 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 3
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Tudetråd 2008
Ingen fantasy-sæson uden en tudetråd!
Jeg starter gerne (og traditionen tro kan Hasse ikke være langt bagefter... )
Rudi Johnson... et sats til draften pga. skade, men skarp hvis han er fit. Ud af ingenting (for mig) bliver han kylet ud af Cincinnati, hvorefter han ikke er meget værd. Det er så hvad det er - her håbede jeg bare, at han ville finde en ny klub og få lidt værdi igen. Så ender han kraft§*#€%$ i Lions hvor jeg ellers har rookie Kevin Smith, der har vundet starter-pladsen. Nu kan de to så gå og tage point fra hinanden, eller være handcuff's, i stedet for at være startere for to forskellige hold. Det er sgu da noget peeez man!
PS: Shockey: Få så det røde-kors tegn væk og kom over det brækkede ben - whiner!
Jeg starter gerne (og traditionen tro kan Hasse ikke være langt bagefter... )
Rudi Johnson... et sats til draften pga. skade, men skarp hvis han er fit. Ud af ingenting (for mig) bliver han kylet ud af Cincinnati, hvorefter han ikke er meget værd. Det er så hvad det er - her håbede jeg bare, at han ville finde en ny klub og få lidt værdi igen. Så ender han kraft§*#€%$ i Lions hvor jeg ellers har rookie Kevin Smith, der har vundet starter-pladsen. Nu kan de to så gå og tage point fra hinanden, eller være handcuff's, i stedet for at være startere for to forskellige hold. Det er sgu da noget peeez man!
PS: Shockey: Få så det røde-kors tegn væk og kom over det brækkede ben - whiner!
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Stortuderi 2007
Hvis i ikke lige er i humør til tuderi her midt i euforien over sæson-start, så vil jeg anbefale et kig på tudetråden fra sidste sæson for lidt morskab/inspiration. Der blev tudet igennem! Tudefest '07: http://truebrondby.forumotion.com/true-brondby-f1/tudetraden-t4.htm
Sv: Tudetråd 2008
Der er rigtig meget kvalitetstud i 2007 tråden. Må man lade sig inspirere?
Vets- Antal indlæg : 340
Stor spas i den tidligere tudetråd, der jo er en autentisk beretning fra den famøse Kurt Warner-skade.
Dog trækker jeg mit "hit" på Jamal Lewis tilbage
I øvrigt ros til Åges tuderi til sidst i tråden. Hvor er den mand dog blevet af?
Dog trækker jeg mit "hit" på Jamal Lewis tilbage
I øvrigt ros til Åges tuderi til sidst i tråden. Hvor er den mand dog blevet af?
VHSpain- Gæst
Så er jeg satme klar til at tude. Hvordan det er lykkedes mig at sammensætte så ringe et Fantasyhold går over min forstand.
Dog ved jeg godt, at mit tuderi kommer til at blegne, når Brady erklæres ude for sæsonen
Dog ved jeg godt, at mit tuderi kommer til at blegne, når Brady erklæres ude for sæsonen
VHS- Antal indlæg : 1002
Brady ude - Av! Der må tudes Torben - #1 pick væk i første kamp...
.....
Er i chok...3 points var hvad 1. pick kunne indbringe
THansen- Antal indlæg : 56
Det var sjovt med en prøverunde. Hvornår starter vi?
Vets- Antal indlæg : 340
Når det lykkes Torben at loade sit savegame
På trods af sejr tillader jeg mig at tude over at Edwards og colston kun laver 3 point samlet, det var ikke planen med mine stjerne receivere.
Syg syg første runde til gengæld, Torben uden styrmand og Ulrik skal ud og finde sig et receiver korps. Seattle's eneste wide receiver er skadet for sæsonen. Det bliver dyrt.
Alt kan ske i fantasy!
Syg syg første runde til gengæld, Torben uden styrmand og Ulrik skal ud og finde sig et receiver korps. Seattle's eneste wide receiver er skadet for sæsonen. Det bliver dyrt.
Alt kan ske i fantasy!
A-town- Antal indlæg : 316
HAHA
Nu fik du så lidt mere at tude over Morten, Colston ude 4-6 uger.. Vælger en mild latter!
bagge- Antal indlæg : 192
forresten...
Glemte lige mit eget tuderi over Hasse, nåede at få fingrene i NY Giants def, tros det jeg også havde lagt billet ind på dem... Latterligt!
Først til mølle...
Hasse- Antal indlæg : 175
Geografisk sted : KBH B.
NOOOOOOOOO!!!
Jeg hader Drew Brees, han skulle kaste bolden ind i tæt coverage hvor han vidste Colston ville få tæv! Pis og lort!
Håber fandeme David patten tager sig sammen og griber chancen!
Jeg hader Drew Brees, han skulle kaste bolden ind i tæt coverage hvor han vidste Colston ville få tæv! Pis og lort!
Håber fandeme David patten tager sig sammen og griber chancen!
LORTE FANTASY!!!
Syg syg NFL sæson, man kan ikke bruge statistikker fra forrige sæsoner til noget som helst, alle de store stjerner bliver skadet!
Pis og lort!
Syg syg NFL sæson, man kan ikke bruge statistikker fra forrige sæsoner til noget som helst, alle de store stjerner bliver skadet!
Pis og lort!
Jeg vil bare lige skrive dette for at vise, at jeg har været her...
VHS skrev:Jeg vil bare lige skrive dette for at vise, at jeg har været her...
Du burde ellers have masser at tude over med din præstation;)
Håber Romo er blevet lind på det øje som skal finde TO i aften....!
bagge skrev:Du burde ellers have masser at tude over med din præstation;)
Ja, hvorfor tror du ellers jeg byder ind i tudetråden? Jeg har så meget at tude over, at jeg ikke kan overskue at det. Derfor vælger jeg jeg bare at tude generelt...
Bøsse Colts!!!
Nede i tre quarters og alt gik efter planen. Men så ud af ingenting fik R. Wayne 15 point på 30 sek., og Addai et yderst tvivlsomt TD. Bøsser...
Og hvad fanden fejler ham Cassel? Når man kun kaster til Moss to gange i en kamp, så må man da fejle noget?
Nede i tre quarters og alt gik efter planen. Men så ud af ingenting fik R. Wayne 15 point på 30 sek., og Addai et yderst tvivlsomt TD. Bøsser...
Og hvad fanden fejler ham Cassel? Når man kun kaster til Moss to gange i en kamp, så må man da fejle noget?
Men en sejr på 110 - 108 så kan du godt finde en anden tråd at tude i og overlade tuderiet til folk der har lov til det!
A-town skrev:Men en sejr på 110 - 108 så kan du godt finde en anden tråd at tude i og overlade tuderiet til folk der har lov til det!
Hørt!
Hasse har jo aldrig kendt til andre steder end tudetråden, Så han er undskyldt.
Hvem viser ham den forjættede vej til jubeltråden?
Hvem viser ham den forjættede vej til jubeltråden?
Forhåndstud!
Efter en solid 3-0 start går det galt for Brooklyn i weekenden.
En uheldig kombination af byeweeks, dårlige matchups og manglende internetadgang til manageren, resultere i et sviende nederlag til frysene drenge. Nu gik det lige så godt.
Efter en solid 3-0 start går det galt for Brooklyn i weekenden.
En uheldig kombination af byeweeks, dårlige matchups og manglende internetadgang til manageren, resultere i et sviende nederlag til frysene drenge. Nu gik det lige så godt.
Forhåndstuderi af ligaens førerhold... God stil!
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
:: NFL1964
Side 1 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum