Tudetråd 2008
+4
THansen
VHS
Vets
Blitzers
8 deltagere
:: NFL1964
Side 2 af 3
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Tudetråd 2008
Efter en hel uge uden tuderi, vil jeg gentoptage disciplinen pga guruens hårde vurdering af mine drenge før kampen mod Dawkins:
Big Ben = 11
Eddie Royal = 4
Tony Gonzalez = 4
Bears DST = 8
Jeg er jo chanceløs...
SKER DER!!!
Big Ben = 11
Eddie Royal = 4
Tony Gonzalez = 4
Bears DST = 8
Jeg er jo chanceløs...
SKER DER!!!
VHS- Antal indlæg : 1002
Det får jo bare mig til at frygte dig endnu mere - Guruen tager jo katastrofalt fejl uge efter uge! Santonio Holmes er sat tårnhøjt hver gang, uanset modstander. Ben må godt snart få gang i de TD-kast!
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
må også lige prøve lidt tuderi
behøver jeg sige noget.... sidder en tidlig morgen og læser om at ham der Ronnie Brown er lidt skadet så ham skal man nok ikke regne med. Flytter ham straks ud på bænken, hvorfra han lammetæver mit DST ned til 0 point og slår resten af mit hold på point.............ikke nok med det, så holder min primære back Westbrook ikke til mere end 3 point før han bliver skadet.
Ved godt det er en halvanden uge siden, men det svier stadig.
Ved godt det er en halvanden uge siden, men det svier stadig.
Carlsson- Antal indlæg : 1
Carlsson, dit tuderi er altid velkomment.
Med håb om at se dig mere på forum - også i de andre tråde,
VHS
Med håb om at se dig mere på forum - også i de andre tråde,
VHS
Velkommen til Rik, du er mere end velkommen!
A-town- Antal indlæg : 316
Rygter vil vide, at Gadegaard har været forbi forummet i dag. Den nylige interesse skyldes, at han pludselig mener, at han har ligaens stærkeste hold.
Nu mangler han sådan bare at oprette et login og deltage i debatten...
Nu mangler han sådan bare at oprette et login og deltage i debatten...
I 'Manning-Stover'-tråden er der endda et indlæg af 'Gadegaar' så mon ikke vi er ved at være fuldtallige?
Frozenboys!
Gadegaard er såmænd oprettet!
Egentlig er det vel helt galt at jeg poster i denne tråd, da jeg absolut ikke har noget at tude over.. efter en begyndelse på sæsonen hvor line-ups ikke var sat eller var sat af ignorante assistenter, er der nu kommet styr på ligaens på papiret bedste hold. Frozenboys er nu begyndt at vise sin sande styrke og de 132 point i uge 4 var kun begyndelsen, og blev endda sat med flere kompetente spillere på byeweek. Holder Frozenboys sig nogenlunde skadesfri i sæsonen, kan jeg ikke se de store trusler mod en endelig sejr. Jeg spår sæsonens største sejr i uge 5, og placerer uden bekymring et stort udstik på at Frozenboys vinder med min. 50 point i weekenden mod det lunkne hold Buttlovers.
Egentlig er det vel helt galt at jeg poster i denne tråd, da jeg absolut ikke har noget at tude over.. efter en begyndelse på sæsonen hvor line-ups ikke var sat eller var sat af ignorante assistenter, er der nu kommet styr på ligaens på papiret bedste hold. Frozenboys er nu begyndt at vise sin sande styrke og de 132 point i uge 4 var kun begyndelsen, og blev endda sat med flere kompetente spillere på byeweek. Holder Frozenboys sig nogenlunde skadesfri i sæsonen, kan jeg ikke se de store trusler mod en endelig sejr. Jeg spår sæsonens største sejr i uge 5, og placerer uden bekymring et stort udstik på at Frozenboys vinder med min. 50 point i weekenden mod det lunkne hold Buttlovers.
Gade- Gæst
Hvordan står det til med Rodgers skulder?
Står tidligt op for at tude:
Kitna = 0 point
Big Ben = 28 point
Bundholdet kunne have nakket topholdet, men næææææææ nej.
Kitna = 0 point
Big Ben = 28 point
Bundholdet kunne have nakket topholdet, men næææææææ nej.
Det er det held, man har som tophold
Vil også lige tude over, at min division, der så så let ud, lige pludselig er den stærkeste i ligaen. Tak for ingenting til favoritterne fra Brooklyn og Frozenboys. Så mangler vi bare at Carlsson også smider sejren mod Titans.
Du kan da bare gøre arbejdet færdigt selv - du havde chancen! (antijinx for at Meachem laver -11 point i aften...)
VHS skrev:Vil også lige tude over, at min division, der så så let ud, lige pludselig er den stærkeste i ligaen. Tak for ingenting til favoritterne fra Brooklyn og Frozenboys. Så mangler vi bare at Carlsson også smider sejren mod Titans.
Den stærkeste i ligaen Rent Laudrup citat, og rigtig godt tud, den skal du have. Du skal sætte din lid til De Rasende Slagtere vinder deres kamp for dermed at udligne for East mod West i flest vundne kampe i ligaen.
Vets- Antal indlæg : 340
Det skulle da være mærkeligt for mig at håbe på De Rasende Slagtere. Hvor kommer det dog fra? Har du nu drukket på en mandag igen?
VHS skrev:Det skulle da være mærkeligt for mig at håbe på De Rasende Slagtere. Hvor kommer det dog fra? Har du nu drukket på en mandag igen?
Det kan bestemt ikke afvises I fart in your general direction!
Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries
Lorte fantasy, Åge's lorte autodraft laver sæson rekorder for hver spiller. Med 6 mand laver han 115 point spillere der lavede lort sidste uge er pludselig verdens bedste!
Samtidig bliver mine running back snydt flere gange for TD's fordi Chargers og Bears ikke fatter at når man er 1 and goal, så løber man på de to første forsøg og når man er 3 and goal på 1 yard linien så lader man sin stud running back løbe den i kassen og ikke en eller anden ukendt nød som ender med ikke at få den i endzone. Fucking Drew Brees der nægter at belønne sine top receivere med TD passes, men lader ligegyldig idioter score.
Og så må Warner godt snart tage sig sammen og fatte at en kamp varer 60 min, 4 quarters to i hver halvleg. Det er jo formålsløst kamp efter kamp kun at lave minus point i første halvleg som man først skal have gnavet sig igennem før der begynder at lande point på Morten Fantasy hold!
Lorte fantasy og lorte NFL hold der tydeligvis ikke har fattet sporten!!!
Samtidig bliver mine running back snydt flere gange for TD's fordi Chargers og Bears ikke fatter at når man er 1 and goal, så løber man på de to første forsøg og når man er 3 and goal på 1 yard linien så lader man sin stud running back løbe den i kassen og ikke en eller anden ukendt nød som ender med ikke at få den i endzone. Fucking Drew Brees der nægter at belønne sine top receivere med TD passes, men lader ligegyldig idioter score.
Og så må Warner godt snart tage sig sammen og fatte at en kamp varer 60 min, 4 quarters to i hver halvleg. Det er jo formålsløst kamp efter kamp kun at lave minus point i første halvleg som man først skal have gnavet sig igennem før der begynder at lande point på Morten Fantasy hold!
A-town skrev:Lorte fantasy, Åge's lorte autodraft laver sæson rekorder for hver spiller. Med 6 mand laver han 115 point spillere der lavede lort sidste uge er pludselig verdens bedste!
Så du tabte? Det var da surt...
Peter, Morten og Bagge går glip af Reggie Bush i London
Så I må nøjes med Antonio Gates, LaDainian Tomlinson, Drew Brees, Jeremy Shockey, Marques Colston osv.? Vil elendigheden ingen ende tage?!
Ps: Peter, hold dig fra mine indlæg.
Ps: Peter, hold dig fra mine indlæg.
Sidst rettet af Dawkins Man Okt 20, 2008 6:19 pm, rettet i alt 2 gange
Mega Cryyyyyyyyyy... Kommer til at mangle ham på fantasy !!
bagge- Antal indlæg : 192
Dawkins, beklager. Supermoderatoren kom til at vælge editer i stedet for reply. Det førte til at jeg slettede din tekst, som jeg derefter forsøgte at genskabe. Ingen ond vilje - bare klassisk klodsethed
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
:: NFL1964
Side 2 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum