Syge ting for uge 10!
4 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Syge ting for uge 10!
At Frozenboys for første (og forhåbentlig sidste) gang nogensinde stiller op med en neger som QB. Dog for at udligne det har jeg hentet en hvid TE i stedet for Gates.
At jeg har bænket Larry F. bare for at have flere guru point ind Peter
At jeg for 8 gang vel er favorit, og alle ved at jeg taber....
At jeg har bænket Larry F. bare for at have flere guru point ind Peter
At jeg for 8 gang vel er favorit, og alle ved at jeg taber....
Gade- Gæst
Sv: Syge ting for uge 10!
Jamen så tillykke med nederlaget da. Skal vi ikke bare droppe kampen, og sige jeg vandt så?
PS: Bænker du seriøst Larry - i så fald er det en seriøs syg ting! Men jeg havde sgu nok gjort det samme. Fuck, hvor Cardinals har kostet dyrt i år. Don't get me started on Beanie Wells
PS: Bænker du seriøst Larry - i så fald er det en seriøs syg ting! Men jeg havde sgu nok gjort det samme. Fuck, hvor Cardinals har kostet dyrt i år. Don't get me started on Beanie Wells
VHS- Antal indlæg : 1002
Er Fitzgerald til salg ... hilsen Big name suckers Peter & Bagge
bagge- Antal indlæg : 192
Jep, Fitzgerald er til salg. Kom med en 1.runningback, så finder vi ud af det.
Alle mine spillere er til salg for draftpicks i næste års draft....
Gade- Gæst
Gade skrev:Jep, Fitzgerald er til salg. Kom med en 1.runningback, så finder vi ud af det.
En 1. RB for en low 2. WR? Glem det! Du kan få Beanie Wells!
At Carlson pt vælger at spille med en qb i bye i stedet for en der laver 25! Men han kan jo nå at samle stærke folk som Fitzpatrick, Cassel eller McNabb op endnu!
bagge- Antal indlæg : 192
bagge skrev:At Carlson pt vælger at spille med en qb i bye i stedet for en der laver 25!
Hidtil uset overskud fra Codiacs! Bænker Flacco, men hiver den højt feterede Troy Smith ind for 19 point og en storsejr på 120,5 - 72! Han havde vundet med Rodgers fra start...VHS skrev:bagge skrev:At Carlson pt vælger at spille med en qb i bye i stedet for en der laver 25!
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
At alle ved at Cooley naturligvis griber en bold for 18 yards, bliver nakket, mister bolden og udgår af kampen med minus 1 point for kampen, som giver Peter et sikker sejr på et halvt point.
Gade- Gæst
Gade skrev:At alle ved at Cooley naturligvis griber en bold for 18 yards, bliver nakket, mister bolden og udgår af kampen med minus 1 point for kampen, som giver Peter et sikker sejr på et halvt point.
Det gad jeg godt!
Men tillykke med den tiltrængte sejr. Steelers kan åbenbart bedre lide Frozenboys end Happy Slappers...
Pointene til Garrard i kampens sidste sekund var vel trods alt lidt vilde...
Vets- Antal indlæg : 340
Vets skrev:Pointene til Garrard i kampens sidste sekund var vel trods alt lidt vilde...
Shh, lad nu bare Gade tude. Intet går nogensinde hans vej!
Under syge ting for uge 10: Philadelphia Eagles! Hvis i ikke har set highlights fra Eagles @ Redskins så gå ind og se... Ren massakre, det er næsten synd for rødhuderne - næsten!
Pinligt at have Mike Vick på holdet... Men fuck hvor er han syg!
Vildt Morten lige skulle lege overlegen, ham og Carlson maa betragtes som arrogante:)
Ole bjur- Gæst
Ole bjur skrev:Vildt Morten lige skulle lege overlegen, ham og Carlson maa betragtes som arrogante:)
Og ikke mindst Oldies!
PS: Der er kun én division, hvor alle hold har lavet over 1000 point... Ligaens stærkeste: North!
Blitzers skrev:Ole bjur skrev:Vildt Morten lige skulle lege overlegen, ham og Carlson maa betragtes som arrogante:)
Og ikke mindst Oldies!
PS: Der er kun én division, hvor alle hold har lavet over 1000 point... Ligaens stærkeste: North!
Og internt i divisionen viser det sig at 100 points forskel udmønter sig i en forskel på 6 sejre. Kun rimeligt!!!
Jeg ser det ikke spor pinligt at have Mike Vick på holdet, han er en accepteret mand i A-town, han skal bare tage det roligt, nyde sit comeback og score masser af point til A-town!
Hvis man skulle spille med et hold udelukkende med spillere der ikke havde gjort noget psykopatisk i deres karriere/liv, så kunne man jo ikke spille NFL fantasy football...
Hvis man skulle spille med et hold udelukkende med spillere der ikke havde gjort noget psykopatisk i deres karriere/liv, så kunne man jo ikke spille NFL fantasy football...
A-town R- Gæst
Han er et skidt menneske. At han har snakket om sine følelser med Tony Dungy, og støtter velgørende formål nu, ændrer ikke på, at han er dyremishandler. Det er ca. lige under børnemishandlere og voldtægtsmænd på min liste.A-town R skrev:Jeg ser det ikke spor pinligt at have Mike Vick på holdet, han er en accepteret mand i A-town, han skal bare tage det roligt, nyde sit comeback og score masser af point til A-town!
Tjo, man skulle bare have Brian Dawkins på alle pladser...A-town R skrev:Hvis man skulle spille med et hold udelukkende med spillere der ikke havde gjort noget psykopatisk i deres karriere/liv, så kunne man jo ikke spille NFL fantasy football...
Blitzers skrev:Han er et skidt menneske. At han har snakket om sine følelser med Tony Dungy, og støtter velgørende formål nu, ændrer ikke på, at han er dyremishandler. Det er ca. lige under børnemishandlere og voldtægtsmænd på min liste.A-town R skrev:Jeg ser det ikke spor pinligt at have Mike Vick på holdet, han er en accepteret mand i A-town, han skal bare tage det roligt, nyde sit comeback og score masser af point til A-town!Tjo, man skulle bare have Brian Dawkins på alle pladser...A-town R skrev:Hvis man skulle spille med et hold udelukkende med spillere der ikke havde gjort noget psykopatisk i deres karriere/liv, så kunne man jo ikke spille NFL fantasy football...
Eller La Garrette Blount!
Jeg synes at folk med Vick på deres hold bør straffes med en Fantasy kamp uden QB. Sanktionen er gældende kommende spillerunde!
Vets- Antal indlæg : 340
Nogen engel er han nu ikke den kære LeGarrette : https://www.youtube.com/watch?v=R_3299v-A1o&feature=relatedVHS skrev:Blitzers skrev:Han er et skidt menneske. At han har snakket om sine følelser med Tony Dungy, og støtter velgørende formål nu, ændrer ikke på, at han er dyremishandler. Det er ca. lige under børnemishandlere og voldtægtsmænd på min liste.A-town R skrev:Jeg ser det ikke spor pinligt at have Mike Vick på holdet, han er en accepteret mand i A-town, han skal bare tage det roligt, nyde sit comeback og score masser af point til A-town!Tjo, man skulle bare have Brian Dawkins på alle pladser...A-town R skrev:Hvis man skulle spille med et hold udelukkende med spillere der ikke havde gjort noget psykopatisk i deres karriere/liv, så kunne man jo ikke spille NFL fantasy football...
Eller La Garrette Blount!
Lignende emner
» Syge ting i uge 11
» Syge ting i uge 12!
» Syge ting i uge 13
» Syge ting i uge 9
» 10 syge ting i Week 4
» Syge ting i uge 12!
» Syge ting i uge 13
» Syge ting i uge 9