Syge ting i uge 12!
+2
bagge
Blitzers
6 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Syge ting i uge 12!
Blitzers og Slappers mødes i direkte showdown om 2. pladsen i North!
- Det bli´r vildt!
- Det bli´r vildt!
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Sv: Syge ting i uge 12!
Pushers og Vets tager kampen om 1. pladsen i East!
bagge- Antal indlæg : 192
Med de projections må det blive et rent shoot-out! Det minder om sidste år, da The Finalists og Blitzers i den afgørende kamp om avancement fra puljen spillede 165-147 med Blitzers som tabere. Jeg håber på 165-147 til Blitzers denne gang!Blitzers skrev:Blitzers og Slappers mødes i direkte showdown om 2. pladsen i North!
- Det bli´r vildt!
Blitzers skrev:Med de projections må det blive et rent shoot-out! Det minder om sidste år, da The Finalists og Blitzers i den afgørende kamp om avancement fra puljen spillede 165-147 med Blitzers som tabere. Jeg håber på 165-147 til Blitzers denne gang!Blitzers skrev:Blitzers og Slappers mødes i direkte showdown om 2. pladsen i North!
- Det bli´r vildt!
Det en rigtig rigtig syg sidste-runde kamp vi havde sidste år.
Jeg tror ikke, jeg er blevet projected over 100 endnu i år....
Copenhagen Juden- Antal indlæg : 191
The Usual Finalists skrev:Jeg tror ikke, jeg er blevet projected over 100 endnu i år....
Så ud med Vinitari og ind med Gano og vupti - The Usual Finalists er nu projected til 100,50....... Dét er sygt.
Jeg tror ugen sleeper er Beanie Wells..
bagge- Antal indlæg : 192
bagge skrev:Jeg tror ugen sleeper er Beanie Wells..
Jeg tror det er Brandon Jacobs
At du ikke er 11-0, når både Bironas og Vinatieri har været på rosteren er et meget stort mysterie!The Usual Finalists skrev:The Usual Finalists skrev:Jeg tror ikke, jeg er blevet projected over 100 endnu i år....
Så ud med Vinitari og ind med Gano og vupti - The Usual Finalists er nu projected til 100,50....... Dét er sygt.
Mon ikke Guruen lige skal være sikker på, at Rice's nye Boneloc-hofte kan holde til en hel kamp?! ...eller også er det fordi, at han har en 41årig QB med en passer-rating på 41 til at smide boldene efter ham.VHSNYC skrev:Sidney Rice sat til 0?
Det er Sam Bradford!The Usual Finalists skrev:bagge skrev:Jeg tror ugen sleeper er Beanie Wells..
Jeg tror det er Brandon Jacobs
Og nu ser jeg, at NFL.com er enig med mig! Sleeper Alert: Sam Bradford.Blitzers skrev:Det er Sam Bradford!
Desværre ser de også Mario Manningham som start 'em og Sidney "Boneloc" Rice som Sleeper Alert...Blitzers skrev:Og nu ser jeg, at NFL.com er enig med mig! Sleeper Alert: Sam Bradford.Blitzers skrev:Det er Sam Bradford!
Blitzers skrev:Desværre ser de også Mario Manningham som start 'em og Sidney "Boneloc" Rice som Sleeper Alert...Blitzers skrev:Og nu ser jeg, at NFL.com er enig med mig! Sleeper Alert: Sam Bradford.Blitzers skrev:Det er Sam Bradford!
...er der i øvrigt andre end mig, der synes, at brugen af emoticons har taget overhånd
Syge ting i uge 12
Vildest er det, at alle 12 hold stadig kan nå slutspillet (Så vidt jeg lige kan overskue og forudsat at Frozenboys slår Roosters)
Dwayne Bowe med tre TD's. Har nu 13 TD's i syv kampe. Er nu bedste WR i ligaen. Vildt! Også flot af Pushers at starte Cassel over Schaub.
PEYTON HILLIS! Manden får sjældent under 5 yards pr. carry. Gal mand! Er nummer 2 efter den endnu sygere Foster.
GayCrackers klamme jinx mod Carlsson. Usportsligt! Alle holder med Blitzers i uge 13.
Sam Bradford 3 TD's i første halvleg. Tror I Slappers blev nervøse? Godt pickup.
Cutler med 34 point på Brooklyns bænk. Dog vandt holdet alligevel.
Titans med kun 87 point - hvis man regner bænken med. Usselt.
Chargers D med to TD's. Ondt!
GayCrackers med 77,5 point på bænken og kun 90,5 på banen. (Mangler dog Frank Gore)
Dez Bryant med -2 point. Hmm...
Vildest er det, at alle 12 hold stadig kan nå slutspillet (Så vidt jeg lige kan overskue og forudsat at Frozenboys slår Roosters)
Dwayne Bowe med tre TD's. Har nu 13 TD's i syv kampe. Er nu bedste WR i ligaen. Vildt! Også flot af Pushers at starte Cassel over Schaub.
PEYTON HILLIS! Manden får sjældent under 5 yards pr. carry. Gal mand! Er nummer 2 efter den endnu sygere Foster.
GayCrackers klamme jinx mod Carlsson. Usportsligt! Alle holder med Blitzers i uge 13.
Sam Bradford 3 TD's i første halvleg. Tror I Slappers blev nervøse? Godt pickup.
Cutler med 34 point på Brooklyns bænk. Dog vandt holdet alligevel.
Titans med kun 87 point - hvis man regner bænken med. Usselt.
Chargers D med to TD's. Ondt!
GayCrackers med 77,5 point på bænken og kun 90,5 på banen. (Mangler dog Frank Gore)
Dez Bryant med -2 point. Hmm...
VHS- Antal indlæg : 1002
Syge ting:
Crackers har lige så mange sejre som West tilsammen
VHS- Antal indlæg : 1002
Må jeg FORESLÅ, at WEST fratages retten til en Play-off plads, og at alle hold fra North går videre i stedet?!VHS skrev:Syge ting:
Det kan sagtens lade sig gøre hvis der er stemning for det? Føler holdene i West sig uværdige til en play off plads?
Det er iøvrigt også pudsigt at:
- Roosters og Shitpushers har scoret nøjagtig det samme antal point efter 12 runder!
- Der én gang på tolv runder er scoret mere end 100 point mod Kim! (Ja, jeg ved det Morten - jeg skal ikke råbe for højt)
- Frozenboys ligger nr. 1 på den samlede liste på mit stats ark! (og at Finalists ligger nr. 5)
Det er iøvrigt også pudsigt at:
- Roosters og Shitpushers har scoret nøjagtig det samme antal point efter 12 runder!
- Der én gang på tolv runder er scoret mere end 100 point mod Kim! (Ja, jeg ved det Morten - jeg skal ikke råbe for højt)
- Frozenboys ligger nr. 1 på den samlede liste på mit stats ark! (og at Finalists ligger nr. 5)
Hasse- Antal indlæg : 175
Geografisk sted : KBH B.
Hasse skrev: - Der én gang på tolv runder er scoret mere end 100 point mod Kim! (Ja, jeg ved det Morten - jeg skal ikke råbe for højt)
Det er jo ikke nogen overraskelse! Vores gameplan har altid været lagt an på at holde modstanderen på en lav score...
Crackers- Antal indlæg : 69
Geografisk sted : Vestegnens perle
Lignende emner
» Syge ting i uge 9
» Syge ting for uge 10!
» Syge ting i uge 11
» Syge ting i uge 13
» 10 syge ting i Week 4
» Syge ting for uge 10!
» Syge ting i uge 11
» Syge ting i uge 13
» 10 syge ting i Week 4